2007-08-16, 07:50
Medlem
gorgons avatar
Är faktiskt riktigt nervös inför kvällens match mot ett Ifk utan Berg, kan DIF knipa tre poäng som i juni eller blir det en överraskande hemmaseger? Utgången är oviss och jag antar att det blir en nagelbitare där jag hoppas att vi blåränder efter slutsignalen fortfarande besitter vår serieledning, trots att antagligen Arneng startar på mitten!
Citera
2007-08-16, 08:01
Medlem
Konrad Haifas avatar
Tolv timmar kvar, sen skall Tauer bli uppsnurrad å det värsta och det där finska halvmongot raderas ut av Gustav Svensson, född -87. Har ni den unge högerbacken lär han också få en go match mot Sella i form.
Citera
2007-08-16, 08:13
Medlem
evolutes avatar
Att snurra upp Tauer är knappast en utmaning. Blåvitt kan slänga in Håkan Mild som kantspringare och Tauer kommer att få honom att se ut som Christiano Ronaldo.
Citera
2007-08-16, 10:26
Bannlyst
Så här upplever en engelsman ett Stockholms-derby. Synd bara att det var "fel" derby han var på och inte såg ett med AIK, för då hade han ju fått en ännu bättre upplevelse. Men givetvis nämns AIK i texten. AIK berör även utanför sveriges gränser!

http://www.football365.com/story/0,17033,8750_2660903,00.html
Citera
2007-08-16, 10:36
Medlem
Mad Fer Its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Så här upplever en engelsman ett Stockholms-derby. Synd bara att det var "fel" derby han var på och inte såg ett med AIK, för då hade han ju fått en ännu bättre upplevelse. Men givetvis nämns AIK i texten. AIK berör även utanför sveriges gränser!

http://www.football365.com/story/0,17033,8750_2660903,00.html
Dom nämde att fajten spelades på aiks arena, AIK BERÖR!!!!!!!!!!!!

Stor humor dock " Elfsburg".

Snart rullar bilen, Glens, here we come
Citera
2007-08-16, 10:45
Medlem
ubersantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Tror inte att de var någon från firman som var på Junior och Labbe(?). Här finns en filmsnutt om händelsen och det verkar vara vanliga Malmöidioter. http://newshunter.se/

Det där mina vänner var fulla idioter som aldrig har satt sin fot på stadion. Kände igen en av killarna (nej, inte fjanten som står framför kameran och är dryg, utan en av de andra fulla).

Det är såna idioter som går på kändisar på krogen för att hävda sig, hade det inte varit Junior så hade det varit nån annan halvkändis.
Citera
2007-08-16, 10:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Om de där "grabbarna" nu är sådana hardcorefans, varför är de då inte på matchen i kalmar?

Varför klev du inte fram och frågade? Om du nu verkligen undrar alltså?
Citera
2007-08-16, 11:06
Medlem
williamwallaces avatar
Cruachan
Du vet att Labbe blev framröstad som bästa MFF-spelare i juli månad på mff.se. Fast det kanske säger mer hur dåliga alla andra varit.
Citera
2007-08-16, 11:39
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Varför klev du inte fram och frågade? Om du nu verkligen undrar alltså?

Därför att jag inte ville förstöra mitt vackra ansikte. Med tanke på hur lättprovocerade dessa lågpannor är så är det dumt att utmana ödet mot 5-6 lönnfeta, men säkert ganska starka "grabbar".
Citera
2007-08-16, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorgon
Är faktiskt riktigt nervös inför kvällens match mot ett Ifk utan Berg, kan DIF knipa tre poäng som i juni eller blir det en överraskande hemmaseger? Utgången är oviss och jag antar att det blir en nagelbitare där jag hoppas att vi blåränder efter slutsignalen fortfarande besitter vår serieledning, trots att antagligen Arneng startar på mitten!

Utgången är oviss men det skulle vara överraskande med en hemma seger? Speciellt mot ett IFK som har bäst form i allsvenskan. Konsekvent min unge vän.
Wernbloom kommer välkomna aki på ett sätt att han till slut förstår hur man köttar. Väkomna till håkans hemmaplan.

Sen alla Difare, efter ni har förlorat så kan ni gå upp till Götaplatsen och avnjuta filmen "Håkan milds sista dagar som fotbollspelare" på storbildskärm. Ni har väl inte haft en spelare med hjärta för klubben senaste decenierna så det kan vara kul för er att se hur en sådan uppför sig.
Citera
2007-08-16, 14:23
Medlem
DIF jagar målskytt!
http://www.expressen.se/sport/fotboll/1.800516/dif-jagar-malskytt

Spekuleras i Gunnar Heidar Thorvaldsson, själv tror jag mer på en polare till Tauer.
Citera
2007-08-16, 15:27
Medlem
LastCaresss avatar
Sören Larsen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in