Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Nja, jag vet inte. Djurgården borde ju fått straff i sista omgången ifjol där, så det är bara löjligt att snacka sådär.
Skäms!
---
Jag hoppas att AIK verkligen kör över Elfsborg idag, men det är ju önsketänkande. I realiteten så är oavgjort godtagbart men en seger kanske ett måste om drömmen om SM-guld skall leva vidare.
Precis. DIF borde fått en jäkla massa straffar under tiden som Rubarth har fått frisparkar omvandlade till straffsparkar osv. Situationen i sista matchen förra året är bara en i raden.
Sen att Mattias Jonson varit tvungen att gå fram och bränna just den straffen till inkast är en annan sak.
Personligen så hoppas jag såklart på 0-0 mellan AIK-EIF.