2007-07-09, 14:20
  #4513
Medlem
BeerMeUpScottys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Gais-TFF idag i Göteborg. Törs man hoppas på ett trendbrott idag så att TFF faktiskt gör mål borta? Gais är ju inte direkt Elfsborg, åtminstone i teorin så är lagen jämnstarka. 0-0 eller 1-1?

// Roger P.

Låt oss för i helvete hoppas på en någorlunda bra match.
Spelar vi som vi gjort hittills så får TFF det svårt, men de kan mycket väl överaska.
VARFÖR I HELVETE FÖRLORAR VI MOT ALLA BONKEGÄNGEN?
Citera
2007-07-09, 14:21
  #4514
Bannlyst
Frågorna hopar sig inför kvällen. Blir AIK nåt annat än ett mitten/bottenlag i år? Kommer Argentinarna fortsätta prestera? Kommer taco punktas igen? Kommer taco gråta efter matchen igen?

Själv tror jag inte Gnaget just nu mäktar med Elfsborg faktiskt. Men jag har gärna fel.
Citera
2007-07-09, 14:58
  #4515
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Frågorna hopar sig inför kvällen. Blir AIK nåt annat än ett mitten/bottenlag i år? Kommer Argentinarna fortsätta prestera? Kommer taco punktas igen? Kommer taco gråta efter matchen igen?

Själv tror jag inte Gnaget just nu mäktar med Elfsborg faktiskt. Men jag har gärna fel.

Tror vi får ställa in oss på en medioker mittenplacering, om nu inte våra argentinare gör något extraordinärt. Det har ju ingen annan gjort hitills.
Vill se en närmast mental Tjernström springa omkring och småsparka honom under hela matchen.
Citera
2007-07-09, 15:28
  #4516
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BeerMeUpScotty
Låt oss för i helvete hoppas på en någorlunda bra match.
Spelar vi som vi gjort hittills så får TFF det svårt, men de kan mycket väl överaska.
VARFÖR I HELVETE FÖRLORAR VI MOT ALLA BONKEGÄNGEN?
Nu hörde jag dock att TFF kommer att starta med den förbannade amatören Fegler i mål så jag kan lika gärna gratulera Dig till tre poäng redan nu. Att ställa Fegler i mål är hårfint sämre än att ställa in en säck potatis i mål.

Vad fan tänker Conny Karlsson med? Varför lånade de in HBK-målvakten om de ändå ska köra med den blekingska fårskallen?

// Roger P.
Citera
2007-07-09, 15:55
  #4517
Medlem
Satyricons avatar
Man får väl i tysthet hålla på AIK (förlåt mig, o Herre) så att Borås tappar lite fart i toppen och Kalmar kan göra ett ryck med sina två kommande segrar mot Bajen. Då ser det oförskämt ljust ut för KFF.
Citera
2007-07-09, 16:20
  #4518
Medlem
Vagabondens avatar
2-0 hemma, 1-2 borta.

Citera
2007-07-09, 16:43
  #4519
Medlem
Made of stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden
2-0 hemma, 1-2 borta.


Man hoppas ju det..
Men jag känner på mig på något sätt att vi vinner ikväll. Blir nog svårare borta dock. Skål!
Citera
2007-07-09, 17:26
  #4520
Medlem
CS-bögens avatar
Svår match ikväll med både Ilola och Holmén borta.
Blir väl 4-4-2 kan jag tänka mig.
Citera
2007-07-09, 18:47
  #4521
Medlem
Cygones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Nja, jag vet inte. Djurgården borde ju fått straff i sista omgången ifjol där, så det är bara löjligt att snacka sådär.

Skäms!

---

Jag hoppas att AIK verkligen kör över Elfsborg idag, men det är ju önsketänkande. I realiteten så är oavgjort godtagbart men en seger kanske ett måste om drömmen om SM-guld skall leva vidare.

Precis. DIF borde fått en jäkla massa straffar under tiden som Rubarth har fått frisparkar omvandlade till straffsparkar osv. Situationen i sista matchen förra året är bara en i raden.

Sen att Mattias Jonson varit tvungen att gå fram och bränna just den straffen till inkast är en annan sak.

Personligen så hoppas jag såklart på 0-0 mellan AIK-EIF.
Citera
2007-07-09, 19:25
  #4522
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Majestyk
Och där var det ett noll till GAIS. Bobbie FJDLC!
Ja, så går det när man medvetet låter lagets sämta spelare vakta målet.

Jag hoppas att Fegler går och halkar på en grästuva och bryter vristen. Det är väl enda möjligheten vi har att bli av med honom. Fast säg inte det... Conny kanske tycker att "det ger stabilitet mellan backlinjen och målvakten att behålla kontinuiteten i laget" och spjälar upp Feglers brutna ben med GB-flaggpinnen från kiosken och en rulle packtejp. Allt för att vara säker på att bollarna fortsätter rulla in i nät i en strid ström.

// Roger P.
Citera
2007-07-09, 19:32
  #4523
Bannlyst
... och där trillade 2-0-bollen in.

Jag hoppas att Fegler dör av hjärtfel...

// Roger P.
Citera
2007-07-09, 19:36
  #4524
Bannlyst
Gais har haft två skott på mål. Båda har gått in.

// Roger P.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in