2007-07-04, 22:09
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Normalsvenne
Ha Ha Hammarby.

Erland Hellström imponerar verkligen på hur jävla dålig han är. Helsingborg hade 4 skott på mål, alla gick in.

Smekmånaden är över nu när kingson dragit. Fallet kommer bli oerhört hårt.

Det roligaste ska bli att se tonY i sina "analyser" -Killarna gör mig stolt bla bla

Varför sumpar bajen allt de tar sig för?
Citera
2007-07-04, 22:12
Medlem
Rocky69s avatar
Det lär väl inte direkt tryckas upp tröjor med sonen Hellströms bild på till bajenshoppen.
Annars var det ett väntat resultat med tanke på att Helsingborg blev utspelade hemma mot "lillebror" i cupen och att Hammarby bara släppt in 8 baljor innan. Förr eller senare kommer ett ras. Nära en upphämtning dock.
Bara att bryta ihop och komma igen.
Nu väntar boogieteamet KFF i nästa, inte direkt roligt.
Sov gott gott folk.
Citera
2007-07-04, 22:14
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Det lär väl inte direkt tryckas upp tröjor med sonen Hellströms bild på till bajenshoppen.
Annars var det ett väntat resultat med tanke på att Helsingborg blev utspelade hemma mot "lillebror" i cupen och att Hammarby bara släppt in 8 baljor innan. Förr eller senare kommer ett ras. Nära en upphämtning dock.
Bara att bryta ihop och komma igen.
Nu väntar boogieteamet KFF i nästa, inte direkt roligt.
Sov gott gott folk.

Var du på matchen? Helsingborg är inte allt för långt ifrån Götet.
Eller du kanske pimplade lådvin?
Citera
2007-07-04, 22:19
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden
Var du på matchen? Helsingborg är inte allt för långt ifrån Götet.
Eller du kanske pimplade lådvin?

Jo, jag zappade sedan mig hem som i Star trek. Idiot!
jag kollade i lugn och ro på matchen med Com hem.
Varför skall du spela fräna killen för jämt och ständigt? Alla vet att du är en fjunig tonåring som vill framstå som en cool firmakille.
Citera
2007-07-04, 22:22
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Jo, jag zappade sedan mig hem som i Star trek. Idiot!
jag kollade i lugn och ro på matchen med Com hem.
Varför skall du spela fräna killen för jämt och ständigt? Alla vet att du är en fjunig tonåring som vill framstå som en cool firmakille.

Aj, träffade jag en öm tå?
Tycker du jag är frän? Nu rodnar jag nästan.

Btw, så använde jag en smiley som normalt menar att jag inte hade ont uppsåt med mitt inlägg, men det kanske inte riktigt kom fram?
Citera
2007-07-04, 22:25
Medlem
Made of stones avatar
Det känns som att vändningen kommer nu för AIK. Jag tycker att alla tre nyförvärven gjorde bra ifrån sig igår. Särskilt Obola

Det kan nog bli riktigt bra det här, tänk när alla helt SAMSPELTA. Men den riktiga värdemätaren blir väl Elfsborgsmatchen..
Citera
2007-07-04, 22:29
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Aj, träffade jag en öm tå?
Tycker du jag är frän? Nu rodnar jag nästan.

Btw, så använde jag en smiley som normalt menar att jag inte hade ont uppsåt med mitt inlägg, men det kanske inte riktigt kom fram?

Här träffas inga ömma tår då jag aldrig har utgett mig för att vara en fanatisk supporter som åker land och rike runt i regn och rusk.
Den där smileyn kan användas till mkt.
God natt och sov gott nu lille vän så att du orkar med ditt sommarjobb på Dagab i morgon.
Själv skall jag sänka en Bowmore och läsa om Andreas Andersson i nya S i stillan ro innan jag somnar.
Citera
2007-07-04, 22:33
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Varför sumpar bajen allt de tar sig för?

Vaddå som att överhuvudtaget kunna hitta en klasskeeper som Kingson? Erland är matchotränad efter skadan, det är pinsamt tydligt, så illa som det var idag ville nog ingen tro.... snygt att även sabotera Egurens friläge i slutminuten, vågar påstå att om Erland inte är där slutar matchen 3-3. En rejäl tavla o flera tveksamma ingripanden, ungefär vad spåkulan förutsa.

Vi tar med oss det positiva, vändningen vid 3-0 underläge, Castros pigga inhopp, Haris börjar ta för sig allt mer. Nu glömmer vi matchen i Danmark o tar 6 friska mot bönderna i dubbelmötet, förhoppningsvis är både Petter o Davies tillbaka tills dess. Vi ligger sexa efter 12 omgångar, bara 4 poäng upp till toppen.
Citera
2007-07-04, 22:35
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Här träffas inga ömma tår då jag aldrig har utgett mig för att vara en fanatisk supporter som åker land och rike runt i regn och rusk.
Den där smileyn kan användas till mkt.
God natt och sov gott nu lille vän så att du orkar med ditt sommarjobb på Dagab i morgon.
Själv skall jag sänka en Bowmore och läsa om Andreas Andersson i nya S i stillan ro innan jag somnar.

Vad är dagab?

Sommarjobb. Vad gör man då, tro?
Citera
2007-07-04, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Haha. Ge dig för fan. Vi gjorde vår sämsta match sedan innan superettan och ni spelade inte ut oss det minsta. Okej att ni hade tryckte på oss vid något tillfälle, men spela ut oss. Snälla.

Hej där nere - Vi är Malmö!

Nja det rätta trycket med mängder utav farliga målchanser uppstod ju aldrig riktigt men det brukar det heller inte göra för Blåvitt men vi gjorde er precis så dåliga som ni var då våran centrallinje med 17-21 åringar utmanövrerade er rent löjligt lätt, tyvärr är det inte där det brister för oss utan när nästa steg upp i planen skall göras, där har vi stora problem.

Vi gjorde er så dåliga.
Citera
2007-07-05, 00:37
Medlem
Nu kommer det sedvanliga Bajentappet och det lär inte bli bättre om Eguren sticker.
Citera
2007-07-05, 00:56
Medlem
Möppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Hade hockeyn utvecklat ett plastmaterial som efterliknar isens egenskaper hade du varit i närheten av en vettig jämförelse. Nu är du bara ute och cyklar förjävligt mycket... Fruset vatten är fruset vatten, oavsett om det är fruset på tack vare "naturlig kyla" eller om det är fruset tack vare "konstkyla".

/feldgrau

Där har du fel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in