2007-06-15, 00:28
Medlem
BeerMeUpScottys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Att Haglund har mage att öppna käften och klaga på mattan är oförståeligt (inte för att mattan är kass, för det är den just nu, utan för det jag skriver härnäst). Spelar man sina hemmamatcher på plast så ska man hålla käft och le när motståndarna lägger sina hemmamatcher på "hö"...

/feldgrau

huvudet på spiken.
f.ö. 3 sköna poäng, inatt sover jag jävligt gott
Citera
2007-06-15, 01:04
Medlem
pettson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
Så han köptes för 14 millar utan några som helst förväntningar???

Självklart menar jag inför den här säsongen Om du hade läst det jag svarade på så hade du kanske förståt det.
Citera
2007-06-15, 01:45
Medlem
Otto Flicks avatar
Citat:
Att Haglund har mage att öppna käften och klaga på mattan är oförståeligt (inte för att mattan är kass, för det är den just nu, utan för det jag skriver härnäst). Spelar man sina hemmamatcher på plast så ska man hålla käft och le när motståndarna lägger sina hemmamatcher på "hö"...

/feldgrau

Icke desto mindre är det - utan att ha sympatier för Elfsborg eller att dra in konstgräsdiskussionen (jag gillar det ej heller)- fruktansvärt horribelt att det tillåts spel på en sådan plan. Skrämmnade svagt av förbundet/domare att inte agera när man såg planenes beskaffenhet.

I övrigt, ytterligare en domartavla modell grövre i dag. Hur f-n kan man vinka av Molins? Synd om en kille som gjorde sin första allsvenska match från start. Wiltons bortdömda, Näfvers icke-straff, Molins inte-offside, etc, etc. Skall vi verkligen behöva tåla feldomslut på feldomslut. Tycker inte det går en enda allsvensk omgång utan att domaren har skämt ut sig fullständigt.

Gais kassa
Elfsborg kassa
Malmö dåliga
Halmstad tråkiga

Det var en rolig allsvensk torsdag. Eller nåt.
Citera
2007-06-15, 03:29
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:

/feldgrau

Du har helt rätt. Ryavallen blev till Ryamattan.
Göööötttebörg!!! Fan vad jag kommer på många putslustiga Glen-vitsar på natten.
Citera
2007-06-15, 08:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ery3

Och så vinner Elfsborg med 2-1. HAHAHA, gud så skönt. En seger på måndag och vi är tillbaka, typ. Nära iallafall.

Tittat för djupt i flaskan?
Citera
2007-06-15, 09:22
Medlem
East Clintwoods avatar
Citat:

/feldgrau

Ord i tid.
Citera
2007-06-15, 09:51
Moderator
vfs avatar
Citat:

/feldgrau

Jo, märkligt att GAIS klarade av spelet om nu mattan var så
jävla dålig. IFE verkar lite ur balans i år. Taco gnäller och Haglund
gnäller.

Dom verkar inte riktigt bekväma med rollen som "jagade".
Citera
2007-06-15, 10:45
Medlem
Satyricons avatar
Kommer det verkligen att tillåtas spel på Nya Ullevi på söndag? Planen såg ju för jävlig ut. Frågan är om inte en dålig plan gynnar Göteborg mer än Kalmar.
Citera
2007-06-15, 10:52
Medlem
Och så undrar folk varför fotbollen är så dålig i detta landet.
När man tillåts spela på både plast, hö, grus ja vad fan som helst.

Vem kom på den lysande idén att köra med Monster Trucks på en allsvensk gräsmatta?

Har svårt att se exempelvis Liverpool tillåta det eller FCK.
Pinsamt hursomhelst.

Måste annars varit rätt feta odds på den trippeln igår. Med idel "skrällar".
Citera
2007-06-15, 11:10
Medlem
BeerMeUpScottys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Och så undrar folk varför fotbollen är så dålig i detta landet.
När man tillåts spela på både plast, hö, grus ja vad fan som helst.

Vem kom på den lysande idén att köra med Monster Trucks på en allsvensk gräsmatta?

Har svårt att se exempelvis Liverpool tillåta det eller FCK.
Pinsamt hursomhelst.

Måste annars varit rätt feta odds på den trippeln igår. Med idel "skrällar".

Folk! Sluta grina för i helvete. Är man bra så ska man kunna lira på de underlag som finns. Vi vann rättvist och Haglund är en gnällfitta. Sen att Got events eller vilka de nu är, är helt efterblivna som tillåter att ha bonde-underhållning på Ullevi som pajar mattan är en helt annan fråga.
För övrigt anser jag att konstgräs borde förbjudas.
Citera
2007-06-15, 11:10
Medlem
AT4s avatar
Haglund borde hylla Nya Ullevi, var där de vann guldet när AIK o GAIS, tvingades spela på den åkern förra året.
Citera
2007-06-15, 12:46
Medlem
ubersantas avatar
Inte för att MFF är så jävla bra, men det blir inte lättare av att:

- 1-1 målet som bortdöms för offside var onside

- för att sedan HBK kan dunka in 2-0 där det verkligen var offside
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto