• 1
  • 2
2007-01-01, 15:40
Bannlyst
Hej, mår jäkligt dåligt nu och undrar bara hur lång tid Atn går ur, var sist 13 timmar sen senaste linan, och totalt drog jag 0.5 (halv kasst).
Fy fan för tjack AT, har alldrig varit med om något liknande.
Citera
2007-01-01, 15:58
Medlem
mesmerizes avatar
Du får två alternativ av mig.

Alternativ 1: Den varar exakt 11 timmar, 23 minuter och 35 sekunder

Alternativ 2: det är helt individuellt.
Citera
2007-01-01, 16:38
Medlem
Spong666s avatar
det beror ju helt på förstår du väll... men försök att äta och dricka mycket så brukar det gå över lite snabbare
Citera
2007-01-01, 17:37
Bannlyst
men alltså.. "AT"? det tjatas om det hela tiden

ibland undrar jag fan hur dumma ihuvudet folk är

du har varit vaken i ett dygn och inte sovit och antagligen inte ätit

det du känner nu är inte någon "at" , det är helt enkelt simpel gammal sömnbrist och att kroppen är trött och sliten och näringslös

när du somnar försvinner din sk "at"

tror du att du kan vara vaken hur länge som helst och sen känna dig som "vanligt" när drogen slutat verka? pröva att vara vaken ett dygn utan droger, och utan att käka nåt, så ser du att du kommer känna dig precis som på din sk "at"
Citera
2007-01-01, 18:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av baronE_
men alltså.. "AT"? det tjatas om det hela tiden

ibland undrar jag fan hur dumma ihuvudet folk är

du har varit vaken i ett dygn och inte sovit och antagligen inte ätit

det du känner nu är inte någon "at" , det är helt enkelt simpel gammal sömnbrist och att kroppen är trött och sliten och näringslös

när du somnar försvinner din sk "at"

tror du att du kan vara vaken hur länge som helst och sen känna dig som "vanligt" när drogen slutat verka? pröva att vara vaken ett dygn utan droger, och utan att käka nåt, så ser du att du kommer känna dig precis som på din sk "at"

För det har inget att göra med rubbad balans av glädjeämnen (Dopamin , nor-adrenalin) i skallen då?

Vilka jävla experter det finns...
Citera
2007-01-01, 18:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Indecline
För det har inget att göra med rubbad balans av glädjeämnen (Dopamin , nor-adrenalin) i skallen då?

Jo klart det har de också, men utan sömn återhämtar sig inte kroppen på samma sätt som den gör med sömn...
Citera
2007-01-01, 19:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Indecline

nä, jag skulle inte direkt påstå att det faktum att man mår dåligt efter att varit vaken 35 timmar och ätit och druckit lite har att göra direkt med någon serotonin/dopaminbrist

pröva som sagt att vara vaken 24 timmar utan droger och se hur du känner dig - deppig, grå, dålig i magen, kall, allt känns hopplöst osv.

går man och lägger sig är man återställd
Citera
2007-01-01, 19:11
Medlem
timehunters avatar
Har också en förbannad AT idag! Har inte sovit nånting sedan jag började fira in det nya året igår, bara slumrat lite, blev en hel del sprit, majja och hasch under natten och även några linor, är hur trött som hellst men kan inte sova och käken värker och så ska man upp tidigt och jobba imorn
Citera
2007-01-01, 19:33
Medlem
nops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allan_the_one
Hej, mår jäkligt dåligt nu och undrar bara hur lång tid Atn går ur, var sist 13 timmar sen senaste linan, och totalt drog jag 0.5 (halv kasst).
Fy fan för tjack AT, har alldrig varit med om något liknande.

amfetamin har en halveringstid på ungefär 10 timmar. Sen kan det variera hur lång tid det tar för kroppen att återhämta sig. Väldigt beroende på vad du ätit, druckit, tolerans osv osv.

// nop
Citera
2007-01-01, 20:56
Medlem
Har ätit väldigt bra AT saker idag, mycket fett, salt, mycket vatten, vitaminer!

17 timmar sen sista linan nu o ja e fortfarande dålig! Inge kul! Men Men, smällar man får ta!
Citera
2007-01-01, 21:02
Medlem
Heinekens avatar
Jag tror folk underskattar vätskebristens slagkraft dagen efter amfetaminbruk.
Citera
2007-01-01, 21:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Heineken
Jag tror folk underskattar vätskebristens slagkraft dagen efter amfetaminbruk.

sant.. haft at hela dagen idag, var nära på o spy ett tag där när jag var som mest uttorkad, salivet var som raklödder och man svettas som en gris.. sjukt att tjacket bränner så mycket vätska, lyckades hälla i mig en halv julmust och då var illamåendet så gott som borta, men den andra skiten kändes ju av fortfarande..

vill ni ha något som mildrar en tjack-at så knapra lite flödder eller rök en holk, alternativt båda två.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in