2007-01-17, 17:24
Medlem
Sinsisters avatar
Hade min fitta sett ut som bild 1 hade jag VERKLIGEN opererat den!
Jag tror inte de gör så ont, dels är man ju sövd under ingreppet och
smärtan efteråt är ju övergående!

Blekning är lätt värt de om man har missfärgade inre blygdläppar!
Citera
2007-01-17, 17:28
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinsister
Missfärgning sett från vilken norm? Den som porrindustrin säger att man ska följa?
Finns inget som heter missfärgning eller felskapning när det gäller lyckogrottor, alla är olika och har sin charm.
Citera
2007-01-17, 17:28
Medlem
Nancy Wores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
De är på starkt utdöende..finns kanske kvar några i äldre generationer men bland yngre ser jag mest wankers..

Amen, to that, my brothá! Tänkte på det senast i dag.
Citera
2007-01-17, 17:29
Medlem
Banned.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Det var till exempel den typen av problem jag tänkte på. Då finns det ett behov och hamnar i en helt annan dager.
Tror nästan att de som rider dagligen har lite mindre problem med detta än de som rider lite mer sällan, men det var lite OT...

Men det var ju just så det inte var, rider man mer sällan kan man leva med att få skav, det går ju bort efter en dag eller två men att rida 5-6 hästar om dagen och ha dessa problem det går inte att arbeta då alltså har ju operation varit den enda lösningen för dessa.
Citera
2007-01-17, 17:31
Medlem
Stewie_griffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nate_x
Jaha, ska de skäras i kukar också då? Skall kuken också blekas och skäras i? Fyfan..

Det görs för fullt i USA, 90%(?) av alla amerikanska män är omskurna utan någon som helst anledning mer än att det är snyggt/fräsht. Så killarna i USA kan ju kräva porrfittor om de vill.

Nej, det finns inga vetenskapliga bevis för att det är renare, mindre chans att få könssjukdomare eller liknande om man inte har förhud.
Citera
2007-01-17, 17:38
Medlem
chillionaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
De är på starkt utdöende..finns kanske kvar några i äldre generationer men bland yngre ser jag mest wankers..
haller med.
Citera
2007-01-17, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miss_Mary
Men nu är det din tjejkompis/flickvän eller syrra som frågar dig. Hon vill verkligen ha din ärliga åsikt. Och hennes fitta ser preciiis ut som på bild 1.

Men allvarligt talat Miss_Mary, jag tror din fitta är helt underbar och det verkar uppenbart som om du oroar dig över just din. Dom 3 bilderna du visa mig är noll skillnad för mig. Sen gillar jag lite mörkare blygdläppar, var ihop med en mörk tjej hon var ju fan svart vid dom yttre, skitfiiint!

Är där inget fel som att det skaver när man cyklar osv så låt fittan vara ifred, som sagt så var där kanske flest ytliga svin i snygga fittråden som vill ha den helt onaturliga fittan utan blygdläppar, bara som ett trångt rövhål utan nån inlevelse. Men dom flesta normalt funtade och kanske lite äldre killar gillar en mustigare variant.

Jag blir förbannad!!! hehe
Citera
2007-01-17, 17:39
Medlem
chillionaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stewie_griffin
Det görs för fullt i USA, 90%(?) av alla amerikanska män är omskurna utan någon som helst anledning mer än att det är snyggt/fräsht. Så killarna i USA kan ju kräva porrfittor om de vill.

Nej, det finns inga vetenskapliga bevis för att det är renare, mindre chans att få könssjukdomare eller liknande om man inte har förhud.

har for mig jag laste nanstans att hiv risken minskade om man var omskuren da ollonet hardnade o inte skadades lika latt.
Citera
2007-01-17, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinsister
Hade min fitta sett ut som bild 1 hade jag VERKLIGEN opererat den!
Jag tror inte de gör så ont, dels är man ju sövd under ingreppet och
smärtan efteråt är ju övergående!

Mörkare blygdläppar är faktiskt fint, har diskuterat detta med en del killar och vi gillar faktiskt när dom är lite mörkare. Det är inte missfärgat ett skit utan naturligt. Varför ska det alltid sättas en stämpel på nåt som missfärgat, vi är fan olika, vissa gillar det vissa inte.
Citera
2007-01-17, 17:42
Medlem
Stewie_griffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillionaire
har for mig jag laste nanstans att hiv risken minskade om man var omskuren da ollonet hardnade o inte skadades lika latt.

Mmm.. det är dock inte bevisat. Finns undersökningar som visat precis motsattsen av lika trovärdiga källor.
Citera
2007-01-17, 17:44
Medlem
xallos avatar
Herregud, det urartar som vanligt, 50% fb'arna har aldrig sett en fitta annat än på nätet, resterande bör vara glada att dom sett en på riktigt överhuvudtaget!

Det finns inga fula fittor, allt ligger i betraktarens ögon svårare än så är det inte!
Träffar du en tjej och blir kär på riktigt så spelar det ingen roll om du kan använda hennes blygdläppar som badmössa eller inte!
Citera
2007-01-17, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Herregud, det urartar som vanligt, 50% fb'arna har aldrig sett en fitta annat än på nätet, resterande bör vara glada att dom sett en på riktigt överhuvudtaget!

Det finns inga fula fittor, allt ligger i betraktarens ögon svårare än så är det inte!
Träffar du en tjej och blir kär på riktigt så spelar det ingen roll om du kan använda hennes blygdläppar som badmössa eller inte!

Jag börjar gilla dig mer och mer, vi är väldigt överens när det kommer till utseende och fittor iaf. Alldeles för overkliga krav bland många killar härinne, ett kok stryk skulle dom haft.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in