2006-12-31, 03:10
Medlem
Bild 3 ser ju bäst ut så jag hade bara tyckt det var bra!
Citera
2007-01-15, 09:01
Medlem
Miss_Marys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hymer
TS: är du ägare av fitta #1?
Nej, det finns tillräckligt många porrfittor tillgängliga för att man skall slippa statuera exempel.
Citera
2007-01-15, 09:17
Medlem
Giggis avatar
Jag blir nästan lite ledsen när jag läser detta. Räcker det inte med alla andra skönhetsideal vi kvinnor ställs inför. Ska man nu gå och oroa sig för att fittan inte räcker till? Jag har aldrig mött någon man som varit missnöjd med min fitta, och hade han varit det hade det bara varit hans förlust - han hade inte fått knulla mig! Det finns ingenting som en snygg eller en ful fitta. En fitta är en fitta och alla ser olika ut. Somliga är ljusare än andra, vissa har hår, andra har skrynkliga blygdläppar, etc, etc.

OM man däremot har problem med sin fitta pga tex för stora blygdläppar eller liknande är det en annan sak, då görs det av praktiska skäl och inte av sexuella.

Det finns ju hur många olika fittor som helt i porrfilmsvärlden, så denna gången kan man ju inte skylla på det fenomenet. Var kommer egentligen denna trenden med intimkirurgi från?
Citera
2007-01-15, 09:38
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miss_Mary
Vad hade du sagt om din tjej berättade att hon hade gjort det, eller att hon ville göra det? Du som är tjej. Hade du kunnat tänka dig att göra det? Vad hade du sagt till en väninna som berättade att hon funderade på saken?

1. Orginalfittan
2. Samma fitta med blekta yttre blygdläppar (Kostnad: 100 kr inkl frakt)
3. Samma fitta med blekta yttre blygdläppar och förminskade inre blygdläppar (Kostnad: ca 15 000 kr)

http://i16.tinypic.com/2vlp3r7.jpg

Är det kanske rent av moraliskt förkasterligt? Borde intimfåfänga straffas med hängning eller värre?

VARFÖR??? om det nu inte är medicinskt förklarligt. En del kan ha problem som under lättas efter en operation.
Citera
2007-01-17, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaddeLigist
Bild 3 ser ju bäst ut så jag hade bara tyckt det var bra!

Skönt alla har olika smak..

Bild 1 ("orginal") är utan tvekan läckrast! Jag tycker de inre läpparna skall sticka ut en bit. Så jävla fult när allt liksom är inneslutet som i en mussla. Jag tänker bara på P. Hilton och andra läskiga blekfisar när jag ser något som är blekt. Solbränt och pigment, så skall det vara! Sedan är det fruktansvärt fult när tjejer rakar sig för mycket! Det skall vara ansat runt ovantill och rakat vid muffen. Man vill ju fan inte att tjejen skall se ut som en 10-åring... usch...
Citera
2007-01-17, 05:21
Medlem
Brandfarligts avatar
Tycker det är upp till var och en. Själv tycker jag att blid nr 3 var vackrast även om alla tre var väldigt vackra. Är själv intresserad av var man kan gå för att göra något sånt här

15 000 e la fan ingenting om man känner att det verkligen är något man vill göra. Finns väl lång många fler som slänger ut långt mycket mer på plast pattar? som förövrigt också tappar känslan helt på kuppen.

Blekning dock är väl lite väl att ta i kanske, beror lite på färg. Men på dom där bliderna så var blekning att ta i tycker jag, var väl fin färg som det var från början.
Min största fråga är ju hur känslan blir.. känner man mindre efter att det är gjort eller känner man mer? hört både och. Skräcken är väl att man känner enormt mycket mindre efter något sånt där är gjort. Så frågan är ju hur man vågar låta läkarna komma inärheten med kniven..
Citera
2007-01-17, 06:08
Bannlyst
Jaha, ska de skäras i kukar också då? Skall kuken också blekas och skäras i? Fyfan..
Citera
2007-01-17, 16:53
Medlem
aac_rippers avatar
Har man inga uppenbara problem med samlivet eller i vardagen ska man inte behöva operera blygdläpparna.
Citera
2007-01-17, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nancy Wore
Jag tycker helt klart att det är en form av könsstympning att göra en så till den milda grad onödig operation, om man inte skulle tillhöra den promille som har så abnormalt stora blydgläppar att man får problem av dem, och tom då skulle jag säga, ha lösare underkläder. Alla är inte skapta lika, utan att för den skull vara onormala.

Enda anledningen till varför man skulle överväga att göra operationen, eller att bleka sig, skulle vara för att konformera till ett porrideal som inte existerar i verkligheten. Jag tror inte några män skulle ens fundera på en vanlig kvinnas utseende, utom att kanske haja till för en kritvit blekt skönhet, såsom varandes onormal. INGEN, utom den som har sitt dåliga självförtroende projicerat på sin vagina tänker på hur röd eller inte den är.

Sen kan man frisera och ha stora eller små trosor, men det ändrar i alla fall inte på hur naturen menade att en kvinna skall se ut, och inga små FB flickor och pojkar kan övertyga mig om att en fullblodsman inte blir upphetsad av just DET i verkligheten.

Ska jag vara ärlig har jag nog i princip aldrig funderat över problemet för egen del. Kan någon säga "skapat problem"?

De är på starkt utdöende..finns kanske kvar några i äldre generationer men bland yngre ser jag mest wankers..
Citera
2007-01-17, 17:07
Medlem
Banned.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miss_Mary
Snäckorna? Vad sött!

Men inte kan man säga att de inte skall vara i samma färg som resten av huden. På vissa ser det ju så ut. Det är alltså inte ett helt onaturligt utseende som idealiseras.

Har ju inte tänkt så ingående på det här men jag som är naturligt blond även därnere då Har samma färg som övriga huden (helrakad) medans en del av mina vänninor som är mörka och helrakade där skiftar det i färg.
Citera
2007-01-17, 17:10
Medlem
Banned.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
VARFÖR??? om det nu inte är medicinskt förklarligt. En del kan ha problem som under lättas efter en operation.

Nu har jag inte det problemet tack och lov men jag har en del vänninor i samma bransch (ryttare) som har större inre blygdläppar som verkligen var tvungna att operera sig. Rider man 5-6 hästar om dagen kan det bli ganska plågsamma skav för dom.
Citera
2007-01-17, 17:21
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banned.
Nu har jag inte det problemet tack och lov men jag har en del vänninor i samma bransch (ryttare) som har större inre blygdläppar som verkligen var tvungna att operera sig. Rider man 5-6 hästar om dagen kan det bli ganska plågsamma skav för dom.

Det var till exempel den typen av problem jag tänkte på. Då finns det ett behov och hamnar i en helt annan dager.
Tror nästan att de som rider dagligen har lite mindre problem med detta än de som rider lite mer sällan, men det var lite OT...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in