• 1
  • 2
2006-12-30, 18:42
Medlem
Miss_Marys avatar
Vad hade du sagt om din tjej berättade att hon hade gjort det, eller att hon ville göra det? Du som är tjej. Hade du kunnat tänka dig att göra det? Vad hade du sagt till en väninna som berättade att hon funderade på saken?

1. Orginalfittan
2. Samma fitta med blekta yttre blygdläppar (Kostnad: 100 kr inkl frakt)
3. Samma fitta med blekta yttre blygdläppar och förminskade inre blygdläppar (Kostnad: ca 15 000 kr)

http://i16.tinypic.com/2vlp3r7.jpg

Är det kanske rent av moraliskt förkasterligt? Borde intimfåfänga straffas med hängning eller värre?
Citera
2006-12-30, 18:45
Medlem
filofaxs avatar
Jag skulle fråga om det inte skulle göra jävligt ont..?
Någon som vet?

Edit: Moralist förkastligt? Jag undrar bara om det är så jävla nödvändigt om det nu skulle göra skitont. Brr..
Man har ju sett alla möjliga varianter i badhuset. Den du länkade till såg ju inte speciellt konstig ut från början?

Och du verkar ha hakat upp dig på tjejers underliv.. Var det inte du som undrade hur det perfekta underlivet såg ut hos tjejer?
Citera
2006-12-30, 18:49
Medlem
Filofax:
Du som läser till läkare borde väl veta vad "bedövning" är förnågot?

Jag hade bara rekomenderat operation om fittan var riktigt missbildad. Fittan är ganska ful iallafall.
Citera
2006-12-30, 18:50
Medlem
filofaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Räserfläns69
Filofax:
Du som läser till läkare borde väl veta vad "bedövning" är förnågot?

Jag hade bara rekomenderat operation om fittan var riktigt missbildad. Fittan är ganska ful iallafall.
Jo det har jag hört talas om..
Men jag har inte läst om intimkirurgi och blekning
Däremot har jag blekt håret.. och det gjorde jätteont i hårbotten.
Sved och brände

Hur går det till?
Citera
2006-12-30, 18:52
Bannlyst
Förminskning av inre blygdläppar är vanligast då det redan orsakar smärta (hänger de mycket så kan de skava och det kan göra förbannat ont), så det är inte bara en skönhetsfråga.
Vad folk gör med sina fittor anser jag vara helt upp till dem. Trivs man inte och kan korrigera så ser jag inte varför man inte skulle göra det.
Citera
2006-12-30, 18:53
Medlem
Miss_Marys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filofax
Jag skulle fråga om det inte skulle göra jävligt ont..?
Någon som vet?

Edit: Moralist förkastligt? Jag undrar bara om det är så jävla nödvändigt om det nu skulle göra skitont. Brr..
Man har ju sett alla möjliga varianter i badhuset. Den du länkade till såg ju inte speciellt konstig ut från början?

Och du verkar ha hakat upp dig på tjejers underliv.. Var det inte du som undrade hur det perfekta underlivet såg ut hos tjejer?
Jag har rätt att vara fittfixerad. Förhoppningsvis är detta bara en period i mitt liv. I värsta fall kommer jag efter ett par år av intensiva studier att ge ut "Stora fittboken".

Efter att ha snokat lite i snygg-fitta-tråden så noterades att en majoritet gillade mindre inre blygdläppar och relativt ljusa yttre blygdläppar. Nu vill jag prata vidare om saken. Orginalfittan såg inte dum ut på något sätt, det har jag inte sagt, men hon hade trots allt de mindre eftertraktade attributen.

Jag kan inte tänka mig att det skulle göra speciellt ont. Det skall ju bara skäras bort lite hud. Men det måste vara jobbigt att cykla under de första veckorna.
Citera
2006-12-30, 18:55
Medlem
Miss_Marys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganguro
Vad folk gör med sina fittor anser jag vara helt upp till dem. Trivs man inte och kan korrigera så ser jag inte varför man inte skulle göra det.
Men nu är det din tjejkompis/flickvän eller syrra som frågar dig. Hon vill verkligen ha din ärliga åsikt. Och hennes fitta ser preciiis ut som på bild 1.
Citera
2006-12-30, 18:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Miss_Mary
Men nu är det din tjejkompis/flickvän eller syrra som frågar dig. Hon vill verkligen ha din ärliga åsikt. Och hennes fitta ser preciiis ut som på bild 1.
I sådana fall skulle jag svara att jag inte ansåg det vara nödvändigt men att hon skulle göra det ifall hon hade råd och trodde att hon skulle må bättre av det. Varför skulle jag tycka någonting annat om att någon jag känner gjorde det än om någon slumpmässig främlig gjorde det?
Citera
2006-12-30, 18:57
Medlem
filofaxs avatar
Haha.. ja.. cykla ska man nog låta bli.
När du pratar om att skära bort grejer så antar jag att det är när man ska förminska ex. blygdläpparna.. Men hur går blekningen till då?

Ja.. klart du får vara fittfixerad om du vill.
Citera
2006-12-30, 18:59
Medlem
Marulks avatar
Kan det inte föstöra njutningen att operera bort delar av underlivet. Borde väl vara bäst med så stor kontaktyta som möjligt ?
Kvinnor utrustade med bullfittor och hängläppar borde uppleva mer njutning.
Citera
2006-12-30, 19:00
Medlem
Precis som alla andra tjejjer som vill operera sig tycker jag att du bör fundera på om ditt stora problem inte sitter på insidan av ditt huvud. (Hjärnan, inte tänderna)
Citera
2006-12-30, 19:01
Medlem
micaeles avatar
Jag förstår inte meningen med intimkirurgi på detta viset alls. Bild 1 (och möjligen bild 2) ser ju bra mycket trevligare och gosigare ut än bild 3.

Visst ska man få operera sig om man mår dåligt på grund utav sitt utseende, men jag förstår inte nödvändigheten - och varför samhället påtvingar (speciellt flickor) denna totalt onödiga utseendefixering.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in