2006-12-30, 19:01
Medlem
kyusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miss_Mary
Vad hade du sagt om din tjej berättade att hon hade gjort det, eller att hon ville göra det? Du som är tjej. Hade du kunnat tänka dig att göra det? Vad hade du sagt till en väninna som berättade att hon funderade på saken?

1. Orginalfittan
2. Samma fitta med blekta yttre blygdläppar (Kostnad: 100 kr inkl frakt)
3. Samma fitta med blekta yttre blygdläppar och förminskade inre blygdläppar (Kostnad: ca 15 000 kr)

http://i16.tinypic.com/2vlp3r7.jpg

Är det kanske rent av moraliskt förkasterligt? Borde intimfåfänga straffas med hängning eller värre?
Herregud, lägg pengarna på något vettigt istället. Ingen man som är normalt funtad skulle se någon 15.000kr-skillnad på de där.

Bry dig om något viktigare istället, typ dig själv
Citera
2006-12-30, 19:05
Medlem
Miss_Marys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filofax
Men hur går blekningen till då?
Man köper hudblekmedel (används av färgade människor som vill få ljusare hud, och av folk med pigmentförändringar) och så smörjer man med det under ett par veckors tid, tills man uppnått önskad ljushetsgrad. Googla på Anal Bleaching Cream! Jag tycker seriöst att det verkar vara en kul grej att prova. Sen får man väl onanera framför spegeln för att få njuta av sin nyfunna skönhet.

Citat:
Ja.. klart du får vara fittfixerad om du vill.
Tack! Nu känner jag mig accepterad och älskad.
Citera
2006-12-30, 19:07
Medlem
filofaxs avatar
Citat:
Man köper hudblekmedel (används av färgade människor som vill få ljusare hud, och av folk med pigmentförändringar) och så smörjer man med det under ett par veckors tid, tills man uppnått önskad ljushetsgrad. Googla på Anal Bleaching Cream! Jag tycker seriöst att det verkar vara en kul grej att prova. Sen får man väl onanera framför spegeln för att få njuta av sin nyfunna skönhet.
Ärligt talat har jag aldrig reflekterat över mitt underlivs utseende.. haha. Tänker nog inte börja heller
Men tack för svaret!
Citat:
Tack! Nu känner jag mig accepterad och älskad.
Äsch då.. inte så jag menade.
Citera
2006-12-30, 19:08
Medlem
Nancy Wores avatar
Så att skära lite i pojkarnas penisar går också bra då? Ingen big deal?

Jag tycker att snäckorna är fina som dom är. Det är inte meningen att dom ska vara helt vita. Om vi bleker blygdläpparna så tycker jag att vi ska bleka pungarna också!

Det är bara gynekologen med sin strålkastare som ser exakt färg. Ingen man tänker på det när han är där. Han är bara tacksam för att få komma till. Hade jag fått en nedsättande kommentar om min fina grotta hade jag trott att han inte var klok eller homosexuell.

Dessutom låter det osexigt med blekning. Signalerar inte den röda färgen upphetsning?

Personligen tycker jag att vi ska bojkotta könsstympning, och mitt råd till de kvinnor som överväger det är att fundera på vad som är fel i övrigt i era liv. Kanske har ni fel man eller behöver bli utmanade på något annat sätt i livet.
Citera
2006-12-30, 19:08
Medlem
Miss_Marys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyuss
Herregud, lägg pengarna på något vettigt istället. Ingen man som är normalt funtad skulle se någon 15.000kr-skillnad på de där.

Bry dig om något viktigare istället, typ dig själv
Om man läser inlägget noga så märker man att tråden faktiskt inte handlar om mig. Jag har inte tänkt operera fittan. Den är rätt snygg som den är, och dessutom är 15 000 rätt mycket pengar. Men den där blekningen kostade ju inte mer än en mascara.
Citera
2006-12-30, 19:10
Medlem
Miss_Marys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filofax
Ärligt talat har jag aldrig reflekterat över mitt underlivs utseende.. haha. Tänker nog inte börja heller
Ta genast fram fickspegeln, kolla tråden om snygga fittor och bli NOJJIG!!!!!

Eller så inte.
Citera
2006-12-30, 19:11
Medlem
Miss_Marys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nancy Wore
Jag tycker att snäckorna är fina som dom är. Det är inte meningen att dom ska vara helt vita. Om vi bleker blygdläpparna så tycker jag att vi ska bleka pungarna också!
Snäckorna? Vad sött!

Men inte kan man säga att de inte skall vara i samma färg som resten av huden. På vissa ser det ju så ut. Det är alltså inte ett helt onaturligt utseende som idealiseras.
Citera
2006-12-30, 19:12
Medlem
kyusss avatar
Citat:
Om man läser inlägget noga så märker man att tråden faktiskt inte handlar om mig. Jag har inte tänkt operera fittan. Den är rätt snygg som den är, och dessutom är 15 000 rätt mycket pengar. Men den där blekningen kostade ju inte mer än en mascara.
Aha, förlåt

Då var det inte så farligt som jag trodde
Citera
2006-12-30, 19:17
Medlem
rejmans avatar
Haha e de bara jag som tycker att bilderna ser fejkade ut? :S
Lika mkt hår, exakt samma ställning, bakgrund osv.. 300% ps :O
Citera
2006-12-30, 19:22
Medlem
Miss_Marys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejman
Haha e de bara jag som tycker att bilderna ser fejkade ut? :S
Lika mkt hår, exakt samma ställning, bakgrund osv.. 300% ps :O
Klart de är fejkade! Den som inte fattar det behöver få sin hjärna skiktröntgad.

Du måste tro att du är oerhört mycket mer intelligent än övriga här. Newsflash! Så är inte fallet.
Citera
2006-12-30, 19:27
Medlem
Tacoritzs avatar
Vem orkar bry sig egentligen?
Sålänge den är ren och inte allt för uppseendeväckande är inte jag den som bryr mig om utseendet.
Men man ska såklart operera om man får problem med läppar som skaver osv.
Citera
2006-12-30, 19:29
Medlem
kyusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tacoritz
Vem orkar bry sig egentligen?
Sålänge den är ren och inte allt för uppseendeväckande är inte jag den som bryr mig om utseendet.
Men man ska såklart operera om man får problem med läppar som skaver osv.
Och kanske gärna lite rakad...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in