Citat:
Ursprungligen postat av Arne Persson
Ok Axon! Nu räcker det med ditt skitsnack här om mig! Hoppas att dom inte går på dina anatomiska utläggningar som knappast håller vid hårdare prövning.
Till övriga vill jag bara säga att jag har läst anatomi längre än stackars 22 åriga Axon är gammal, har försökt förklara detta för honom men han fattar självklart inte det. Att han sedan inte i förstår mina motiveringar till att man KAN utan problem köra latsdrag bakom nacken visar ytterligare bara att han INTE förstår anatomi i grunden. Det tar år att lära sig anatomi och dom åren har knappast lilla axon.
Dom som har gått mina kurser vet lite mer om min bakgrund. Dom vet även att jag motiverar mina påståenden i detalj. Hade dom inte hållit så hade det såklart protesterats vilt bland allt fackfolk som gått mina kurser. Jag har betydligt mer än medicinlinjens anatomi bakom mig!
Efter 36 års träning som har man även den praktiska delen i kroppen och det har knappast en person som nästan precis börjat träna.
Lille Axon var knappt född när jag började hålla utbildningar inom Svenska Kroppskulturförbundet. Grattis Axon!
Nog med pajkastningen arne. Den största pajasen är du. Du babblar massa skit som du knappt vet innebörden av. Det enda du vill göra är att få folk att tappa förtroende för mig med ditt skitsnack om mig. Jag försöker upplysa dig om riskerna med dåligt utförande och du ängnar dig åt pajkastning trots att du snart går i pension. Jag trodde man blev ödmjukare ju mer kunskap man skaffade sig......Det märks att du inte har någon utbildning överhuvudtaget. Patetisk människa du är.
Dom som vill kan läsa våran lilla batalj här så slipper vi allt skitsnack:
http://gymmet.com/showthread.php?t=2526
http://gymmet.com/showthread.php?t=2515
Vem folk väljer att lita på spelar ingen större roll tycker jag. Antingen går man på fakta och kunskap eller på teorier och erfarenhet. Jag är varken domare eller bödel, jag är axon.
Sorry arne om jag missuppfattade ditt svar ang. militärpressar och supraspinatus, my bad. Trodde du såg likadant på övningarna men förstår din poäng nu och det va ej meningen att föra ut något annat.
KRAM