Citat:
Ursprungligen postat av Siix
hmm...Jag har kört chins bakom nacken i 18 år. Är det för kort tid för att få ont eller?
Alla påverkar olika av olika övningar, eftersom våra gener inte är identiska. Eftersom det inte är sämre att köra framför så spelar det ju ingen roll ändå. Gör du som du vill, så gör jag som jag vill, det spelar ändå ingen roll för tillväxten på muskeln i fråga i slutändan ändå. Om du påstår annorlunda får du
bevisa din tes.
Citat:
Det är ju faktiskt så att är man något sånär ödmjuk så reviderar man ju sina kunskaper under hela livet. Att inte lyssna på någon som tränat i 36 år o dessutom har ganska vassa teoretiska kunskaper,skulle faktiskt aldrig falla mig in.
Ja håller med dig. Men ingen har kunnat bevisa för mig att det är bättre att köra bakom än att köra framför. Tills dess kommer jag att köra framför då det både känns bättre för mig och är mer estetiskt tilltalande

Meningslöst att ändra en övning som jag får bra kontakt i för att utföra den exakt likadant på ett annorlunda sätt som jag gillar mindre. När resultaten är identiska SAMT att vissa påstår att det är mer skada att köra bakom, medan andra säger att det inte är mer skada. Med andra ord spelar det ingen roll om man kör framför eller bakom. För mig är det självklart vad jag väljer att göra.
Citat:
Måste även hålla med Arne om hur jävla patetiskt det är o se dessa unga killar som fan börjar kura nästan innan dom börjat träna. Kan en del av problemen ligga där kanske?
Ja jättepatetiskt, håller med dig! Men du gör som du vill, så gör jag som jag vill. Du har säkert
inte hunnit göra en analys av hur bra jag genomför mina övningar genom att bedöma mina inlägg på ett internetforum.