Citat:
Ursprungligen postat av Arne Persson
Min gissning är att mina deltagare upplever att jag för en helt öppen dialog med dom och har full rätt att ifrågasätta ALLT vad jag säger. Jag brukar själv ALLTID lära mig något nytt på mina kurser av mina deltagare. Det är jag mycket glad över!
Då kanske du skulle ta och inse att du idag har lärt dig något nytt, eller i vilket fall fått något du borde kolla upp lite bättre? Eftersom jag är en ren amatör på området så kan jag inte uttala mig om du har rätt eller fel, men jag kan helt klart säga att du förlorar den här diskussionen.
Axon (med stöd ifrån Van Damme & andra) har visat sin åsikt igenom fakta, medan du helt enkelt har sagt att han har fel, eftersom "Jag började plugga innan du var född ,pojkvasker!"
Lägger du (och dina medbrottslingar) inte fram vettiga, vetenskapliga bevis så får du helt enkelt se dig besegrad på denna punkt. Jag betvivlar inte att du har djupgående anatomiska kunskaper, men att be Axon klargöra för nervsystemet i underlivet har absolut ingenting med saken att göra.
(
amen)