2014-12-28, 21:25
  #8701
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polkakrut
Hade perfect tårtan förra året och den imponerade på mig! Bra tempo och fina krevader!

Okej!, Small den bra?
Citera
2014-12-28, 21:25
  #8702
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavotto
Var på provskjutning nu på kvällen. Den bästa tårtan var utan tvekan Woodstock.

Länkar bild på listan om ni vill se.

http://imgur.com/GXlEDOH

Blev en Woodstock samt en flower power och 6st salute från EF Till att börja med

Hade woodstock bra tryck i sig? small den högt?
Citera
2014-12-28, 21:42
  #8703
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cappizo
Okej!, Small den bra?
Yes,det är ganska bra drag i den!
Citera
2014-12-28, 21:48
  #8704
Medlem
jubileumsbomben: Jag såg att du hade satt betyg på grannens avantgarde från förra året.
Den har jag köpt. Kommer den va bra för priset eller är det tom att den kunde ha kostat mer?

Hur bra var den?
Citera
2014-12-28, 21:50
  #8705
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Finns bland annat på prisbutiken, svenska kemi och lite andra sidor. Men det är nog lite för sent att beställa sånt nu känns det som.




Just i denna har jag inte quickmatch. Tänkte en liten lugn början som skickar upp dessa fina raketer en efter en Men när jag gör det med quickmatch gör jag antingen små snitt, stoppar i stubinerna och tejpar, eller så tar jag ut alla "strips" och lägger i maskeringstejp och tejpar in viscostubinerna. Då är det dock viktigt att det är helt tätt annars brinner den inte sådär sjukt snabbt, så den första varianten är att föredra, men quickmatchen kan vara lite styv ibland, vilket gör det svårare på lite mindre raketer.




Tjusigt!




Om man får dom till bra pris är dom trevliga.
Kan du rekommendera prisvärda familjesatser?
Citera
2014-12-28, 21:53
  #8706
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polkakrut
Yes,det är ganska bra drag i den!

Okej!, har du någon aning vilken kaliber den har?
Citera
2014-12-28, 21:56
  #8707
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noggerlen
Kan du rekommendera prisvärda familjesatser?

Svårt att hitta riktigt prisvärda i Stockholm. Men dom på ÖoB kan vara okej, om raketerna i dom är bra.
Citera
2014-12-28, 21:57
  #8708
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noggerlen
Vem gillar familjesatser?

Jag gillar dom men köper inte dom längre. Gjorde ett undantag i år då jag gjorde det mest för känslans skull, men om jag skjuter något från den återstår att se.

Saknar dock sveas gamla fyrverkerisatser som jag tyckte var väldigt bra, då menar jag deras mega pack och Nitro.

Sen i slutet på 90-talet hade Svea sina saker som hete Casino, saknar dom också riktigt mycket.
Citera
2014-12-28, 22:08
  #8709
Medlem
jcarlbergs avatar
Någon som handlat hos 4verkeri i Billesholm? Tänkte dra ditt imorgon med Fasssn min. Tar ändå 1tim ditt så tänkte höra om någon vet hur tillgången är? De begränsade Thunder King bl a.
Citera
2014-12-28, 22:13
  #8710
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jcarlberg
Någon som handlat hos 4verkeri i Billesholm? Tänkte dra ditt imorgon med Fasssn min. Tar ändå 1tim ditt så tänkte höra om någon vet hur tillgången är? De begränsade Thunder King bl a.

Vet inte hur det är med lagret, men dom hoppades ha kvar tills imorgon iallafall. Någon hävdade att Scorpion-lagret var på väg utför, hur vida detta är bekräftat eller dementerat vet jag inte. Annars tror jag lagret är lugnt


Oroa dig inte, du kommer bli nöjd ändå, dom har välsorterat utbud Hur ser din lista ut?
Citera
2014-12-28, 22:13
  #8711
Medlem
Jubileumsbombens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyro-Leffe
jubileumsbomben: Jag såg att du hade satt betyg på grannens avantgarde från förra året.
Den har jag köpt. Kommer den va bra för priset eller är det tom att den kunde ha kostat mer?

Hur bra var den?

Tjaa! Det var längesen!
Tror du kommer bli nöjd med den! Lite besviken över att jag inte hade råd med den i år. Stora runda krevader med höga smällar och har final tillskillnad ifrån filmerna. Enda nackdelen kan vara att tempot inte är så högt.
Citera
2014-12-28, 22:20
  #8712
Medlem
Någon som har koll var hanssons fyverkeri återförsäljare finns i Malmö?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in