Citat:
Ursprungligen postat av
noggerlen
Vem gillar familjesatser?
Jag gillar dom men köper inte dom längre. Gjorde ett undantag i år då jag gjorde det mest för känslans skull, men om jag skjuter något från den återstår att se.
Saknar dock sveas gamla fyrverkerisatser som jag tyckte var väldigt bra, då menar jag deras mega pack och Nitro.
Sen i slutet på 90-talet hade Svea sina saker som hete Casino, saknar dom också riktigt mycket.