2007-12-02, 14:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AliAchmed
När gick den här tråden från att handla om Claes Elfsberg till en rövslickar-tråd. Get a fucking room. Med glasbord.
Uhhhoohh ?? Glasbord.....BajsElvis...är det du ?
Citera
2007-12-02, 14:51
Medlem
H0nkens avatar
Mix Megapol-sändningen har kommit upp nu, om det är någon som har missat.
http://www.mixmegapol.se/podcast/podcastingalexmedia/ljud/alexmedia48.mp3
Inslaget om Elfsberg börjar i mitten av sändningen ungefär. Närmare än så här med en offentlig outning har det väl knappast varit..
Citera
2007-12-02, 15:18
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H0nken
Mix Megapol-sändningen har kommit upp nu, om det är någon som har missat.
http://www.mixmegapol.se/podcast/podcastingalexmedia/ljud/alexmedia48.mp3
Inslaget om Elfsberg börjar i mitten av sändningen ungefär. Närmare än så här med en offentlig outning har det väl knappast varit..
HAHAHAHAHAAA!!! FY F-N Alltså!!!! Diskussionen var ju riktigt het där ett tag....Sen mattade det bara av pga. deras usla feghet! Innan dess hann de dock bekräfa det som alla visste, att C.E. faktiskt fick sparken och att någonting *hade* hänt som föranledde detta.

Lägg också märkte till att när de efterfrågade *vad* som hade hänt så var det en väldans kackel i bakgrunden, och jag undrar om någon hann försäga sig innan de gick vidare? Kanske någon mer slipad kan höra något om man lyssnar noga?
Citera
2007-12-02, 16:02
Medlem
Liin_Me_Cneens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
HAHAHAHAHAAA!!! FY F-N Alltså!!!! Diskussionen var ju riktigt het där ett tag....Sen mattade det bara av pga. deras usla feghet! Innan dess hann de dock bekräfa det som alla visste, att C.E. faktiskt fick sparken och att någonting *hade* hänt som föranledde detta.

Lägg också märkte till att när de efterfrågade *vad* som hade hänt så var det en väldans kackel i bakgrunden, och jag undrar om någon hann försäga sig innan de gick vidare? Kanske någon mer slipad kan höra något om man lyssnar noga?
Hehe Timell säger ju "Bajs-Elvis" så där lite tyst.
Citera
2007-12-02, 17:27
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liin_Me_Cneen
Hehe Timell säger ju "Bajs-Elvis" så där lite tyst.
GÖR HAN???!!!!!

Mina damer och herrar, Claes Elfsberg är numera officellt OUTAD! Nu torde det vara fritt fram för hela kändiseliten att snacka friskt om B.E. helt öppet.

Från och med denna dag skall vi komma ihåg att det var Martin Timell som bröt denna barriär. Mannen är en hjälte!
Citera
2007-12-02, 17:49
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
GÖR HAN???!!!!!

Mina damer och herrar, Claes Elfsberg är numera officellt OUTAD! Nu torde det vara fritt fram för hela kändiseliten att snacka friskt om B.E. helt öppet.

Från och med denna dag skall vi komma ihåg att det var Martin Timell som bröt denna barriär. Mannen är en hjälte!
Det är väl ändå brorsan Timell som som ev viskar. Anders heter väl han.
För övrigt tycker jag Sonny Crockett är det närmaste besatt en människa kan komma nåt. Scary... Och varför?
Citera
2007-12-02, 18:14
Medlem
Det där är ju gammalt! Har ni inte hängt med i tråden? Länkade för länge sen...Nåja, det var ett fint ögonblick. Höll på att sätta kaffet i halsen när jag hörde det. Som sagt var, närmare än så blir det inte
Citera
2007-12-02, 18:17
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Det är väl ändå brorsan Timell som som ev viskar. Anders heter väl han.
För övrigt tycker jag Sonny Crockett är det närmaste besatt en människa kan komma nåt. Scary... Och varför?
Var det Anders? I så fall bortse från tidigare post, och läs istället "Anders".

Beträffande mitt engagemang i den här tråden så har jag redogjort för detta några inlägg upp. Förresten, försök inte skylla ifrån dig, du är nog minst lika intresserad av denna utveckling som alla oss andra här, annars skulle du inte ha lyssnat på radiosändningen och följt den här tråden.
Citera
2007-12-02, 18:18
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linlun
Det där är ju gammalt! Har ni inte hängt med i tråden? Länkade för länge sen...Nåja, det var ett fint ögonblick. Höll på att sätta kaffet i halsen när jag hörde det. Som sagt var, närmare än så blir det inte
Jo då! Det blir det! Detta var bara början, för nu har startskottet gått.
Citera
2007-12-02, 18:39
Medlem
H0nkens avatar
Citat:
Jo då! Det blir det! Detta var bara början, för nu har startskottet gått.
Du menar att media skulle ta mod till sig och outa Elfsberg som den bajs-gourmand han faktiskt är? Det låter som en avlägsen utopi enligt min mening, men man kan ju alltid hoppas. Tänk vilka rubriker det skulle bli:
"Bajschock i tv-huset.
Nyhetsankaret talar ut:
-Jag gillar glasbord."

Ack ve, jag hoppas man får uppleva den dagen..
Citera
2007-12-02, 18:52
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H0nken
Du menar att media skulle ta mod till sig och outa Elfsberg som den bajs-gourmand han faktiskt är? Det låter som en avlägsen utopi enligt min mening, men man kan ju alltid hoppas. Tänk vilka rubriker det skulle bli:
"Bajschock i tv-huset.
Nyhetsankaret talar ut:
-Jag gillar glasbord."

Ack ve, jag hoppas man får uppleva den dagen..
Njae, kanske inte så, men kanske väl en upprepning av 1999-års incident, typ att skvallerpressen eller nöjessidorna skriver något i stil med att "den folkkäre TV-mannens mörka hemlighet", eller "59-åringens perversa börjelser - Gillade att ligga under glasbord och filma akten, filmen spridd bland Stockholms undre värld"
Citera
2007-12-02, 18:53
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Var det Anders? I så fall bortse från tidigare post, och läs istället "Anders".

Beträffande mitt engagemang i den här tråden så har jag redogjort för detta några inlägg upp. Förresten, försök inte skylla ifrån dig, du är nog minst lika intresserad av denna utveckling som alla oss andra här, annars skulle du inte ha lyssnat på radiosändningen och följt den här tråden.
Jag har läst dom tre senaste sidorna och inte lyssnat på radiosändningen. Det var därför jag skrev "ev viskade".
Jag är föga intresserad...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in