2007-10-23, 01:14
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
OK jag måste lägga till det jag "vet".
Inte "first hand info" men ändå intressant!

På en fest på 80-talet (ca 1987-88?) fick en bekant (förälder till en av mina nära bekanta) sitta till bords med en flickvän till C.E. Allteftersom kvällen förflöt flödade också alkoholen. Det var pga detta som fd flickvännen berättade att hon och C.E. hade en speciell bestämmelse. C.E. ska ha sagt till henne:
"Om du är hemma och jag är på TV-nyheterna kl. 18 vill jag att du ska onanera till mig."
Han blev tydligen väldigt tänd av att veta att flickvännen onanerade just då. Kanske därför C.E. gick hem hos fruntimrena? Kåt blick?

Jag har iaf ingen anledning att misstro den källan.
Det låter trovärdigt för det var just det som var en av anklagelserna mot honom i TV-mannen härvan, att han gett en medarbetare en dildo och en tidslista över när Classe skulle vara i rutan mellan inslagen på Rapport, och sagt åt henne att använda den då han var på tv.
Citera
2007-10-23, 20:32
Medlem
Doktor Kottes avatar
Undrar om Claes läser här...?
Citera
2007-10-23, 22:33
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor Kotte
Undrar om Claes läser här...?
Skriv till honom och fråga??
Citera
2007-10-23, 22:46
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Visste inte att han har så stora barn http://www.expressen.se/noje/1.892195/hanna-elfsberg-kan-bli-monty-pythons-nya-stora-musikalstjarna
Då har han alltså haft vanligt sex också.
Citat:
Ursprungligen postat av H0nken
Har skickat ett mail:
Fyndigt!
Citat:
OK jag måste lägga till det jag "vet".
Inte "first hand info" men ändå intressant!

På en fest på 80-talet (ca 1987-88?) fick en bekant (förälder till en av mina nära bekanta) sitta till bords med en flickvän till C.E. Allteftersom kvällen förflöt flödade också alkoholen. Det var pga detta som fd flickvännen berättade att hon och C.E. hade en speciell bestämmelse. C.E. ska ha sagt till henne:
"Om du är hemma och jag är på TV-nyheterna kl. 18 vill jag att du ska onanera till mig."
Han blev tydligen väldigt tänd av att veta att flickvännen onanerade just då. Kanske därför C.E. gick hem hos fruntimrena? Kåt blick?

Jag har iaf ingen anledning att misstro den källan.
För att följa trådens anda tycker jag vi ska se den där historien som fakta snarare än andrahandsuppgifter.
Citera
2007-10-23, 23:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Det låter trovärdigt för det var just det som var en av anklagelserna mot honom i TV-mannen härvan, att han gett en medarbetare en dildo och en tidslista över när Classe skulle vara i rutan mellan inslagen på Rapport, och sagt åt henne att använda den då han var på tv.
Är det SANT! Skojigt! Hade ingen aning om.
Det som jag skrev om var ju ett tag sen, men den där "härvan" var väl inte så länge sen. That dirty bugger!
Citera
2007-10-24, 11:38
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Är det SANT! Skojigt! Hade ingen aning om.
Det som jag skrev om var ju ett tag sen, men den där "härvan" var väl inte så länge sen. That dirty bugger!
Tja, beror på hur du definerar "inte så länge sedan". "TV-mannen" härvan skedde ju i slutet av 90-talet. Jag vet inte när "din" incident skall ha inträffat?

"Dirty bugger"? Ja, det kan man verkligen säga, på bildligt och bokstavligen
Citera
2007-10-27, 20:39
Medlem
Walkers avatar
Citat:
Har skickat ett mail:

Kanske har bajsmejlet kommit till Elfsbergs kännedom, med betoning på kanske I inledningen till dagens Babben & Co inleder hon faktiskt med en kommentar angående bajset. Hon dementerar starkt att det skulle varit Fredrik & Filips bajs utan en fejkhistoria inköpt på butrix. och att SVT inte sysslar med kommersiell skit
Citera
2007-10-27, 21:06
Medlem
H0nkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walker
Kanske har bajsmejlet kommit till Elfsbergs kännedom, med betoning på kanske I inledningen till dagens Babben & Co inleder hon faktiskt med en kommentar angående bajset. Hon dementerar starkt att det skulle varit Fredrik & Filips bajs utan en fejkhistoria inköpt på butrix. och att SVT inte sysslar med kommersiell skit

Mailet har definitivt kommit till Elfsbergs kännedom.
Här är svaret:

"Hej, och tack för ditt mejl.

En sak har jag lärt mig... och det är att smaken och känslan för humor är väldigt olika. Det som är bra och roligt för den ena, är botten för den andra. Så om det var roligt när de luktade på bajs får vaqr och en avgöra. -Det var åtminstone uppskattat av många... det visar tittarsiffrorna och det faktum att du är än så länge ensam om att ha klagat.

mvh

/Claes E"
Citera
2007-10-27, 21:17
Medlem
Walkers avatar
Citat:
Mailet har definitivt kommit till Elfsbergs kännedom.
Här är svaret:

"Hej, och tack för ditt mejl.

En sak har jag lärt mig... och det är att smaken och känslan för humor är väldigt olika. Det som är bra och roligt för den ena, är botten för den andra. Så om det var roligt när de luktade på bajs får vaqr och en avgöra. -Det var åtminstone uppskattat av många... det visar tittarsiffrorna och det faktum att du är än så länge ensam om att ha klagat.

mvh

/Claes E"

Va kul att han svarade, men stavade Elfsberg verkligen så dåligt??! Se ordet vaqr. Men jag köper faktiskt att detta kan vara en äkta Elfsbergare, hade du velat skämta hade brevet innehållet betydligt värre innehåll. eller?
Citera
2007-10-27, 21:19
Medlem
H0nkens avatar
Citat:
Va kul att han svarade, men stavade Elfsberg verkligen så dåligt??! Se ordet vaqr. Men jag köper faktiskt att detta kan vara en äkta Elfsbergare, hade du velat skämta hade brevet innehållet betydligt värre innehåll. eller?
Ja det är på riktigt, kan ta skärmdump om du vill. Anledningen att han stavar så illa är väl att han som tittarombudsman har en jäkla massa mejl att gå igenom. Det tog trots allt runt tre dagar innan han svarade. Eller så är han bara dum i huvudet?
Citera
2007-10-27, 21:21
Medlem
Walkers avatar
Citat:
Ja det är på riktigt, kan ta skärmdump om du vill. Anledningen att han stavar så illa är väl att han som tittarombudsman har en jäkla massa mejl att gå igenom. Det tog trots allt runt tre dagar innan han svarade.

Ja tror dej men jag tror den här tråden skulle behöva Elfsbergs egna ord, så visst fan ska du lägga upp en skärmdump
Citera
2007-10-27, 21:34
Medlem
H0nkens avatar
Citat:
Ja tror dej men jag tror den här tråden skulle behöva Elfsbergs egna ord, så visst fan ska du lägga upp en skärmdump
Nåväl, här är den: http://static.pici.se/pictures/QzZYFLSbe.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in