Citat:
Ursprungligen postat av malteskog
Har nu enligt en obekräftad källa hört att det verkligen finns en liten mobilfilm på vår käre CE i full action
Den skall tydligen ha varit i circulation hos en ytterst liten krets för ett par år sedan men sedan glömts bort, jag jobbar vidare och hittar jag den så förväntar jag mig att bli utnämnd till riddare av FB på livstid
Självklart så blir det ju då Youtube nästa....
En uppgift med mer substans är dock en halvkänd brud i stockholm som åt sen middag hos CE för ca 3 år sedan varvid det senare visade sig att maten var spetsad med ett välkänt ämne som gör att det ganska omgående börjar röra sig i lilla magen om man är hård i densamma vilket ju den ursprungliga tanken är, CE's upplägg denna kväll var lite lekar i badkaret
Bruden ifråga var dock inte alls upplagd för dylika övningar och lämnade en berusad och förvirrad CE åt sitt eget öde denna mörka kväll
By the way Sonny Crockett: du verkar nästan besatt av CE och hans bravader....
Någon särskilld orsak
Nu skriker kärringen på att jag skall ge familjen den uppmärksamhet som krävs i jultid.
Och har man tur så blir det ett glassbord i julklapp!
För det första, vi är många här som idogt följer den här tråden med spänning och jag räknar med att majoriteten av de som följer tråden är minst lika intresserade av jag att finna sanningen, skillnaden är bara att jag och några andra här som Cazzo, Walker, Sälklubbaren mfl. tagit på oss att vara mer aktiva trådskrivare för att se till att det finns ett flöde och kontinuitet i tråden.
För det andra, nu låter det här som du säger alldeles för bra för att vara sant, vilket det så ofta har varit i tidigare fall. Många före dig har lovat runt men hållit tunt beträffande filmen, kolla bara in trådskrivare som "Skorpan" och "Blau" etc så förstår du vad jag menar, så vad kan du säga för att blika oss andra för att vi skall betrakta dig som en mer sanningsenlig figur än ovan nämnda bluffinformanter?
För det tredje, vad menar du med en "obekräftad källa"? Antingen så finns det en källa eller så finns den inte, eller? Jag trodde annars att rykten/nyheter mm kunde vara bekräftade alternativt obekräftade men inte källor???
För det fjärde, du måste utveckla din anekdot om "halvkändisen" lite. Hur fick du reda på den, var var Elfis fru vid tillfället, vad för sorts "kändis" var det? I vilken bransch är hon aktiv i? Ålder, etc? Visste hon om Elfsbergs böjningar sedan tidigare? Hade han nämnt ngot upplägg för henne angående deras möte?
För det femte, Kärringen får vänta! Det här är långt viktigare än något annat!
För det sjätte, jag rekommenderar Rapidshare snarare än youtube då de censurerar (alltså raderar) "explicit" material, om du förstår vad jag menar.
För det sjunde, Glas
sbord? Menar du inte
glasbord i julklapp?