2007-12-22, 21:20
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Även i Norge finns det bajsterrorister: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1515192.ab

Undrar om vår Classe också har för vana att frysa in sitt eget bajs?
Citera
2007-12-22, 23:18
Medlem
Bajsmysteriet löst?

Nu var du snabb.

Vem vet?
Kan det vara BajsElvis som är misstänkt???http://www.expressen.se/nyheter/1.979208/bajsmysteriet-pa-vag-losas
Citera
2007-12-23, 01:22
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattelsnake
Nu var du snabb.

Vem vet?
Kan det vara BajsElvis som är misstänkt???http://www.expressen.se/nyheter/1.979208/bajsmysteriet-pa-vag-losas
Tja, den misstänkte gärningsmannen är en man i 50-års åldern, så varför inte? Det enda som teorin fallerar på är att händelsen utspelas i Norge och Classe-bajs har så vitt jag vet aldrig satt sin fot utanför Stockholm, och enbart då inom vissa väl utvalda delar av Stockholm ("aldrig söder som Slussen" som han själv uttryckt det).
Citera
2007-12-23, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Tja, den misstänkte gärningsmannen är en man i 50-års åldern, så varför inte? Det enda som teorin fallerar på är att händelsen utspelas i Norge och Classe-bajs har så vitt jag vet aldrig satt sin fot utanför Stockholm, och enbart då inom vissa väl utvalda delar av Stockholm ("aldrig söder som Slussen" som han själv uttryckt det).

Varje land har sin flagga, sin kultur och sitt språk. Kanske har varje land också sin Bajs-Elvis?
Citera
2007-12-23, 15:26
Medlem
malteskogs avatar
Filmen

Har nu enligt en obekräftad källa hört att det verkligen finns en liten mobilfilm på vår käre CE i full action

Den skall tydligen ha varit i circulation hos en ytterst liten krets för ett par år sedan men sedan glömts bort, jag jobbar vidare och hittar jag den så förväntar jag mig att bli utnämnd till riddare av FB på livstid
Självklart så blir det ju då Youtube nästa....

En uppgift med mer substans är dock en halvkänd brud i stockholm som åt sen middag hos CE för ca 3 år sedan varvid det senare visade sig att maten var spetsad med ett välkänt ämne som gör att det ganska omgående börjar röra sig i lilla magen om man är hård i densamma vilket ju den ursprungliga tanken är, CE's upplägg denna kväll var lite lekar i badkaret
Bruden ifråga var dock inte alls upplagd för dylika övningar och lämnade en berusad och förvirrad CE åt sitt eget öde denna mörka kväll

By the way Sonny Crockett: du verkar nästan besatt av CE och hans bravader....
Någon särskilld orsak

Nu skriker kärringen på att jag skall ge familjen den uppmärksamhet som krävs i jultid.

Och har man tur så blir det ett glassbord i julklapp!
Citera
2007-12-23, 16:32
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malteskog
Har nu enligt en obekräftad källa hört att det verkligen finns en liten mobilfilm på vår käre CE i full action

Den skall tydligen ha varit i circulation hos en ytterst liten krets för ett par år sedan men sedan glömts bort, jag jobbar vidare och hittar jag den så förväntar jag mig att bli utnämnd till riddare av FB på livstid

En uppgift med mer substans är dock en halvkänd brud i stockholm som åt sen middag hos CE för ca 3 år sedan varvid det senare visade sig att maten var spetsad med ett välkänt ämne som gör att det ganska omgående börjar röra sig i lilla magen om man är hård i densamma vilket ju den ursprungliga tanken är, CE's upplägg denna kväll var lite lekar i badkaret
Bruden ifråga var dock inte alls upplagd för dylika övningar och lämnade en berusad och förvirrad CE åt sitt eget öde denna mörka kväll

Någon särskilld orsak

Nu skriker kärringen på att jag skall ge familjen den uppmärksamhet som krävs i jultid.

För det första, vi är många här som idogt följer den här tråden med spänning och jag räknar med att majoriteten av de som följer tråden är minst lika intresserade av jag att finna sanningen, skillnaden är bara att jag och några andra här som Cazzo, Walker, Sälklubbaren mfl. tagit på oss att vara mer aktiva trådskrivare för att se till att det finns ett flöde och kontinuitet i tråden.

För det andra, nu låter det här som du säger alldeles för bra för att vara sant, vilket det så ofta har varit i tidigare fall. Många före dig har lovat runt men hållit tunt beträffande filmen, kolla bara in trådskrivare som "Skorpan" och "Blau" etc så förstår du vad jag menar, så vad kan du säga för att blika oss andra för att vi skall betrakta dig som en mer sanningsenlig figur än ovan nämnda bluffinformanter?

För det tredje, vad menar du med en "obekräftad källa"? Antingen så finns det en källa eller så finns den inte, eller? Jag trodde annars att rykten/nyheter mm kunde vara bekräftade alternativt obekräftade men inte källor???

För det fjärde, du måste utveckla din anekdot om "halvkändisen" lite. Hur fick du reda på den, var var Elfis fru vid tillfället, vad för sorts "kändis" var det? I vilken bransch är hon aktiv i? Ålder, etc? Visste hon om Elfsbergs böjningar sedan tidigare? Hade han nämnt ngot upplägg för henne angående deras möte?

För det femte, Kärringen får vänta! Det här är långt viktigare än något annat!

För det sjätte, jag rekommenderar Rapidshare snarare än youtube då de censurerar (alltså raderar) "explicit" material, om du förstår vad jag menar.

För det sjunde, Glassbord? Menar du inte glasbord i julklapp?
Citera
2007-12-23, 17:05
Medlem
Citat:
Massa Magnum mandel?
Citera
2007-12-23, 17:42
Medlem
Citat:

Någon särskilld orsak

Nu är det väl så att CE´s eventuella bravader påstås ha utspelats ganska många år innan mobilkameran gjorde sitt intåg.

Sonny, det här kan mest liknas vid jakten på den heliga graalen.. Folk har försökt i tusentals år...
Citera
2007-12-23, 18:00
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Nu är det väl så att CE´s eventuella bravader påstås ha utspelats ganska många år innan mobilkameran gjorde sitt intåg.

Sonny, det här kan mest liknas vid jakten på den heliga graalen.. Folk har försökt i tusentals år...
Och tanken har aldrig ens slagit dig att karln kan ha spelat in mer än EN film? Vad är det förresten som säger att han upphört med sina "bravader" ens på senare år? Jag kan här bara återigen hänvisa till artikeln i "Se & Hör" där hans offer talade ut om hur pådrivande han var med att filma deras akter med sin systers videokamera som han lånat. Andra i den förra tråden har dessutom vittnat att han velat filma sina möten med horor också.

Ja, jag kan hålla med dig om att filmen på sätt och vis kan liknas med graalen för Kung Arthurs riddare, och i likhet med dem har vi också försökt i flera år. Men skillnaden är att vi faktiskt har konkreta spår att gå på (bl.a. Svullos vittnesmål och indicierna att C.E. har en förkärlek till filmat material). Vidare så utgör filmen bara ett av de viktigaste komponenterna i jakten på Bajs-Elvis, till skillnad från graalen som utgör det slutgiltiga målet. I vårt fall torde det slutgiltiga målet vara att få fram sanningen om Claes Elfsberg, eller hur?
Citera
2007-12-24, 00:40
Medlem
Sälklubbarns avatar
För dom som har missat artikeln om TV-mannen:

http://img214.imageshack.us/img214/4223/tv01ei0.jpg
http://img227.imageshack.us/img227/6311/tv02xr4.jpg
http://img227.imageshack.us/img227/4637/tv03zc6.jpg
http://img227.imageshack.us/img227/8524/tv04gt5.jpg

Spännande läsning.
Citera
2007-12-24, 10:45
Medlem
Nej man ska aldrig ge upp Sony.

Tänk bara om det hade varit B-Elvis Cecilia Beckroth varit tillsammans med.
Istället för Fallenius.
Det hade varit en verklig höjdare.
Ibland måste man ha tur.
Citera
2007-12-24, 11:04
Medlem
kanel-hassans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattelsnake
Nej man ska aldrig ge upp Sony.
Håller med... Fortsätt utredningen. Det här är en kul tråd att följa.
I övrigt så får jag önska alla en god jul!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in