2007-11-30, 18:49
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sälklubbarn
Att han inte blir outad för nåt vidrigt han har gjort (tafsande) kan ju kompenseras med att blir outad för nåt vidrigt han inte har gjort (bajsande). Gudomligt rättvisa i min smak!
Problemet är bara att han med all sannolikhet *har* gjort just bägge delarna! Därmed faller din förhoppning om just "poetisk" rättvisa. Det betyder dock inte att det inte finns något "rättvisa", vilket denna tråd förhoppningsvis utmynnar i.
Citera
2007-11-30, 18:50
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tystnad
Därför att dem kanske inte har mera bevis/kött på benen än vi på FB har .
Inget av det han har gjort är ju brottsligt ,utan moralisk tvivelaktigt.
Att han sedan burit sig åt som ett svin mot framförallt unga kvinnliga anställda på SVT är ju en "intern" grej på SVT ,arbetsplatsmobbing ?,säkerligen håller hans högre chefer honom om ryggen.
Och hans ungre kvinnliga kolleger har ju haft lite att sätta emot en typ med en sådan maktposition ,utan kanske valt att tiga i sin förnedring för att inte spoilera en framtida karriär inom Media.
Jaså inte? Jag som trodde att vi hade en sexköpslag här i Sverige.
Citera
2007-11-30, 18:52
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Problemet är bara att han med all sannolikhet *har* gjort just bägge delarna! Därmed faller din förhoppning om just "poetisk" rättvisa. Det betyder dock inte att det inte finns något "rättvisa", vilket denna tråd förhoppningsvis utmynnar i.
Jo, jag tänkte väl att nån skulle påpeka det.

Vad jag menar är att Claesse förtjänar att outas oavsett om han har bajsat (eller blivit bajsad på - hm, vilket var det nu? ) eller ej.
Citera
2007-11-30, 21:16
Moderator
Tystnads avatar
Citat:
Jaså inte? Jag som trodde att vi hade en sexköpslag här i Sverige.

Glömde att han köpt horor ! mitt fel !

Du har rätt!
Citera
2007-11-30, 22:49
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sälklubbarn
Jo, jag tänkte väl att nån skulle påpeka det.

Vad jag menar är att Claesse förtjänar att outas oavsett om han har bajsat (eller blivit bajsad på - hm, vilket var det nu? ) eller ej.
För att upprepa mig själv, han har gjort bägge delarna Inga tvetydigheter med dem mannen inte.

I alla fall om vi får tro tidigare uppgifter i den här tråden och den förra.
Citera
2007-12-01, 12:56
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tystnad
Glömde att han köpt horor ! mitt fel !

Du har rätt!
Sen skall vi inte heller bortse från misshandelsrykterna på de horor han besökt. Är väl inte för inte som beteckningen "Elfsbergare" ryktas cirkulera på St Göransjukhus när dessa fall åsyftas.
Citera
2007-12-01, 13:24
Medlem
Pangbullens avatar
Tjena Crockett, long time no see, hur går det med 'utredningen'?
Citera
2007-12-01, 13:35
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pangbullen
Tjena Crockett, long time no see, hur går det med 'utredningen'?
???

Du får ursäkta, för nu vet jag inte vad du pratar om? Jag har väl inte tagit någon längre "paus" från denna tråd?? Och utredningen? Tja, det får du väl fråga "spaningsledaren" om. Personligen så tycker jag nog att vi alla har ett kollektivt ansvar för denna tråds fortlevnad och resultat.

I vilket fall som helst så verkar han vara ett stort fan av gruppen "Ainbusk"

http://kyckling.nu/kandis.html?sort=&sida=3

Han har också varit på Scandic Anglais invigning, kanske för att inspektera rummen som han kan boka för sina "lekar"? Hans fru ser i alla fall krystat lidande ut.

http://www.stureplan.se/frame.php?main=/articles/2961/
Citera
2007-12-01, 13:52
Medlem
Pangbullens avatar
Citat:
???

Du får ursäkta, för nu vet jag inte vad du pratar om? Jag har väl inte tagit någon längre "paus" från denna tråd?? Och utredningen? Tja, det får du väl fråga "spaningsledaren" om. Personligen så tycker jag nog att vi alla har ett kollektivt ansvar för denna tråds fortlevnad och resultat.

Menade att det var ett bra tag sen jag var här... that's all.

Och 'spaningsledare'... det delar väl ni på vid det här laget, glid inte undan nu.
Citera
2007-12-01, 13:55
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Menade att det var ett bra tag sen jag var här... that's all.

Och 'spaningsledare'... det delar väl ni på vid det här laget, glid inte undan nu.
Nej nej, den äran skall vi inte råna Cazzo på. Han skall ha eloge som lyckats hålla igång utrednigen så pass länge. Fast det är ju klart, en del av den crediten skall ju även Sälklubbarn ha som startade den nya tråden. Som kuriosa så har denna tråd nu snart kommit i kapp den gamla avseende antalet inlägg.

Förresten, i och med att du inte varit aktiv i tråden på länge så är det väl dags att du drar ditt strå till stacken och uppdaterar oss andra om dina "Elfsberg" fynd som du hittat under den tiden du varit borta? Så glid inte undan själv!
Citera
2007-12-01, 14:23
Medlem
Pangbullens avatar
Citat:
Nej nej, den äran skall vi inte råna Cazzo på. Han skall ha eloge som lyckats hålla igång utrednigen så pass länge. Fast det är ju klart, en del av den crediten skall ju även Sälklubbarn ha som startade den nya tråden. Som kuriosa så har denna tråd nu snart kommit i kapp den gamla avseende antalet inlägg.

Förresten, i och med att du inte varit aktiv i tråden på länge så är det väl dags att du drar ditt strå till stacken och uppdaterar oss andra om dina "Elfsberg" fynd som du hittat under den tiden du varit borta? Så gid inte undan själv!

Hahaha...kände på mig att den skulle komma! Man får inte ostraffat posta här utan att ha nåt specifikt att komma med, tydligen. Om inte annat ska det dras ur en. Hmm...nej, inget för närvarande. Väntar med spänning vad vårt objekts nästa projekt på tv blir.
Citera
2007-12-01, 14:31
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Hahaha...kände på mig att den skulle komma! Man får inte ostraffat posta här utan att ha nåt specifikt att komma med, tydligen. Om inte annat ska det dras ur en. Hmm...nej, inget för närvarande. Väntar med spänning vad vårt objekts nästa projekt på tv blir.
Hee hee...näe inte nödvändigtvis något nytt, men när man enbart vill att andra skall servera en så blir det...ja... Oavsett, en liten reflektion kan du väl i alla fall bjuda på? Det är någonting som vi alla här uppskattar, speciellt när det kommer från personer som inte annars skriver så där jättemycket i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in