Citat:
Ursprungligen postat av Sälklubbarn
Egentligen tycker jag att kladdandet på kvinnliga kollegor är värre än bajsandet på glasbord, och att det är CE:s bravader som TV-man som främst borde bli allmänt kända.
Vad CE har för sig i sängen (eller snarare under bordet) är ju lite upp till honom, men självklart är ju den sidan av honom betydligt snaskigare, speciellt som han är så upphöjd och hyllad. Och eftersom det han definitivt har gjort förtigs, så är det väl bara på sin plats att det istället pratas om det han kanske har gjort.
Men... kan man våga hoppas på att han blir känd för bådadera så småningom?

Hur resonerar du då? Är inte bajs ganska, för att inte säga extremt, grovt? Man har ju hört om många kändisar som tafsat förr, och inget unikt med det. Ta bara Billy Butt, Tito Beltran, Thomas Hellberg med fler som exemplel, men bajs?? Det är nog ett unikum bland Sveriges kändiselit, och därför värt den extra uppmärksamheten.
Sen kan man ju också resonera att C.E. av egen vilja valt att bli en officel person, då får man banne mig också finna sig i att ens privatliv (om man nu kan kalla det för det, då mycket lär ha skett i tjänsten) också blir offentligt. I Sverge har vi något som kallas för "offentlighetsprincipen" och jag tycker nog att detta även gäller kändisar och då får man foga sig efter detta och inte skylla sina illgärningar på andra oskyldiga medmänniskor, utan istället stå för det man gjort eller tycker inte du också det?
Så träd fram ur garderoben nu Classe!