Matdax i Stockholm (Hökarängen, Hagsätra, Högdalen) tar 219 spänn för en stock kronan portion.
Kiosken närmast Gubbängens t-banestation (Den mot centrum bredvid apoteket) tar 320 kr för en stock general portion.
Om någon sitter på ett ställe med billigare priser för dessa i söderort/södermalm så dela gärna med er!
Violens tobak brevid donken i skanstull tar 214kr stocken för Kronan portion, 300kr stocken för General portion och 175kr stocken för Gajane portion.
Någon som kan ge bra tips på billigt snus i Halmstad? Billigaste jag hittat so far är Nergz livs nära nyhem där det är lite billigare än någon annanstans jag har handlat, men har ju inte varit överallt så...
Hur ligger det till i Helsingborg? Känner inte till staden så bra, och närmaste turkaffären tar 40 kronor för en general white. Lite väl mycket kan jag tycka.
Köpte en stock General White nyss för 319 i Stockholm. Ligger på Flemminggatan. Hörnet Flemminggatan/Arbetargatan. En liten turkkiosk Mycket bra! Tror dom hade Knox för 150 spänn eller nåt... Sanslöst!