Bor i Uppsala, centralt. Har en turk-kiosk precis vid min port, där jag oftast inhandlar min portionsnus. Nackdelen är den att alla dosor kostar runt 41 kr + kortavgift 5 kr. Alltså 46 jävla kronor för en dosa snus! På tio dosor är det en hundring jag kan spara in..
Så min fråga: Var i helvete ska jag köpa billigt snus centralt/fålhagen?
Sorry om detta redan är nämnt, orkar inte läsa igenom hela tråden! Brisak i Mölnvik, Värmdö, Stockholm har åtminstone Värmdös billigaste snus, 199 för en stock Kronan portion, 22 för lös dosa.
Sorry om detta redan är nämnt, orkar inte läsa igenom hela tråden! Brisak i Mölnvik, Värmdö, Stockholm har åtminstone Värmdös billigaste snus, 199 för en stock Kronan portion, 22 för lös dosa.
sinnesjukt. här har ja gått o köpt grov white och general white i flera år för typ 35-41 kronor och så idag märkte jag att kronan white kostar 24,90! Jag har inge problem med smaken heller, så. YES!
Bor man i Sundsvall eller i närheten rekomenderar jag en ny affär som endast säljer tobak, på storgatan-dalgatan massor av sorters snus till vettiga priser.