Citat:
Ursprungligen postat av 200kg
Här är några utav mina personliga recensioner, glöm inte av att alla människor har olika smaklökar!
Knox - väldigt billigt snus, den vanliga portionen kan man ha inne en prilla i över en timme utan att den blir för slafsig. 8/10
Knox Stark portion - ligger väl på samma pris som vanlig portion fast den har en tendens att bli slafsig ganska snabbt 7/10
Knekt - billigt, men smakar lite jordaktigt 2/10
LD - billigt, slafsar sig för mycket, 3/10
Kaliber - vanliga portionen har en tendens att slafsa sig efter ett tag, billig som sjutton dock. 7/10
Kaliber white - slafsar sig inte alls, helt okej smak, billigt. 8/10
Håller helt med. Knox körde jag tidigare med, ren tobak smak. Men men mitt ICA höjde från 21 till 28 kr så jag provade Kaliber, man anar en lite bärton i början men sen känner man inte av den efter en tid. Kaliber White är är det bästa white-snusat jag provat, inte såååå jäkla torrt som alla andra. Knox White kickade aldrig ens igång efter 1 timme.
Kaliber för 20 kr dosan eller 185 stocken hos Teknikmagasinet gäller för mig nu. Enda lilla negativa är väl att Kaliber-prillan e lite för liten jämfört med Knox men man vänjer sig väl efter en tid och lite mindre snusande mår väl övre tandköttet bra av.