2012-03-23, 10:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ExHypothesi
I Uppsala kan man få en stock kaliber för 180 spänn på videobutiken i Kvarnen-gallerian.

Kan inte folk skriva om ni menar lös eller portion.

Antar att detta är portion då är det helt ointressant för mig.
Citera
2012-03-23, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attributt
Kan inte folk skriva om ni menar lös eller portion.

Antar att detta är portion då är det helt ointressant för mig.

Portion, ja. Jag tror inte kaliber finns som lös. Har inte sett det nånstans iaf.
Citera
2012-03-24, 20:13
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExHypothesi
Portion, ja. Jag tror inte kaliber finns som lös. Har inte sett det nånstans iaf.

Kaliber finns inte som lös.
Citera
2012-04-02, 00:01
Medlem
Johnny Wadds avatar
Sökte och senaste update'en om Norrköping var från 2009....
Jag har 4 dosor kvar av mitt tax free storköp, vart hittar man det billigaste lössnuset i norrpan?
Citera
2012-04-04, 04:06
Medlem
Någon som vet om Violens tobak götgatan 93 stockholm har kvar GBG Rapé alternativt Rapé lingon för 330 kr stocken?
Citera
2012-04-04, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plock
Var hittar man billig Knox i Sthlm? Gärna Nacka, City å Västerort.

City Gross Länna tar nu 219 för stock, under flera månader (nästan halvår) tog dom 170 för två fem dos- förpackningar.
LD portion 189, Kaliber nåt liknande.
Citera
2012-04-05, 09:13
Medlem
Plocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av artwood
City Gross Länna tar nu 219 för stock, under flera månader (nästan halvår) tog dom 170 för två fem dos- förpackningar.
LD portion 189, Kaliber nåt liknande.

Tackar!
Citera
2012-04-05, 14:25
Medlem
200kgs avatar
Här är några utav mina personliga recensioner, glöm inte av att alla människor har olika smaklökar!

Knox - väldigt billigt snus, den vanliga portionen kan man ha inne en prilla i över en timme utan att den blir för slafsig. 8/10
Knox Stark portion - ligger väl på samma pris som vanlig portion fast den har en tendens att bli slafsig ganska snabbt 7/10
Knekt - billigt, men smakar lite jordaktigt 2/10
LD - billigt, slafsar sig för mycket, 3/10
Kaliber - vanliga portionen har en tendens att slafsa sig efter ett tag, billig som sjutton dock. 7/10
Kaliber white - slafsar sig inte alls, helt okej smak, billigt. 8/10
Citera
2012-04-06, 19:45
Medlem
Plocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 200kg
Här är några utav mina personliga recensioner, glöm inte av att alla människor har olika smaklökar!

Knox - väldigt billigt snus, den vanliga portionen kan man ha inne en prilla i över en timme utan att den blir för slafsig. 8/10
Knox Stark portion - ligger väl på samma pris som vanlig portion fast den har en tendens att bli slafsig ganska snabbt 7/10
Knekt - billigt, men smakar lite jordaktigt 2/10
LD - billigt, slafsar sig för mycket, 3/10
Kaliber - vanliga portionen har en tendens att slafsa sig efter ett tag, billig som sjutton dock. 7/10
Kaliber white - slafsar sig inte alls, helt okej smak, billigt. 8/10

Håller helt med. Knox körde jag tidigare med, ren tobak smak. Men men mitt ICA höjde från 21 till 28 kr så jag provade Kaliber, man anar en lite bärton i början men sen känner man inte av den efter en tid. Kaliber White är är det bästa white-snusat jag provat, inte såååå jäkla torrt som alla andra. Knox White kickade aldrig ens igång efter 1 timme.

Kaliber för 20 kr dosan eller 185 stocken hos Teknikmagasinet gäller för mig nu. Enda lilla negativa är väl att Kaliber-prillan e lite för liten jämfört med Knox men man vänjer sig väl efter en tid och lite mindre snusande mår väl övre tandköttet bra av.
Citera
2012-04-06, 22:23
Medlem
200kgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plock
Håller helt med. Knox körde jag tidigare med, ren tobak smak. Men men mitt ICA höjde från 21 till 28 kr så jag provade Kaliber, man anar en lite bärton i början men sen känner man inte av den efter en tid. Kaliber White är är det bästa white-snusat jag provat, inte såååå jäkla torrt som alla andra. Knox White kickade aldrig ens igång efter 1 timme.

Kaliber för 20 kr dosan eller 185 stocken hos Teknikmagasinet gäller för mig nu. Enda lilla negativa är väl att Kaliber-prillan e lite för liten jämfört med Knox men man vänjer sig väl efter en tid och lite mindre snusande mår väl övre tandköttet bra av.

Håller med dig till 100. Tycker att det är lite synd att portionerna i Kaliber är lite mindre än Knox.
Knox portionerna ligger på nästan 1g per portion, 0.9g uppskattningsvis. Vissa portioner i Kaliber känns skitsmå ju, alltså att man får dra ut den efter typ 5min för att det knappt känns som man har något i käften öht, alternativt dra upp en till.
Citera
2012-04-07, 01:27
Medlem
Plocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 200kg
Håller med dig till 100. Tycker att det är lite synd att portionerna i Kaliber är lite mindre än Knox.
Knox portionerna ligger på nästan 1g per portion, 0.9g uppskattningsvis. Vissa portioner i Kaliber känns skitsmå ju, alltså att man får dra ut den efter typ 5min för att det knappt känns som man har något i käften öht, alternativt dra upp en till.

Jag kör alltid dubbel-prilla Kaliber-White när jag ölar till. Funkar fin-fint.
Citera
2012-04-08, 10:58
Medlem
Jisraels avatar
Snabbis: brukar Netto ha billigt snus? Vilka prisklasser?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in