Skrivet av Farfarsfar
Citat:
Varför svarar du inte på hans frågor istället för att svamla, har du inget svar kan du hålla käften.
"Fontänorgasmer"? Snarare strålar av piss, men du kanske gillar sånt.
Men din lilla mupp. Jag svarade på en kommentar jag fick om mitt första inlägg. Och om du inte gillar fontäner är det din personliga åsikt som jag ger blanka fan i..
För övrigt tog ditt inlägg mig 3 gånger att läsa innan jag förstod vad det handlade om. Du skriver som en kratta lilla vännen.
Jag förstod dock till sist vad det handlade om och blev lite sur då du uppenbarligen bortsett från mitt första inlägg i din kritik.
Nä det känns väldigt mycket som att du vill bygga en häftig image genom att skriva hur kassa andra är, speciellt mot folk med få skrivna inlägg. Tror fan inte du skulle skrivet ett ord om jag hade 1000+ inlägg.
Skrivet av Need Wings
Kod:
förnedring är ju visserligen en sak men visst är det trevligare om kvinnan innerst inne vill bli dominerad:p
män ska fan inte ha i porrfilm o göra!
det är ju fan inte deras råbonge man vill stirra på!
Nja, vete katten om kvinnan i fråga måste gilla det, hon får ju pengar för det och då är inte jämlik njutning ett måste :P
Och nja igen. Jag stirrar inte på kuken men den gör att jag lättare kan fantisera mig in i situationen.