• 1
  • 2
2006-12-18, 21:44
Medlem
Jag är så jävla trött på att i nästan all porr är tjejen inte alls kåt utan bara spelar å stönar överdrivet hela tiden!

Någon som har tips på filmer/klipp där det märks att hon faktiskt är upphetsad och inte bara spelar!!???
Citera
2006-12-18, 22:12
Medlem
I Savants avatar
Det finns ju filmer där kvinnan får fontänorgasm(sökord: squirt). Jag tror nog kvinnorna i fråga är ganska kåta där men det är å andra sidan relativt äckligt imo.
Sen finns det ju endel amatörporr där kvinnan faktiskt njuter. I vanlig porr är det däremot lite sämre med kvinnans kåthet.
Har tyvärr inga direkta exempel då denna kategori inte riktar sig till manschauvinistisk avskum som mig.
I vanlig porr är det däremot lite sämre med kvinnans kåthet.
Inte mig emot då jag skiter fullständigt i kvinnans njutning i de filmer jag ser. Det ska va brutalt. Inget fittslickande, kvinnofjäskande trams.
Citera
2006-12-18, 23:06
Medlem
Det kan va hur det vill men är fan så mycket bättre hon är kåt på riktigt!
Citera
2006-12-18, 23:21
Medlem
I Savants avatar
Nej, nej och åter nej! Inte på film herregud.. Vad är tändande med att se en kille slicka fitta och göra allt för att flickan ska få orgasm? I don't see the point. Det är ju inte direkt något man fantiserar om att få göra.
Maximal stimulans av kuk genom penetration och förnedring ska det vara!
Citera
2006-12-18, 23:48
Medlem
Farfarsfars avatar
Varför svarar du inte på hans frågor istället för att svamla, har du inget svar kan du hålla käften.
"Fontänorgasmer"? Snarare strålar av piss, men du kanske gillar sånt.

Jag är också intresserad av filmer som fokuserar lite mer på kvinnans njutning, mer slick och framförallt inte så jävla ensidigt manligt pumpande i arsle eller fitta. Så jävla tråkigt, kvinnan suger kuk, sen ska hon direkt få kaninknull i fittan, sen i munnen igen, sen i röven....suck. Och ett ständigt jävla skrikande från en påspacklad amerikansk hora med silikonpattar. Jag blir fan inte kåt av detta, helt omöjligt.

Lars von Triers "Constance" är rätt mysig, men nu blir jag säkert beskylld för att vara en kärring.
Annars brukar fransoserna vara bra på att göra kvalitetsporr.
Citera
2006-12-18, 23:57
Medlem
Eftersom porren ser ut som den gör så antar jag att de flesta är rätt nöjda med det. I synnerhet när jag så gott som aldrig sett en film där tjejen verkligen är kåt. Något som jag gillar! Får väl inse att man är i minoritet på den punkten men finns tydligen vissa som håller med.

Fontänorgasmerna behöver iochförsig inte vara piss. Snarare en vattenfylld fitta.. Finns säkert en och annan äkta, men svårhittade..
Citera
2006-12-19, 00:03
Medlem
Farfarsfars avatar
Jag blir kåt av upphetsade tjejer.
Stora och svullna blygdläppar, kåta klittor, och plaskvåta fittor ska det vara.
Citera
2006-12-19, 00:06
Medlem
A förfan. Vill gärna se!
Citera
2006-12-19, 00:08
Medlem
Bourlogs avatar
Visst blir vissa kvinnor kåta i porrfilmer. Men de är ju skådespelare och det är en film. Precis som alla andra filmer så "Är det bara en film" och inte verklighet.
Citera
2006-12-19, 03:58
Medlem
need_wingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farfarsfar
Jag blir kåt av upphetsade tjejer.
Stora och svullna blygdläppar, kåta klittor, och plaskvåta fittor ska det vara.

GULD man får ju själv "fontänorgasm" av sådant

Citat:
Ursprungligen postat av I Savant
Det finns ju filmer där kvinnan får fontänorgasm(sökord: squirt). Jag tror nog kvinnorna i fråga är ganska kåta där men det är å andra sidan relativt äckligt imo.
Sen finns det ju endel amatörporr där kvinnan faktiskt njuter. I vanlig porr är det däremot lite sämre med kvinnans kåthet.
Har tyvärr inga direkta exempel då denna kategori inte riktar sig till manschauvinistisk avskum som mig.
I vanlig porr är det däremot lite sämre med kvinnans kåthet.
Inte mig emot då jag skiter fullständigt i kvinnans njutning i de filmer jag ser. Det ska va brutalt. Inget fittslickande, kvinnofjäskande trams.

förnedring är ju visserligen en sak men visst är det trevligare om kvinnan innerst inne vill bli dominerad

vad beträffande squirt så är det mycket skit det också.
det är nämligen svinenkelt att fejka sådant. bara att ha lite vätska i fittan innan man börjar det hela

män ska fan inte ha i porrfilm o göra!
det är ju fan inte deras råbonge man vill stirra på!
Citera
2006-12-19, 05:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Småland
Jag är så jävla trött på att i nästan all porr är tjejen inte alls kåt utan bara spelar å stönar överdrivet hela tiden!

Någon som har tips på filmer/klipp där det märks att hon faktiskt är upphetsad och inte bara spelar!!???

Du kanske inte tror mig, men jag garanterar att tjejerna är kåta på riktigt i så gott som alla porrfilmer. Det som du kallar överdrivet är faktiskt ganska vanligt i verkliga livet -- du vet antagligen inte vilka knappar du ska trycka på bara.
Citera
2006-12-19, 09:14
Medlem
I Savants avatar
Skrivet av Farfarsfar
Citat:
Varför svarar du inte på hans frågor istället för att svamla, har du inget svar kan du hålla käften.
"Fontänorgasmer"? Snarare strålar av piss, men du kanske gillar sånt.
Men din lilla mupp. Jag svarade på en kommentar jag fick om mitt första inlägg. Och om du inte gillar fontäner är det din personliga åsikt som jag ger blanka fan i..
För övrigt tog ditt inlägg mig 3 gånger att läsa innan jag förstod vad det handlade om. Du skriver som en kratta lilla vännen.
Jag förstod dock till sist vad det handlade om och blev lite sur då du uppenbarligen bortsett från mitt första inlägg i din kritik.
Nä det känns väldigt mycket som att du vill bygga en häftig image genom att skriva hur kassa andra är, speciellt mot folk med få skrivna inlägg. Tror fan inte du skulle skrivet ett ord om jag hade 1000+ inlägg.

Skrivet av Need Wings
Kod:
förnedring är ju visserligen en sak men visst är det trevligare om kvinnan innerst inne vill bli dominerad:p 

män ska fan inte ha i porrfilm o göra! 
det är ju fan inte deras råbonge man vill stirra på!
Nja, vete katten om kvinnan i fråga måste gilla det, hon får ju pengar för det och då är inte jämlik njutning ett måste :P
Och nja igen. Jag stirrar inte på kuken men den gör att jag lättare kan fantisera mig in i situationen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in