• 5
  • 6
2007-01-15, 11:30
Bannlyst
Fanns en film av Buttman, som jag kollade på för 10 år sedan ca, när de var i sydamerika och raggade tjejer. De viftade med pengar och fick upp dem på rummet. En tjej var lite knepig, huruvida det var äkta eller inte vet jag dock inte. Hon låg och solade och de gick fram och frågade henne. Sen hakade hon på till hotellrummet. Det syns på henne efter ett tag att hon är kåt, Och de som varit med kåta tjejer irl ser att efter ett tag gillar hon det de gör, verkligen!!! När han kommer säger hon "neeeeeeeeeejj!!!!!!"
För oss som förstår spanska frågar hon när de ligger där hur länge det dröjer innan han kan ha sex igen... "Jag vill inte ha några pengar, jag vill ha mer kuk"
Då säger buttman, "Vi får ordna det på nått sätt dådå". Buttmans Adventure nånting hette den.

Sen i en dokumentär om porrfilmsinspelning med Max Hardcore pumpar han en rätt söt tjej i pruppen och de kollar på det i en monitor medans hon smeker sig, ibland kollar hon bort, blundar och slutar stöna, efteråt säger hon till intervjuaren att hon inte klarar att se sig själv så för då kommer hon på en gång och får hon orgasm blir hon för öm i musklerna för att kunna fortsätta filma på 20 minuter. Beyond Hardcore eller nått sånt hette den.

Sen har jag min kompis en film där hans tjej kommer 3-4 ggr, "råkade" kolla på den när jag och min tjej på skötte deras blommor under deras smekmånadsresa, men den kommer han nog inte ge ut, rätt synd iofs för hon är riktigt söt och det var äkta med garanti iaf, hahahahahaha
Citera
2007-01-15, 16:47
Medlem
I Savants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinepettäj
Massa obegriplig text.

Bajsss!!!
Jaha, inte för att jag förstod särskilt mycket av det du skrev men om jag uppfattade dig rätt är du förbannad på mig för att jag inte delar din åsikt angående porr. Och samtidigt som du uttryckte ditt hat fick du dra några riktigt häftiga lines som "OMG din dumma jävel", "är du bög?" och favoriten "Bajsss!!!". Du är verkligen en toppen debattör!

Och vad hade Du att tillföra tråden?
Citera
2007-01-15, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av I Savant
Jaha, inte för att jag förstod särskilt mycket av det du skrev men om jag uppfattade dig rätt är du förbannad på mig för att jag inte delar din åsikt angående porr. Och samtidigt som du uttryckte ditt hat fick du dra några riktigt häftiga lines som "OMG din dumma jävel", "är du bög?" och favoriten "Bajsss!!!". Du är verkligen en toppen debattör!

Och vad hade Du att tillföra tråden?

Jag är itne ute efter att vara någon "toppen debatör"
Ja jag är arg på dig, för att du inte kan förstå att folk kan ha en annan uppfattning om vad som är upphetsande än dig!

bajskisslolomgböghorafittaosånt!

//Topp Debatören Jättepenis
Citera
2007-01-16, 08:56
Medlem
Porr där tjejen inte njuter är ju helt värdelös. Hur fan kan man gå igång på att kolla på en film där en tjej ligger och fejkstönar "Oh you're so good, fuck me harder, fuck it fuck it fuck it!" helt utan inlevelse och så falskt det kan bli? Kan inte fatta det. Helt obegripligt.
Citera
2007-01-16, 12:11
Medlem
Fekkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amarthsul
Porr där tjejen inte njuter är ju helt värdelös. Hur fan kan man gå igång på att kolla på en film där en tjej ligger och fejkstönar "Oh you're so good, fuck me harder, fuck it fuck it fuck it!" helt utan inlevelse och så falskt det kan bli? Kan inte fatta det. Helt obegripligt.

Därför kollar man på Rocco-filmer där man vet att känslorna är äkta. (Hint: smärta)
Citera
2007-01-16, 19:12
Medlem
I Savants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinepettäj
Jag är itne ute efter att vara någon "toppen debatör"
Ja jag är arg på dig, för att du inte kan förstå att folk kan ha en annan uppfattning om vad som är upphetsande än dig!

bajskisslolomgböghorafittaosånt!

//Topp Debatören Jättepenis
okje!
Citera
2007-01-16, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Småland
Jag är så jävla trött på att i nästan all porr är tjejen inte alls kåt utan bara spelar å stönar överdrivet hela tiden!

Någon som har tips på filmer/klipp där det märks att hon faktiskt är upphetsad och inte bara spelar!!???
Det kanske inte är en riktig squirt... http://flashback.info/showthread.php?t=423182
Citera
2007-10-26, 21:40
Medlem
Mjölkmustaschs avatar
Efterlyser också såna filmer..vore trevligt.

Constance av Lars von Trier har jag sett och slutscenen är riktigt fin. Tjejen är alldeles rödmosig om kinderna..för att inte tala om blicken hon har!!

Vet också att jag sett filmer från övervakningskameror bla på två tjejer som "myste" lite efter stängningsdags i en butik. Bilden var lite dålig och tjejerna en bit bort, men det var ÄKTA och fy fan vad upphetsande
Citera
2020-03-19, 20:48
Medlem
Jag har sett två professionellt filmade porrsnuttar då tjejen får orgasm. Och nej, hon fejkade det inte så tillvida dom lärt sig själv att fejka spasmer i magmusklerna. Tycker ändå inte det är samma sak som amatörporr då tjejen njuter hela tiden. Det märks att tjejn inte är helt hängiven sin älskare utan är obekbäm av situationen att hon blivit filmad.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in