2009-03-10, 13:31
Medlem
Roundcubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Har han en son? Mer än jag visste

En brat till son dessutom.
Citera
2009-03-10, 14:02
Medlem
stukas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roundcube
En brat till son dessutom.

Är inte hans son hockeydomare? Eller har han fler än en?
Citera
2009-03-10, 15:00
Medlem
husbys avatar
Ingvar Oldsberg

för ungefär ett år sedan träffade jag och min polare på Ingvar kalaspackad i göteborg inne i den där lilla kebab/pizzeria/kiosken vid vasaplatsen.
att han dessutom hängde över disken och lekte på spåret med pizzabagaren och sa "kan du ta den här på tio poäng så får jag kebaben gratis va?" var nog bland det roligaste jag sett.
vi snackade med honom ett tag inne där sen och han fick dessutom smaka på min falafel.
extremt trevlig och rolig liten farbror det där!
har bildbevis om intresse finns.
Citera
2009-03-10, 15:50
Medlem
jocke_me_knivens avatar
Ingvar Oldsberg.

Detta var väl kanske runt milleniumskiftet ungefär.
Hemma i Arjeplog var det en "festival" (by-fest snarare). Och Ingvar Oldsberg skulle medverka i ngt jippo på lördagen. Men han var så jävla packad fredagkväll så han kunde inte vara med på lördagen.
Sjukdom sa dom att det var.
Jo, bakåtfullsjukan inofficielt.

Tror t.o.m att det stod ngt i aftonbladet dagarna efter
Citera
2009-03-10, 15:51
Medlem
jocke_me_knivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husby
för ungefär ett år sedan träffade jag och min polare på Ingvar kalaspackad i göteborg inne i den där lilla kebab/pizzeria/kiosken vid vasaplatsen.
att han dessutom hängde över disken och lekte på spåret med pizzabagaren och sa "kan du ta den här på tio poäng så får jag kebaben gratis va?" var nog bland det roligaste jag sett.
vi snackade med honom ett tag inne där sen och han fick dessutom smaka på min falafel.
extremt trevlig och rolig liten farbror det där!
har bildbevis om intresse finns.

Få se bilderna
Citera
2009-03-10, 17:03
Medlem
qetuRs avatar
Träffade på Håkan "Inga konstigheter" Hallin på torget i Lund för ett par månader sedan, han gick runt med ett gäng 16-17 åriga tjejer och var redigt packad. Dom älskade honom iallafall...
Citera
2009-03-10, 17:35
Medlem
OnkelDoffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roundcube
Träffat Bert Karlsson på en golfbana strax utanför fjällbacka. drygare/högmodigare gubbe får man nog leta bra länge efter..
För att inte prata om hans odåga till son?
Nä Bert.. åk du tillbaka till helvetet och stanna där.
Och båda var förstås dyngraka eller?
Har du inte förstått ämnet din idiot.
Citera
2009-03-10, 17:56
Medlem
Visserligen lite OT, men jag måste få veta om någon har träffat en packad Sverker från plus?
Citera
2009-03-10, 19:36
Medlem
Lena Endre

Träffat och träffat, men jag mötte en apkalas Lena Endre på trottoaren när jag promenerade från en fest på Söder en natt för typ tre-fyra år sedan. Hon vinglade något så djävulskt och hade uppenbara problem att hålla sig på sina högklackade skor. Hon hängde i armen på sitt manliga sällskap och de vandrade upp mot Sofia kyrka. Tyckte hon såg bekymrad ut. Förmodligen för att hon mådde illa.
Citera
2009-03-10, 19:37
Medlem
Green Eyed Joes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troppen
Visserligen lite OT, men jag måste få veta om någon har träffat en packad Sverker från plus?
Tror inte han dricker, han håller sig nog bara till amfetamin.
Citera
2009-03-10, 20:11
Medlem
Snurrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gludden
Träffat och träffat, men jag mötte en apkalas Lena Endre på trottoaren när jag promenerade från en fest på Söder en natt för typ tre-fyra år sedan. Hon vinglade något så djävulskt och hade uppenbara problem att hålla sig på sina högklackade skor. Hon hängde i armen på sitt manliga sällskap och de vandrade upp mot Sofia kyrka. Tyckte hon såg bekymrad ut. Förmodligen för att hon mådde illa.

Även den bästa kan fela... älskar Lena Endre.. skönt att höra att hon är som folk är mest...
Citera
2009-03-10, 21:27
Medlem
azzus avatar
sveriges kändaste kvinnliga skådespelares son, fyfan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in