2009-10-19, 22:32
  #2509
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feedan
Verkar väldigt ont om ställen att låsa upp en Nokia E75 på? Telefonen är operatörslåst till 3. Kan inte hitta ett endaste ställe i Stockholm som kan hjälpa mig.

Beställt Mr Unlocking Universal SIM-kort nyss i förhoppning att det kanske fungerar ihop med Tele2 Ftg.
Tips?
Prova här,
http://www.waxnas.se/data/vsida-bestallning&mobil_id=592.html
Citera
2009-10-20, 14:26
  #2510
Medlem
Midsummers avatar
Skulle vilja ha reda på ifall min gamla Ericsson T39 går att låsa upp gratis, behöver den nämligen då min nya måste repareras. T39'an är låst till Telia - om det inte går att låsa upp, går det köpa ett nyttTelia Kontantkort och använda eller är den låst till det gamla sim-kortet?

http://www.esato.com/phones/Ericsson-T39-1

Hjälp uppskattas.
Citera
2009-10-20, 17:08
  #2511
Medlem
Sujoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reactos
Tror nog du har svaret själv om du tänker efter lite, men såna som (hittar) mobiler på gatan verkar bara veta hur man (hittar) och inget mer.
Använd lite av er hjärna innan ni (hittar) sakerna så kanske ni slipper sånt här.

Kom igen väx till dig lite nu. Det är som jag säger, en upphittad mobil. Och då inte några telefon nr är inskrivna i telefonen så kan jag inte på ett enkelt sätt ge tebax den till ägaren. Vad gör man då, behåller den.

Så sitter du nu inne på¨någon kunskap så kan du väl för fan dela med dig till oss andra korkade.
Citera
2009-10-20, 19:24
  #2512
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sujok
Kom igen väx till dig lite nu. Det är som jag säger, en upphittad mobil. Och då inte några telefon nr är inskrivna i telefonen så kan jag inte på ett enkelt sätt ge tebax den till ägaren. Vad gör man då, behåller den.

Så sitter du nu inne på¨någon kunskap så kan du väl för fan dela med dig till oss andra korkade.
Det du skriver tror jag lika mycket på som att di leva ska bli president i usa, vilket faktiskt är mer troligt än dina ord.

Vilken idiot som helst som verkligen är seriös på att låta ägaren få tillbaka den går med den till polisen.

Så ditt snack funkar inte du har snott den vare sig du hittat den på gatan eller tagit den ur någons ficka (sist nämnda tror jag starkt på).
Lämnar man inte in nåt man hittar så är det stöld pucko.
Citera
2009-10-20, 19:26
  #2513
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D-Guy
Prova här,
http://www.waxnas.se/data/vsida-bestallning&mobil_id=592.html
Har en riktigt jävla stark känsla av att du är ägaren till waxnas så mycket reklam som du gör om dom överallt på nätet.
Finns många fler som kan ta den modellen.
Ett kändare och mer pålitligt ställe förmedlingshuset
http://shop.textalk.se/se/shop.php?id=3187
Citera
2009-10-20, 19:55
  #2514
Medlem
tja, min nokia e51 har börjat strula. det står något om låskod när jag slår på den, har prövat knappa in 1234 och 0000 men inget funkar. stänger vanligtvis inte av den, så d möjligt att en polare jävlats någon gång och knappat in någon kod.. hur gör man för att lösa situationen?
Citera
2009-10-20, 21:58
  #2515
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reactos
Har en riktigt jävla stark känsla av att du är ägaren till waxnas så mycket reklam som du gör om dom överallt på nätet.
Finns många fler som kan ta den modellen.
Ett kändare och mer pålitligt ställe förmedlingshuset
http://shop.textalk.se/se/shop.php?id=3187

Lungt, vill du att jag ska posta länk till GSM Teknik som är fortfarande skyldig mig två telefoner? eller Mumien som tar 10 dagar för att låsa upp en telefon?

Jag är en nöjd kund till Våxnäs Data och har bra relation till dem, har låst upp många av mina enga telefoner och vänernas också.

+ Vad skillnaden mellan länken du postade själv och min?!

Det verkar som att någon har det svårt att betala butikens hyra.
Etfersom Mobilupplåsningsföretag brukar inte vara stabila.
Citera
2009-10-20, 22:53
  #2516
Medlem
Sujoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reactos
Det du skriver tror jag lika mycket på som att di leva ska bli president i usa, vilket faktiskt är mer troligt än dina ord.

Vilken idiot som helst som verkligen är seriös på att låta ägaren få tillbaka den går med den till polisen.

Så ditt snack funkar inte du har snott den vare sig du hittat den på gatan eller tagit den ur någons ficka (sist nämnda tror jag starkt på).
Lämnar man inte in nåt man hittar så är det stöld pucko.

Sannolikheten att något med ett så lågt värde kommer till den rätta ägaren genom att man lämnar den till polisen tror jag är föga troligt. Fast skitsamma, jag behåller det så kalla mig tjuv

EDIT: BTW Tänk på att det är emot reglerna att dubbelposta.
Citera
2009-10-20, 23:17
  #2517
Medlem
Midsummers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midsummer
Skulle vilja ha reda på ifall min gamla Ericsson T39 går att låsa upp gratis, behöver den nämligen då min nya måste repareras. T39'an är låst till Telia - om det inte går att låsa upp, går det köpa ett nyttTelia Kontantkort och använda eller är den låst till det gamla sim-kortet?

http://www.esato.com/phones/Ericsson-T39-1

Hjälp uppskattas.

Bump?
Citera
2009-10-21, 08:46
  #2518
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midsummer
Bump?
Har för mig man behöver en servicekabel som kostar lite men borde funka om du skickar efter ett nytt gratis Telia / Halebop sim.
Citera
2009-10-21, 12:55
  #2519
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sujok
Sannolikheten att något med ett så lågt värde kommer till den rätta ägaren genom att man lämnar den till polisen tror jag är föga troligt. Fast skitsamma, jag behåller det så kalla mig tjuv

EDIT: BTW Tänk på att det är emot reglerna att dubbelposta.
Kanske dags att lära dig vad en dubbel post är? att jag svarar på två personer samtidigt är inte att dubbelposta.
Citera
2009-10-21, 13:41
  #2520
Medlem
blottartomtens avatar
Samsung m8910

Vet nån var man kan få tag på en guide och flash filer till Samsung m8910 Pixxon12? Skulle behöva ta bort operatörslåset alternativt flasha om hela mobilen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in