Citat:
Ursprungligen postat av Sujok
Kom igen väx till dig lite nu. Det är som jag säger, en upphittad mobil. Och då inte några telefon nr är inskrivna i telefonen så kan jag inte på ett enkelt sätt ge tebax den till ägaren. Vad gör man då, behåller den.
Så sitter du nu inne på¨någon kunskap så kan du väl för fan dela med dig till oss andra korkade.
Det du skriver tror jag lika mycket på som att di leva ska bli president i usa, vilket faktiskt är mer troligt än dina ord.
Vilken idiot som helst som verkligen är seriös på att låta ägaren få tillbaka den går med den till polisen.
Så ditt snack funkar inte du har snott den vare sig du hittat den på gatan eller tagit den ur någons ficka (sist nämnda tror jag starkt på).
Lämnar man inte in nåt man hittar så är det stöld pucko.