2009-10-21, 23:05
  #2521
Medlem
Någon som vet vart/hur man låser upp en Nokia 6280?

Den ska redan vara upplåst (/har varit i över ett halvår) men den krånglar tydligen och jag har ingen större lust att varken lämna in den eller köpa en ny mobil för tillfället.

Edit: Ska väl vara låst till 3.
Citera
2009-10-22, 17:05
  #2522
Medlem
mrcleans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D-Guy
Lungt, vill du att jag ska posta länk till GSM Teknik som är fortfarande skyldig mig två telefoner? eller Mumien som tar 10 dagar för att låsa upp en telefon?

Jag är en nöjd kund till Våxnäs Data och har bra relation till dem, har låst upp många av mina enga telefoner och vänernas också.

+ Vad skillnaden mellan länken du postade själv och min?!

Det verkar som att någon har det svårt att betala butikens hyra.
Etfersom Mobilupplåsningsföretag brukar inte vara stabila.

www.sumpansmobil.se är seriösa och vet vad dom sysslar med.
Ligger i Sthlm för den som är intresserad.
Citera
2009-10-24, 16:34
  #2523
Medlem
Nokia 5310 Xpressmusic

Hej. Försöker låsa upp min telefon från Telia, men när jag skriver in en kod jag fått så kommer det upp "Kan ej ångra begränsning". Någon snäll själ som vet vad man ska göra då?
Citera
2009-10-24, 18:04
  #2524
Bannlyst
Sony ericsson w995 och w595

Hej.

tråden är stor. Så jag fråkar direkt.

Jag har två mobiler som är operatörslåsta. Hur låser jag upp dom? Är det jättesvårt? Somalien i centrum låser upp för 200 styck. Värt det?
Citera
2009-10-25, 02:13
  #2525
Medlem
PuzzelGirls avatar
Please!
"Råkade" i en stunds ilska slänga sönder en kompis telefon nyss och fick (naturligtvis) ångest och måste lämna en liknande snarast.

Fattig som man är kom jag på att jag har en likvärdig, kass (dock ärlig men jag hittar inte kartongen) telefon hemma liggandes som dock är operatörslåst till Telia, en hemsk Nokia 6070 men som motsvarar den värdelösa saken som nu ligger i tusen bitar...

Har försökt kolla runt på nätet för att se om man kan låsa upp den på något sätt och det verkar ju ska kunna gå men antingen hittar jag inte rätt modell eller så är det något konstigt program man ska försöka sig på...

Någon vänlig själ måste det väl finnas här som kan ge mig lite hjälp?!

Alltså, En NOKIA 6070 som är låst till Telia men som jag vill kunna använda till Tele2/Comviq...
Citera
2009-10-25, 12:46
  #2526
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juicyballs
Hej.

tråden är stor. Så jag fråkar direkt.

Jag har två mobiler som är operatörslåsta. Hur låser jag upp dom? Är det jättesvårt? Somalien i centrum låser upp för 200 styck. Värt det?

W595 går att låsa upp gratis >> http://www.youtube.com/watch?v=2tUlqDy1KRY

W995 kan inte låsas upp gratis >> http://www.waxnas.se/data/vsida-bestallning&mobil_id=553.html

Citat:
Ursprungligen postat av PuzzelGirl
Please!
"Råkade" i en stunds ilska slänga sönder en kompis telefon nyss och fick (naturligtvis) ångest och måste lämna en liknande snarast.

Fattig som man är kom jag på att jag har en likvärdig, kass (dock ärlig men jag hittar inte kartongen) telefon hemma liggandes som dock är operatörslåst till Telia, en hemsk Nokia 6070 men som motsvarar den värdelösa saken som nu ligger i tusen bitar...

Har försökt kolla runt på nätet för att se om man kan låsa upp den på något sätt och det verkar ju ska kunna gå men antingen hittar jag inte rätt modell eller så är det något konstigt program man ska försöka sig på...

Någon vänlig själ måste det väl finnas här som kan ge mig lite hjälp?!

Alltså, En NOKIA 6070 som är låst till Telia men som jag vill kunna använda till Tele2/Comviq...
http://www.waxnas.se/data/vsida-bestallning&mobil_id=301.html
Citera
2009-10-25, 16:50
  #2527
Medlem
Lämnade in en spärrad w995 nyligen till en butik. De sa att de var 50% chans att det skulle gå att spärra upp den eftersom det var polislås på mobilen. Vad säger ni? kan man spärra upp en w995 eller inte?
Citera
2009-10-25, 19:58
  #2528
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattiasz
Lämnade in en spärrad w995 nyligen till en butik. De sa att de var 50% chans att det skulle gå att spärra upp den eftersom det var polislås på mobilen. Vad säger ni? kan man spärra upp en w995 eller inte?
Du få hälsa de från mig om att de snackar sk*t

Har du kvitto? gå till Polisen själv och få 100% chans. 50% är bara av okunskap och löjlighet.
Citera
2009-10-26, 15:27
  #2529
Medlem
hurfans avatar
Går det att låsa upp en SE W660i som är låst till 3 gratis eller måste skiten lämnas in?

Tack på förhand.
Citera
2009-10-26, 17:21
  #2530
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hurfan
Går det att låsa upp en SE W660i som är låst till 3 gratis eller måste skiten lämnas in?

Tack på förhand.
Finns guider i tråden hur du låser upp skiten gratis.
Citera
2009-10-27, 09:06
  #2531
Medlem
Nya iphone

Hej jag hittade en ny iphonen i helgen. nägon som vet vart man kan låsa up den
Citera
2009-10-27, 17:04
  #2532
Medlem
wsbs avatar
Hur låser jag upp min 3-mobil?

Har en K530i (kontantkortstelefon) som jag köpt från 3s hemsida. Kan jag låsa upp den på egen hand, genom lite fix och trix? Isf hur? Går den att låsa upp i butik mot någon fast avgift?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in