Har en ny 3-brandad och låst w595. Hur låser jag upp och unbrandar så billigt som möjligt? Har sökt en del i tråden men inte hittat något. Bara en länk till någon onlinetjänst som inte stödde min modell.
Eller om någon vet något ställe i sthlm som gör det billigt över disk.