2009-02-28, 22:13
  #1909
Medlem
Hur kan jag låsa upp min sony ericsson g900 den funkar med alla andra kort men inte med tele 2? Fast det är tele 2 abonemang jag har.
Citera
2009-02-28, 22:29
  #1910
Medlem
fillis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirc
Hur kan jag låsa upp min sony ericsson g900 den funkar med alla andra kort men inte med tele 2? Fast det är tele 2 abonemang jag har.

Var den inte satellitspärrad alldeles nyss?
Citera
2009-03-01, 15:49
  #1911
Medlem
rapans avatar
hur låser man upp en Samsung SGH-U600 som har mappar, meddelande, inställningar o.s.v som kräver lösenord?
Citera
2009-03-01, 22:37
  #1912
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filli
Var den inte satellitspärrad alldeles nyss?
Åsna dem som fixar mobiler sa det ja köper aldrig baxade grejer pallar bara o inte skicka in den på service för att det tar så lång tid !
Citera
2009-03-03, 00:51
  #1913
Medlem
Harmynts avatar
Hur låser man upp w960 låst till telenor?
Citera
2009-03-03, 08:04
  #1914
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirc
Hur kan jag låsa upp min sony ericsson g900 den funkar med alla andra kort men inte med tele 2? Fast det är tele 2 abonemang jag har.
Citat:
Ursprungligen postat av Harmynt
Hur låser man upp w960 låst till telenor?
Står i tråden.
Citera
2009-03-03, 22:11
  #1915
Medlem
Harmynts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Står i tråden.

Orkar inte leta igenom en tråd på 160 sidor
Citera
2009-03-04, 03:15
  #1916
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Har en ny 3-brandad och låst w595. Hur låser jag upp och unbrandar så billigt som möjligt? Har sökt en del i tråden men inte hittat något. Bara en länk till någon onlinetjänst som inte stödde min modell.

Eller om någon vet något ställe i sthlm som gör det billigt över disk.

/#LOUDmouth#
Citera
2009-03-04, 08:44
  #1917
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harmynt
Orkar inte leta igenom en tråd på 160 sidor
https://www.flashback.org/showpost.php?p=13693116&postcount=1694
Citera
2009-03-04, 13:22
  #1918
Medlem
Harmynts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
https://www.flashback.org/showpost.php?p=13693116&postcount=1694

Nu har jag w960i inte c905
Citera
2009-03-04, 15:56
  #1919
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harmynt
Nu har jag w960i inte c905
Man låser upp dom på samma sätt.
Citera
2009-03-06, 13:34
  #1920
Medlem
Upplåsningskort för iPhone 3G

hej,

när jag surfade runt hittade jag detta fr iSolution.se
Citat:
Upplåsningskort för iPhone 3G

På deras hemsida
http://isolution.se/showproduct.php?id=10125
står det
Citat:
Vi garanterar att du med detta kort kan använda din iPhone 3G med valfri operatör, annars får du pengarna tillbaka!

1) har ngn här på forumet provat?

2) går telefonen att uppgradera till 2.2.1 och efterföljare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in