jag köpte en s-e W760 på blocket, nu ett halvår senare är den spärrad, det går ej att ringa, har en ikon som en lur med streck över. Antagligen har jag köpt en stulen mobil...
har du tips vad jag kan göra för att låsa upp den? jag bor i stockholm, finns affärer/personer här? Kan jag överhuvudtaget låsa upp dem?
mvh
Cristina