Citat:
Ursprungligen postat av Musebreak
Jo visst går det!
Jasså?
Då kan du juh förklara hur isf med tanke på att det varken finns flash ic eller flash patch för A2 baserade telefoner.
En av huvudingredienserna i A2 i pressmeddelandet från SE var att försvåra för imei-byten bla pga ett programmerat chip som endast går att skriva på en gång och aldrig mer, sen har dom gjort ytterligare en runtime check via erom för att förhindra hack.
Om en bakväg finns får framtiden utvisa, allt som skrivs idag är bara lögn och rykten.
Personligen tycker jag folk som använder andras "stulna" telefoner kan brinna...