2008-08-09, 19:44
  #1537
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paal
Tjena, jag behöver hjälp att låsa upp min K800i som är låst till 3(tre). Antingen en guide, eller någon som kan göra det i Luleå.

MVH


Hej

Kolla denna länken http://www.seunlock.dk/unlock/Sony%20Ericsson/K800i/
Citera
2008-08-09, 20:13
  #1538
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deep23
Tjena hade behövt en kod till min SGH-x660v om någon kan hjälpa mig
https://www.flashback.org/showpost.php?p=8321567&postcount=580
Citera
2008-08-09, 21:30
  #1539
Medlem
Somuloses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
Hej

Kolla denna länken http://www.seunlock.dk/unlock/Sony%20Ericsson/K800i/

Någon som testat denna metod? Vågar inte lita på någon som har 1 inlägg
Eller om någon vet var man kan låsa upp k800i billigt i Stockholm.
Citera
2008-08-12, 16:23
  #1540
Medlem
G.Bs avatar
Har en K800i låst till Tre som jag råkade uppdatera till DC53 eller DI53 eller vad det heter (ja ni förstår nog) Går det att låsa upp?
Citera
2008-08-12, 18:45
  #1541
Medlem
Låsa upp LG U880 låst till 3?
Har ej användnig av datakabel, dock minneskort och läsare.
Citera
2008-08-15, 21:49
  #1542
Medlem
Samsung SGH-X510

vet inte om det är nån annan än jag som har en så crappy telefon. men om nån behöver låsa upp en så slå bara in *#9998*3323# när den säger att den är nätverkslåst. när det kommer upp en meny, välj alternativ nr 7 (jump to null). enda problemet är att du kanske måste låsa upp den varenda gång du startar mobilen, men det är bara att skriva det på en liten lapp som man har under batteriluckan som jag hoppas nån har nytta av det.
Citera
2008-08-17, 01:06
  #1543
Medlem
är det ngn som vet vart man kan lämna in en nokia 8800 som är stöld spärrad och få den upplåst? i sthlm
Citera
2008-08-17, 15:35
  #1544
Medlem
Hej, kan någon snälla hjälpa mig.
Har en Qtek 9100 som det står ska ha svenskt operativsystem när jag köpte den, men jag hittar inte alls vart man ändrar till svenska som språk i mobilen endast start och vilket datum det är står på svenska. Börjar bli skapligt trött på att skicka sms utan å,ä,ö. Snälla hjälp!
Citera
2008-08-19, 18:54
  #1545
Medlem
Någon som vet hur man låser upp en T290i ?

operatörslåst till telenor.
Citera
2008-08-20, 05:15
  #1546
Medlem
Skulle behöva få en LG KG225 ordnad eftersom att den är låst.
Hör av er via PM om ni har information om var/hur man kan låsa upp den.
Citera
2008-08-21, 10:09
  #1547
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taazzy
Någon som vet hur man låser upp en T290i ?

operatörslåst till telenor.
Citat:
Ursprungligen postat av chevrolet_malib
Skulle behöva få en LG KG225 ordnad eftersom att den är låst.
Hör av er via PM om ni har information om var/hur man kan låsa upp den.
https://www.flashback.org/showpost.php?p=12277760&postcount=1531
Citera
2008-08-22, 16:24
  #1548
Medlem
Hur gör jag för att låsa upp min iPhone 3G ?
Den är låst till Telia
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in