Tjenare!
Behöver lite råd å tips av er!
Det är så att jag har hittat en Sony Ericsson med 3's logga på
och även i mobilen så jag antar att den är bunden till 3 av nått slag.
Jag har inte stängt av telefonen, så vet inte ifall det är pinkod till den eller ej.
Vill ju helst kunna använda den här telefonen så jag undrar hur jag låser upp den?
Ska jag stänga av den och byta simkort eller hur bär man sig åt?
Det är en liknade telefon som denna,
http://www.siba.se/Archive/SE/6/SEA3317.jpg
fast den här är helt vinröd utan nån beteckning på...Tacksam för svar.