Citat:
Ursprungligen postat av matfors
tjena.. ska låsa upp min w910 och undrar vart jag kan ladda ner senaste versionen av SEtool2.. vet nån hur man använder det?
Mvh Calle
Om du har dongeln är det bara att ladda hem det genom att trycka på "go support" eller ladda ner supporter om du precis köpt dongeln.