2008-06-18, 11:32
  #1417
Bannlyst
en polare har en w910i imei spärrad. Rätt kört och låsa upp den eller?
Citera
2008-06-18, 11:44
  #1418
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basselusk
Finns det ingen butik i göteborg som låser upp mobiler?

Skulle behöva en sony ericsson K550i operatörsupplåst!
Jodå: http://www.gsmexpress.se/doc/senya.htm men i inlägg #1276 står om en metod som du kan låsa upp den gratis själv.
Citera
2008-06-18, 11:50
  #1419
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av basselusk
Finns det ingen butik i göteborg som låser upp mobiler?

Skulle behöva en sony ericsson K550i operatörsupplåst!
www.veltmans.se
Citera
2008-06-18, 14:17
  #1420
Medlem
tjena.. ska låsa upp min w910 och undrar vart jag kan ladda ner senaste versionen av SEtool2.. vet nån hur man använder det?

Mvh Calle
Citera
2008-06-18, 17:16
  #1421
Bannlyst
ingen som vet om det överhuvudtaget går att låsa upp en IMEI spärrad w910i?? Nån som kan hjälpa över nätet för en slant?

Dra iväg ett PM eller skriv i tråden.
Citera
2008-06-18, 18:21
  #1422
Medlem
mrcleans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matfors
tjena.. ska låsa upp min w910 och undrar vart jag kan ladda ner senaste versionen av SEtool2.. vet nån hur man använder det?

Mvh Calle

Om du har dongeln är det bara att ladda hem det genom att trycka på "go support" eller ladda ner supporter om du precis köpt dongeln.
Citera
2008-06-18, 18:22
  #1423
Medlem
mrcleans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Musebreak
ingen som vet om det överhuvudtaget går att låsa upp en IMEI spärrad w910i?? Nån som kan hjälpa över nätet för en slant?

Dra iväg ett PM eller skriv i tråden.

Går inte...så du får nog behålla pengarna dina.
Citera
2008-06-18, 18:53
  #1424
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mrclean
Går inte...så du får nog behålla pengarna dina.
Jo visst går det!
Citera
2008-06-18, 18:59
  #1425
Medlem
Jag vill ha en Sonyericsson k550i operatörsupplåst! Den är bunden till telia

Jag betalar gärna, men problemet är att jag inte hitar någon butik i göteborg som låser upp mobiler..

vet ni någon butik i göteborg som låser upp mobiler?

mvh
Citera
2008-06-18, 19:18
  #1426
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av basselusk
Jag vill ha en Sonyericsson k550i operatörsupplåst! Den är bunden till telia

Jag betalar gärna, men problemet är att jag inte hitar någon butik i göteborg som låser upp mobiler..

vet ni någon butik i göteborg som låser upp mobiler?

mvh
Ja! Veltmans på korsvägen låser upp den. Mitt imot universeum!
Citera
2008-06-18, 20:10
  #1427
Medlem
Cormacs avatar
setool2liteV1.11.rar på Rapidshare får antivirusprogrammet att gå i taket.

Finns det en alternativ källa eller är det så att Nod32 är för känsligt idag?
Citera
2008-06-18, 20:56
  #1428
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cormac
setool2liteV1.11.rar på Rapidshare får antivirusprogrammet att gå i taket.

Finns det en alternativ källa eller är det så att Nod32 är för känsligt idag?
Finns att hämta på www.share2flash.com också så du kan ju testa där eller tillfälligt stänga Nod32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in