Citat:
Det var allt för mig
Ursprungligen postat av flashspy
- Andra trafikanter som kör fram till en korsning, tittar höger vänster och tänker "nja jag hinner ut här men då måste jag accelera fort så bakomvarande slipper bromsa." sen kör dom ut, Det störande momentet här är just att dom accelerar deras Volvo V70 precis som att dom kör en långtradare med tung last uppför en brant backe.
- Detta jävla pack som man kommer ikapp längs vägen som kör alldeles för sakta trots att jag håller gällande hastighet och inte en pinne över. Denna trafikant håller 70 km/h där det är 90 km/h! Vad tycker jag om detta? jo dra åt helvete eller så svänger du in på en annan väg och kör sedan ut när du tror att inte bakomvarande trafik kommer ikapp dig.
- Ibland kör jag för fort, oftast när jag kör längre sträckor på 15-20 mil. Här stör jag mig på folk som kommer ikapp mig som kör 20 km/h för fort, dom lägger sig 20 cm bakom mig och efter några kilometer kör dom om och räcker finger.
- Norskar, ser jag en felparkerad bil så är det en norsk.
- Andra fordon med släpkärra som kör 100 km/h där det är 110 km/h. Om jag vill köra om detta ekipage måste jag köra minst 120-125 km/h för att hinna, tänk om polisen står en bit bort?! Nä, håll er till era lagstadgade 80 km/h! 30 blås mellan skillnad räcker för mig att komma om dig!
- Ni som inte vet riktigt vart ni ska i trafiken.
- Idioter som försöker rätta mig, mästarens mästare på bilkörning när dom ändå har fel kan... ja det vill jag inte berätta.
- Folk som inte blinkar eller kollar i backspeglar, Lika så dem som inte håller rätt placering i t.ex. rondeller.
Det var allt för mig

Då får väl jag reta upp dig genom att mästra dig då. För det första säger du att du retar dig på folk som kommer ikapp dig när du kör 20km/h för fort och de vill köra om. I näste andetag spyr du galla över andra som kör 20km/h för fort...snacka om att kasta sten i glashus.
Dessutom är det ingen som tvingar upp dig i 120-125km/h för att köra om en bil+släp som puttrar i 100. 110km/h räcker bra för att köra om denna. Klarar du inte det eftersom du ska av om 150m är det ändå inte lämpligt att köra om.