2010-07-10, 10:04
Medlem
Skidaddles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MILFMAN

Nu till tiotusenkronorsfrågan:
Vem kan ha lagt vantarna på familjedatorn?
Vem skulle gärna ge SOL ett svinhugg?
Vem skulle, trots punkt 2, informera media och säkert få en hacka?
Vem vill media inte visa att de har haft saröre med?

Ex-frun har med yttre teknisk expertis lyckats återskapa förlorade data på faimljedatorn. Detta använde hon i den pågående vårdnadstvisten. Droppen var antagligen när Sven-Otto anklagade exet för att vara en dålig mamma, då hennes nya man hade en kriminell bakgrund. Hon kontrade antagligen med att han minsann gått till horor. I den eskalerade konflikten har hon använt denna information i förhandlingarna, samt läckt till Aftonbladet.
Citera
2010-07-10, 10:06
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Vad är moderaternas ståndpunkt angående sexköp?

Att det folk inte vet mår de inte dåligt av

Skämt å sido verkar många politiker oavsett parti tro att de lever över lagen och kan göra saker utan att straffas eller upptäckas trots att det är olagligt, se på alla svartarbeten, skattefusk, kontokortsköp, skolk från tv-licencer, svarta dagmorsor, städtanter, hushållerskor m.m.

Fast som en vis man sa en gång ju högre upp man sitter på sina hästar desto hårdare blir fallet.
Citera
2010-07-10, 10:08
Medlem
Schneeleopards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkmore
De tycker fortfarande det är:
1: sossarnas fel.
2. Aftonbladets fel.
3. ex fruns fel
4. Den prostituerade kvinnans fel.

Klart som korvspad han är oskyldigt till något fel ju.
Alla andras fel.

Förmodligen har du rätt. Och jag är lika naiv som vanligt. Men visst fan, självransakan är inte lätt...
Citera
2010-07-10, 10:09
Medlem
MILFMANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skidaddle
Ex-frun har med yttre teknisk expertis lyckats återskapa förlorade data på faimljedatorn. Detta använde hon i den pågående vårdnadstvisten. Droppen var antagligen när Sven-Otto anklagade exet för att vara en dålig mamma, då hennes nya man hade en kriminell bakgrund. Hon kontrade antagligen med att han minsann gått till horor. I den eskalerade konflikten har hon använt denna information i förhandlingarna, samt läckt till Aftonbladet.
Skulle inte tro att hon vill skada sina barn på det sättet. Så vem med ett rymligt samvete kan ha haft tillgång till en dator hos henne??
Senast redigerad av MILFMAN 2010-07-10 kl. 10:11.
Citera
2010-07-10, 10:09
Medlem
Undrar hur ledarskrivarna hos NWT och andra reagerar. De försvarade ju Littorin och hans påhittade orsak till avhopp rejält och anklagade kvällspressen.
Nu får vi se om de vågar kommentera detta
Citera
2010-07-10, 10:10
Medlem
Om Littorin kallade sig "Peter" så kan man ju gissa att Anders Borgs signatur var "Paul". Och det är orsaken till det mycket mycket fördånande beslutet att låta Billström tar över Littorins jobb. Annars är det ju Anders Borg som delvis skött Littorins jobb under våren, men nu ansågs uppenbarligen Anders Borg som olämplig.
Citera
2010-07-10, 10:11
Medlem
JumpingJacks avatar
Littorin framstår mer och mer som en sorglig pajas. Han fick köpa sin examen för pengar, köpa sex för pengar och det är ganska uppenbart att han aldrig fått sin unga vackra flickvän om han inte haft makt.
Jag undrar hur det känns inne i SOL, bakom det där bockskägget och slipovern. Tomt och som att han är en stor fejk misstänker jag.
Citera
Bannlyst
Det kan vara så att Aftonbladet får uppgifter från den sexsäljande kvinnan och ringt exfrun för att höra om hon vet, varpå hon lämnat in datorn för att få uppgifter. Som hon nu kan använda mot mannen i vårdnadstvisten då han anser att yngste sonen ska bo hos henne för hon har eller har haft ett förhållande med en person som dömts för ekonomiska brott.
Citera
Medlem
Ex-frun kan mycket väl sitta på mera, men bara valt att ge detta hundben åt Aftonbladet som en varning åt Littorin.
Citera
2010-07-10, 10:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack
Littorin framstår mer och mer som en sorglig pajas. Han fick köpa sin examen för pengar, köpa sex för pengar och det är ganska uppenbart att han aldrig fått sin unga vackra flickvän om han inte haft makt.
Jag undrar hur det känns inne i SOL, bakom det där bockskägget och slipovern. Tomt och som att han är en stor fejk misstänker jag.

Hur känns det för barnen att pappa sagt att han vill vara mer med dem och det var en lögn?
Citera
Medlem
Raoul69s avatar
Lite besviken på SOL.
Det bästa med sexköp är ju själva betalningen, och då är det slarvigt att betala innan.
Brukar själv alltid hålla inne med betalningen tills efteråt då akten är färdig, och det brukar bli effektfullt att skoja till det och hålla inne med betalningen, dvs endast slänga upp ett par hundringar och tacka för sig.

Bara att få se blicken på horan när hon tror att hon blivit blåst är bättre än själva sex-et - men gör alltid rätt för mig - en affär är en affär och jag är en hedersman.

Slarvigt Littorin
Citera
Medlem
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article7438760.ab

Nu tycker man de kunde ta bort bleepet i videon iaf...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in