Citat:
Ursprungligen postat av sWeePerr
Jag ser mig själv som en rationellt tänkande människa så jag skulle uppskatta om du kunde förklara för mig varför jag kommer fram till en diametralt motsatt slutsats: att AB ljuger. Eller rättare sagt: att Mattias Carlsson är en patologisk mytoman!
När han drar det här med att han inte är någon snövit rakt från tomma intet i sitt tal så hoppade man ju till i soffan, helkonstig vändning, kolla på det igen och håll i tanken att han just blivit intervjuad om sexköp av aftonbladet.
Och han vägrar att förneka inför ABs reporter, hans "näääää" är ju mer en uttryck för förvåning än en dementi, när han får frågan "förnekar du detta" så vägrar han att säga "ja jag förnekar detta", varför?
Han avgår! mitt under almedalsveckan, har någon minister någon gång gjort det tidigare? Skulle moderaterna göra något så otaktiskt om det inte vore för att det var panik, inte en chans.
Hade Mr SW avgått mitt i almedalsveckan om han aldrig haft sex med en prostituerad, inte en chans.
Tystnaden och paniklösningarna avslöjar väl det mesta eller? Vilka är dina argument för att han inte har gjort det som påstås, man blir nyfiken.