2008-02-19, 14:18
Medlem
Robert_Goatses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adoniram
Det här var den uslaste skvallertråden jag sett nästan, innehåller bara det som står i Expressen, inte ens en koppling till hans uppbrott från hustrun:
http://www.flashback.org/showthread.php?t=301859

Eller andra skojiga detaljer från förr...

Så du menar att SOL bröt med sin fru pga den här donnan?
Citera
2008-02-19, 15:06
Medlem
bonapartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robert_Goatse
Så du menar att SOL bröt med sin fru pga den här donnan?

Paavo skriver ju om en muf-brud från Skåne så det kan inte vara Evin Khaffaf han syftar på då hon kommer från Spånga och var medlem i Stockholms muf. Kanske har Sven Otto varit på fler tjejer eller så kanske han helt enklet gillar muf(f) Har han varit på fler brudar i muf så luktar jag 40-årskris. Är inte förtjust i människor som lämnar äktenskap och barn vind för våg sådär för lite punani han sjönk som en sten i mina ögon, kanske något som alla nazister på forumet kan hålla med mig om.

edit: stavning
Citera
2008-02-19, 15:08
Medlem
Adonirams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bonaparte
Paavo skriver ju om en muf-brud från Skåne så det kan inte vara Evin Khaffaf han syftar på då hon kommer från Spånga och har medlem i Stockholms muf. Kanske har Sven Otto varit på fler tjejer eller så kanske han helt enklet gillar muf(f) Har han varit på fler brudar i muf så luktar jag 40-årskris. Är inte förtjust i människor som lämnar äktenskap och barn vind för våg sådär för lite punani han sjönk som en sten i mina ögon, kanske något som alla nazister på forumet kan hålla med mig om.

Det är två olika 20-24-åringar.
Citera
2008-02-19, 17:45
Medlem
Francos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robert_Goatse
En rubrik i sann FB-anda.
Den fuskande ministern verkar ha hittad en riktig godbit bland invällingar.

http://www.gt.se/nyheter/1.1052824/hon-ar-ministerns-nya-karlek

Någon som har mer info om donnan?

Bilder?

Skön smak han har Sven-Otto. Klart man blir lite avis. Återigen visar alliansens Topboys att man inte är ute & cyklar. Kolla bara in
brudens CV. Nä, go for it Sven-Otto. Hur fan skulle det se ut om han
gick & kärade ner sig i en White Trash slampa från Rissne som röstar rött.
Sven-Otto har min allra största respekt och moderater visar som alltid Stil & Klass.
Citera
2008-02-19, 18:27
Medlem
Racooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adoniram
Det är två olika 20-24-åringar.

Har en känsla av att du är tämligen insatt i ärendet. Ut med det nu!?
Vad har du för godsaker att berätta? Du behöver ju inte droppa allt på en gång, börja lite försiktigt?
Citera
2008-02-19, 19:05
Avstängd
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bonaparte
- - - han sjönk som en sten i mina ögon - - -

Är förvånad att denne klent begåvade ryggradslöse opportunist öht kan sjunka i någons ögon. Håller i princip med dig om att han är en gris, även i detta fall - skall dock erkännas att det rör sig om en heting...
Citera
2008-02-19, 19:16
Medlem
bonapartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Är förvånad att denne klent begåvade ryggradslöse opportunist öht kan sjunka i någons ögon. Håller i princip med dig om att han är en gris, även i detta fall - skall dock erkännas att det rör sig om en heting...

Okej, du har rätt Sven Otto sjönk inte som en sten, han sjönk som en dykare som simmat runt bland fiskarna för att sedan drabbas av hjärtinfarkt och sakta försvinna ned i avgrunden. Som rektor för Fairfax University skulle jag vilja ge honom en riktig åthutning.
Citera
2008-02-19, 21:32
Medlem
mishimas avatar
Trams & tjafs raderat

/mod
Citera
2008-02-19, 22:18
Medlem
Tja, 17 års åldersskillnad. Han kan ju skaffa sig en ny kull ungar med henne vetja och sedan köpa sig ett torp i skogen på sin statsrådspension.
Citera
2008-02-20, 00:23
Medlem
Adonirams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racooon
Har en känsla av att du är tämligen insatt i ärendet. Ut med det nu!?
Vad har du för godsaker att berätta? Du behöver ju inte droppa allt på en gång, börja lite försiktigt?

Snacket går just att anledningen till att Littorin inte längre är gift med sin hustru och sina barns mor (samma kvinna dock) är att han 2006 idkade för mycket valrörelse med en ung Muf-tjej boende i Skåne. Vilket hustrun kom på.
Det är emellertid inte samma som han nu har som flickvän.
Citera
2008-02-20, 16:16
Medlem
Bingy Bunnys avatar
Förvånande...

Eh,är det inte dags att någon tittar in här för att påpeka om huruvida han får peta in den i tvåan eller ej?

Märk väl att jag endast reagerar över den uteblivna klassiska kommentaren,är i vanliga fall inte ett dugg intresserad av andras skitiga penetreringar.
Citera
2008-02-20, 16:26
Medlem
brianmolkos avatar
Hm hon var ju ganska söt tror jag. Hm försvaret lol har vi soldater i Sverige ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in