2010-07-11, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frinken
Du saknar förmågan att sammanfatta samt att placera saker i en kontext.

Jag är livrädd, inte vansinnig.
Livrädd för att AB får använda sin maktposition för att smutskasta människor.
Det är ett problem i ett större sammanhang än endast Sven Otto Littorin.

Men ni inom SSU/SAP/LO tar förstås var chans att misskreditera också mig.
Ni vill såklart gå er politk, ert parti, ert fack och er tidning till försvar då ni på samma sätt skall fälla
personer som för tiden inte passar er.

Det är svinigt, riktigt jävla svinigt.

Det är väl enkelt att försvara sig om man är oskyldig eller?? Istället avgår kräket som det fega skithålet han är!
Medias maktposition är just att granska makthavare och speciellt kriminella som Svin Otto varför du tar hortorsken i försvar är obegripligt! Det är det riktigt svininga här.. att du försvara kriminella handlingar och hortorskar som Svin Otto Clittorin!
Citera
2010-07-11, 23:56
Medlem
Racooons avatar
Citat:
Aftonbladet har - hitills - farit med vd som kan vara total osanning och dikt.
Dom har ingen grund för något av det dom sagt, det som finns är en horas bekännelser.

Detta är rakt av smutskastning.

Jag är fullt medveten om att SSU/LO/SAP har hundratals debatörer här i tråden som sprutar ur sig inlägg för att kväsa allt tvivel om Lena Smelling's rättrådighet.

Det är emellertid så att hon handlat på ett sätt som torde ligga till grund för hennes avsked.

Hon har startat en av tidernas förmodligen värsta förtalskampanjer.

Pöbeln; jobba på att få denna kvinna avsatt.

PS. Det faktum att Littorin har åkt gråter ingen över - han hade gjort sitt redan vid Fairfax-gate DS.

Jaha? Hur samlar vi upp detta? Moderaterna var inte kapabla att skicka idioten åt helvete vid uppenbara lögner om sin utbildning....och nu har han ljugit/schabblat/skyllt på sina egna barn...så vad tycker du? Ska vi slå in pannbenet på honom eller ska han kräla runt i det politiska livet och uppbära arvoden och bidrag? Your choice.
Förtydliga. Vad består förtalet i...?
Citera
2010-07-11, 23:58
Medlem
Giant Squids avatar
hmm, en liten mini timeline.

2006 första kvartalet så blir Sven Otto utslängd från den gemensamma bostaden.
2006 slutet på sommaren, så sexchattar han med Anna som han senare på sensommaren/tidig höst köper sex utav.
2007 I november så skiljer sig paret Littorin officiellt. samma år (typ veckorna efter) ska han enligt sig själv ha börjat dejta sin nuvarande flickvän Evin Khaffaf .
2008 februari så är Khaffaf och Littorin officiellt ett par. Löv uu på facebook.
2009 förklarar sig paret förlovade, dock vill de inte uppge exakt när det skett.

http://www.politikerbloggen.se/2007/11/06/7554/
http://www.expressen.se/nyheter/1.1052824/hon-ar-ministerns-nya-karlek

Är det tidsperioden då han har blivit utslängd ur huset som han har bott på departementet?
Hur länge bodde han där? Tidpunkten med sexköpet ligger ivf, väldigt nära.

Han var fortfarande gift med ex-frun när brottet ska ha begåtts.

När började Khaffaf och Littorin och strula igentligen, kan man undra.
Enligt henne så har det slagit gnistor sedan första gången de sågs? När kan det ha varit? Var hon en utav hans älskarinnor redan när brottet begicks? Var Khaffaf anledningen till att Littorin vart utslängd?
http://www.expressen.se/sex/1.1810268/littorin-forlovad-med-nya-karleken-vi-alskar-varandra-valdigt-mycket
Citat:
Évin Khaffaf vill inte säga hur länge de känt varandra.
– Men det sa klick, som kungen sa, redan från början.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av måns
Påståendet om att han enbart skulle ha ägnat sig åt sexchatt är ju endast en nödutgång, det fattar varenda tänkande varelse.

Om eller när Aftonbladet "producerar" bilden som han skickade till horan så kommer han att påstå att han endast skickade bilden till henne eller någon annan av sina kvinnliga eller manliga chattkompisar.
Så uppenbart. Så patetiskt

Så du förlöjligar mig för att du inte behärskar det svenska språket, hur tänkte du där?

Nåväl, horan har bara berättat en historia. Varför skall du tro mer på henne än Littorin?
Citera
Medlem
månss avatar
Citat:
Dom har ännu inte granskat - dom har - så vitt hitills veterligen - berättat en historia som kan vara falsk eller sann men det finns inget bevis för varken det ena eller det andra.

Idag passar det dig för att det är en moderat som får gå - men om Expressen gör detsamma mot säg Bodström om ett år - vad tycker du då?
Hur gammal är du egentligen? Är allt blått eller rött i din värld?
Citera
2010-07-11, 23:59
Medlem
månss avatar
Citat:
Så du förlöjligar mig för att du inte behärskar det svenska språket, hur tänkte du där?

Nåväl, horan har bara berättat en historia. Varför skall du tro mer på henne än Littorin?
För att Littorin har en ovana att ljuga?
Citera
2010-07-12, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av måns
För att Littorin har en ovana att ljuga?

Du vet inte ens vem horan i fråga är - hon kanske är en mytoman som bott senaste tjugofem åren på sluten anstalt...

Du litar mao mer på Molgan (dvs en påhittad människa) än Littorin?
Citera
Medlem
Citat:
Dom har ännu inte granskat - dom har - så vitt hitills veterligen - berättat en historia som kan vara falsk eller sann men det finns inget bevis för varken det ena eller det andra.

Idag passar det dig för att det är en moderat som får gå - men om Expressen gör detsamma mot säg Bodström om ett år - vad tycker du då?

För mig så är det helt OK, jag röstar inte på någon av de berörda partierna dessutom

Bevisen för att det är sant kommer du aldrig att få se, det kan du tacka strutsen för.
Skulle han dock starta en rättsprocess av detta (vilket han inte kommer att göra) så skulle det nog dyka upp en hel del mer precisa bevis för hans förehavande.

Jag antar att inte ens du tror att det enda dom har är en horas ord och ett telefonnummer?
Givetvis finns det mer giltiga och svårförfalskade indicier.
Citera
Medlem
månss avatar
Citat:
Du vet inte ens vem horan i fråga är - hon kanske är en mytoman som bott senaste tjugofem åren på sluten anstalt...

Du litar mao mer på Molgan (dvs en påhittad människa) än Littorin?
Absolut.
Citera
2010-07-12, 00:04
Medlem
Adonirams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeLorean
Ett mail från en anonym adress.

Ett uttalande från en människa som inte vill träda fram.

Det är vad Aftonbladet har.

SOL är säkert inte världens bästa människa, men så länge han nekar till att ha köpt sex så är han faktiskt att betrakta som oskyldig.

Bevisbördan vilar nu helt och hållet på Aftonbladet.

Med den metod Aftonbladet har valt kan vilken tidning som helst enkelt farbricera historier om vilken politkker som helst.

Inte är det väl så vi vill ha det?

För övrigt tycker jag att många av er i tråden håller en pinsamt låg nivå.

Detta är ett många exempel på desinformation som bara kan härstamma från anställda moderater som oroar sig för sina jobb.
Karlen smet ju och avgick så snart man ställde frågan - vilket alla journalister gör även med de mest osannolika tips. Därmed står relativt klart att han har något att dölja, även om just detta fall vore konstruerat så finns det säkert andra tillfällen.
Det är som den hundraåriga historien om advokaten som telegraferade sin klient efter att ha vunnit målet: "Rättvisan har segrat", varpå klienten flydde till Amerika...
Citera
2010-07-12, 00:04
Medlem
Citat:
Du saknar förmågan att sammanfatta samt att placera saker i en kontext.

Jag är livrädd, inte vansinnig.
Livrädd för att AB får använda sin maktposition för att smutskasta människor.
Det är ett problem i ett större sammanhang än endast Sven Otto Littorin.

Men ni inom SSU/SAP/LO tar förstås var chans att misskreditera också mig.
Ni vill såklart gå er politk, ert parti, ert fack och er tidning till försvar då ni på samma sätt skall fälla
personer som för tiden inte passar er.

Det är svinigt, riktigt jävla svinigt.
Varför skulle någon försöka misskreditera dig, det fixar du så bra på egen hand.

Det är inte svinigt det är dumt och klantigt av dig.
Citera
2010-07-12, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlstaden
För mig så är det helt OK, jag röstar inte på någon av de berörda partierna dessutom

Bevisen för att det är sant kommer du aldrig att få se, det kan du tacka strutsen för.
Skulle han dock starta en rättsprocess av detta (vilket han inte kommer att göra) så skulle det nog dyka upp en hel del mer precisa bevis för hans förehavande.

Jag antar att inte ens du tror att det enda dom har är en horas ord och ett telefonnummer?
Givetvis finns det mer giltiga och svårförfalskade indicier.

Helin går själv på linjen att horan är "trovärdig" så jadå jag tror DEFINITIVT att dom dragit en rövare för att det passade dom just nu.
Du vet - ändamålen hälgar medlen... "Skada högern, till varje pris, eftersom dom skadat Mona".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in