2010-07-10, 17:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GrovSnus01
Hur kan du va så blåögd och tro att AB smäller upp en sådan här nyhet och inte har teckning för den? Ja de lär väll visa sig imorrn när SOL håller presskonferens och ber om förlåtelse....

jo de kan de om de vet att Polisen aldrig kommer att gräva fram sanningen, då kan de dra till med en hel del. ab gör det mesta för pengar och för att stötta Mona Muslim, så har det alltid varit.
Citera
2010-07-10, 17:13
Medlem
Skidaddles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FaceDownAssUp
Har ni tappat lite mer förtroende för Sveriges politiska elit efter det här?

Cynikern i mig säger bara att Littorin visar i praktiken vad man alltid har sagt om dom. Är det någon som är förvånad, egentligen?
Citera
2010-07-10, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FaceDownAssUp
Har ni tappat lite mer förtroende för Sveriges politiska elit efter det här?
Jag har tappat det lilla förtroende jag hade för Totto och Freddie i alla fall. I övrigt så är väl den politiska eliten också människor som gör misstag, men jag står inte ut med dubbelmoral. Om man vet om att man tidigare köpt sex trots att det är olagligt ska man inte sätta sig i en regering för ett parti som vill skärpa den lagen. Överhuvudtaget tycker jag inte politiker ska begå någon form av brott.
Citera
2010-07-10, 17:15
Medlem
Skidaddles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Det var ju i tisdags klockan 16.05 som Aftonbladet ställer frågorna till Littorin angående sexköpet. Det är väl inte så otroligt att Littorin då efteråt kontaktar Reinfeldt och berättar vad som är på gång och att han är oskyldig?

läs på istället för att uttala dig om saker du inte vet om.

Enligt uppgift meddelade Littorin sin avgång till Reinfeldt på tisdagkvällen. I och med detta sa han att det antagligen skulle bli ett mediadrev, och att han var oskyldig. Och det är alles. Sen dess, inte ett ljud...
Citera
2010-07-10, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Det var ju i tisdags klockan 16.05 som Aftonbladet ställer frågorna till Littorin angående sexköpet. Det är väl inte så otroligt att Littorin då efteråt kontaktar Reinfeldt och berättar vad som är på gång och att han är oskyldig?
Men det var ju det han gjorde ditt stolpskott!
Citera
2010-07-10, 17:16
Medlem
GrovSnus01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
jo de kan de om de vet att Polisen aldrig kommer att gräva fram sanningen, då kan de dra till med en hel del. ab gör det mesta för pengar och för att stötta Mona Muslim, så har det alltid varit.

Jag kommer skratta gott åt dig när SOL kommer ut och erkänner...
Citera
2010-07-10, 17:16
Medlem
Littorin förnekar Aftonbladets påstående att han köpt sex av 30-årig kvinna.
Reinfeldt: "Jag måste utgå från att det han säger till mig stämmer.

En politiker ljuger aldrig så visst talar Littorin sanning.
Citera
2010-07-10, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobengula
AB har ett synnerligen svårt läge just nu. De måste få SOL att erkänna, allt de har är indicier från en okänd kvinna.

Lena Mellin har gjort livet synnerligen surt för SOL's barn, hoppas hon känner sig nöjd med det. Nu menar jag inte att barn ska göra en oantastlig men AB har gått ut med en "nyhet" som inte kan bevisas, och syftet är det väl ingen som tvekar om (sälja lösnummer).

Oavsett om SOL dementerar eller inte så kommer han för alltid vara stämplad som horköpare och barnen kommer under lång tid få lida för det.

Jag har alltid respekterat Lena Mellin som en bra och rättvis journalist trots att hon är vänster. Men den här skandaljournalistiken har gjort att hon är förpassad till nivån under paddbajs.
Konstig argumentation. Det AB har publicerat är att en tidigare prostituerad hävdar att Totto köpt sex av henne. Dom har fått hennes dator och faktakollat så långt det går. Ska dom leka domstol också och fundera över om det räcker för en fällande dom?
Citera
2010-07-10, 17:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av darkmore
Var det inte du som surrade på något om att man skulle ha substans i det man skriver osv. att tråden kapas av folk sominte säger något.

Du säger mycket och berättar mer om hur du egentlgien mår än vad som är nyttigt för dig.

Menar du med detta?
Ordet kapas har aldrig jag aldrig använt.
Det är nyttig att förtälja sanningen och lyfta fram mörkermäns smutsiga förtal av politiker som faktiskt gjort en hel del bra saker, till skillnad från det andra blocket som mer gillar makt och att sätta sprätt på våra skattepengar typ via sina av oss utlånade betalkort som skall endast användas i tjänsten och inte privat...
Citera
2010-07-10, 17:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skidaddle
läs på istället för att uttala dig om saker du inte vet om.

Enligt uppgift meddelade Littorin sin avgång till Reinfeldt på tisdagkvällen. I och med detta sa han att det antagligen skulle bli ett mediadrev, och att han var oskyldig. Och det är alles. Sen dess, inte ett ljud...

Tjuvlyssna du som kan referera så ordagrant?
Citera
2010-07-10, 17:22
Moderator
Lobengulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadda
Konstig argumentation. Det AB har publicerat är att en tidigare prostituerad hävdar att Totto köpt sex av henne. Dom har fått hennes dator och faktakollat så långt det går. Ska dom leka domstol också och fundera över om det räcker för en fällande dom?

Givetvis bör de ha tillräckligt med bevis för att klara ett förtalsåtal, "Annas" dator låter som lite tunt såvida hon inte med webcam spelat in akten.
Citera
2010-07-10, 17:23
Medlem
Skidaddles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Tjuvlyssna du som kan referera så ordagrant?

Absolut. Jag har hackat Littorins mobiltelefon. Eller så har jag läst det någonstans. Vad vet jag....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in