2010-07-11, 19:03
Medlem
Lite humor så här på söndagkvällen. Jag tittade på bröllopskonserten nu ikväll för när den sändes första gången hoppade jag över så mycket och zappade mellan England-Algeriet och den. När Orpheus drängar sjunger för viktoria syns SOL och hans tjej i bild samtidigt som gruppen sjunger meningen ......och ta hand om varandra.... Just då låg bilden kvar på de två i nästan 5 sekunder
Citera
2010-07-11, 19:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skalman71
Nu ljuger du igen. Men förvånad är jag inte, det ligger i vänsterns natur att överdriva och förvränga.

Såsom det ligger i högerns natur med mörkning och desinformation!
Citera
2010-07-11, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gudmund
Jag tror inte han fick sparken , han sa upp sig själv för att minimera skadan vilket är det enda rationella. Dock skulle han nog fått sparken om han inte hade gjort det själv. Alla parter har ett intresse i att skydda partiet.
SOL kommer försöka skydda partiet till varje pris , iom att sitter partiet kvar vid makten har dom fler möjligheter att hjälpa honom och färre av hans kolleger och kontakter blir arga på honom.

Huruvida han sagt upp sig själv eller inte spelar liksom ingen roll, han kunde ju precis som du säger inte sitta kvar och om han velat sitta kvar så hade alltså fått sparken...

Skulle SOL ha haft moderaterna i högsta prio så hade givetvis inte avgången sett ut som den avgjorde, då skulle vi ha sett en helt annan avslutning på karriären där han erkänt och beklagat att han åsamkat regeringen skada.
Citera
2010-07-11, 19:08
Medlem
eternussermos avatar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7451215.abToblerona är besviken
Citera
2010-07-11, 19:08
Medlem
Laxnesss avatar
Skitsamma vem som är höger och vem som är vänster, skulle detta stämma så är det mest förjävliga att en högt uppsatt politiker tycks tänka att han står över lagen och gemene man. Det är det mest horribla i detta
Citera
2010-07-11, 19:11
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Oj, det var nya uppgifter Källa

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7446604.ab
Citat:
”Tjenare, Peter här. Söker unga tjejer och par.”
Citera
2010-07-11, 19:16
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Där ser man, det var vaket att se det
Citera
2010-07-11, 19:17
Medlem
Vilken hunk

"”FÖRSYNT OCH LITE MESIG” ”Jag minns tydligt stämningen och hur han kommer in i lägenheten. Han bar en grön slipover och en vit skjorta och några mörka eller bruna byxor. Han hade ingen väska eller ytterkläder. Han var ganska försynt och lite mesig”, säger Anna om mötet med Sven Otto Littorin."
Citera
2010-07-11, 19:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid

Han kunde väl satt på "Ursula" då i stället!
Så hade han fått både och..
Citera
2010-07-11, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Vilken hunk

"”FÖRSYNT OCH LITE MESIG” ”Jag minns tydligt stämningen och hur han kommer in i lägenheten. Han bar en grön slipover och en vit skjorta och några mörka eller bruna byxor. Han hade ingen väska eller ytterkläder. Han var ganska försynt och lite mesig”, säger Anna om mötet med Sven Otto Littorin."

Ja, dessa maktens arroganta män som Anna tycker det är så angeläget att tjalla på.
Citera
2010-07-11, 19:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Supermarine
Enligt samma källa, som jag har haft från början, är det som är känt om turerna kring Sven-Otto Littorin inte allt.

Det finns mer att avslöja. Detaljer kommer förhoppningsvis att följa...
Börjar bli lite trött på halvkvädna visor i den här soppan.
Vad fan finns det mer nu då?
Har han knullat getter? Fram med det!
Citera
2010-07-11, 19:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
WOW!!!
Stämmer med vad Svetlana sa
Läste i en annan tråd här på fb att Littorins förra hustru umgås i kriminella kretsar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in