2010-07-10, 12:25
Medlem
månss avatar
Det skulle inte förvåna mig om fler tjejer träder fram! Helst skulle jag se att han fick napp av ett par som han även det sökte. Att få läsa om Littorins bögbravader skulle vara den bästa hängmatteläsningen i sommar.
"Otto ville ha den i prutten"
Citera
2010-07-10, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Såg även detta på TV4, men såg ni hur ställd hon blev när TV4 fråga om de är 100 % säker på att uppgifterna stämmer. Hon tystande sökte ord, och ursäkta sig att de har kollat så långt det bara går. Nu återstår bara ett uttalande av SOL.

Hon verkade generellt extremt pressad och jobbade hårt för att leta efter orden i morgonens intervjuer. Jag tror inte hon hade skött den här storyn alls på samma sätt om hon hade fått chansen att spola tillbaka tiden.
Citera
2010-07-10, 12:26
Medlem
Dalailamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 08.anna
Du har inte läst tråden ordentligt ser jag.

Jag var bland de första som skrev om artikeln. Bara för att jag tidigare skrev att JAG och många med mig inte outar våra kunder så finns det ju givetvis andra som gör det. Precis som det finns intelligenta killar som tänker och de som slår sig för pannan och tycker att de har upptäckt något att få nobelpriset för.

Anser du att det var fel att den här tjejen gick ut i media med de här uppgifterna?
Förtjänar inte allmänheten att få veta om våra folkvalda politiker begår brott där straffskalan innefattar fängelse?
Citera
Medlem
Citat:
Såg även detta på TV4, men såg ni hur ställd hon blev när TV4 fråga om de är 100 % säker på att uppgifterna stämmer. Hon tystande sökte ord, och ursäkta sig att de har kollat så långt det bara går. Nu återstår bara ett uttalande av SOL.
Tanten är ju inte van att själv bli intervjuad. Sen kan hon ju bara säga som det är. Dom har kollat så långt det går. Och är man petig så har AB egentligen bara sagt att det finns en kvinna som hävdar att Totto köpt sex av henne. Är det nån som ska stämmas för förtal är det väl horan.
Citera
Medlem
MILFMANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadda
Men är du dum i huvudet? AB har sagt att datorn tillhör horan "Anna". Läs för helvete.
Mer korkat att utgå ifrån att AB = sanning.
Familjedatorn är mer sannolikt.
Citera
2010-07-10, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Logga-ut
Hur kan och vågar Statsministern gå ut och dementera sexköpet om ingen har haft kontakt med Littorin sedan i onsdags och alltså inte ha en aning om hur Littorin ställer sej till anklagelserna när han vet vilka bevis Aftonbladet sitter med och att kvinnan bådet trätt fram och att Aftonbladet gått vidare och publicerat.

http://www.expressen.se/Nyheter/val2010/1.2059576/sven-otto-littorin-har-forsvunnit

Det osar fan katt lång väg det här.

Jag tror att man ljuger friskt från "staben" och att man visst har kontakt med Littorin.

Ja, det osar katt... Men vad har Reinfeldt sagt då? Han har sagt att han måste tro på en förklaring till uppgifterna, en förklaring som kommer från en av hans närmsta medarbetare dem senaste 4 åren. Vi alla skulle nog försöka tro på kollegan, även om vi har 100 frågor som vi försöker få svar på.

Allt kommer tystas ned och försöka släckas i och med semestertider som någon skrev här ovan.
Citera
2010-07-10, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MILFMAN
Med tanke på att dom skrivit det i tidningen så är det betydligt mer sannolikt än din totalt ogrundade gissning.
Citera
2010-07-10, 12:28
Medlem
Sven Otto Littorin fortsätter blåneka. Han är oskyldig som ett barn. Han har alltid månat barnen, Emma, Gustav och Arvid. Vilken fin pappa de har! Och vilken underbar fästman och make! En genuin och rättfram politiker!

Var är självrespekten? Omdömet? Människosynen?? Gömma sig bakom barnen?!

Vore intressant att höra en debatt om sexköpslagen med Beatrice Ask, Gudrun Schyman, Fredrik Reinfelt och Sven Otto Littorin, Moderaternas nya "Kapten Klänning".
Citera
2010-07-10, 12:29
Medlem
KnutteKragballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MILFMAN

Självklart är det Littorins frus dator det är fråga om, den riktiga horan är Ann Zetterberg Littorin

http://www.realtid.se/ArticlePages/200912/21/20091221111508_Realtid759/annlittorin_200.jpg
Citera
2010-07-10, 12:31
Bannlyst
Något måste han ju ha menat med att han inte är snövit. Vad sa han så för? För att underlätta för spekulationer? Sa han sen att han gjort fel eller flera saker fel?
Citera
2010-07-10, 12:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krimpan
Hon verkade generellt extremt pressad och jobbade hårt för att leta efter orden i morgonens intervjuer. Jag tror inte hon hade skött den här storyn alls på samma sätt om hon hade fått chansen att spola tillbaka tiden.

Kan ju vara så att Aftonbladet känt till denna historia en tid. Om de haft svårt att skaffa fram bevis eller få till en utredning på ett brott som i så fall preskriberats för två år sedan, är det inte underligt om de inte gick ut med uppgifterna då. När de sen började förstå att Littorin var på väg att avgå (av andra skäl) fick de bråttom att slänga ut det dom hade?
Citera
2010-07-10, 12:32
Medlem
knussligs avatar
Citat:
jo, men 4 år. tveksamt att det går att bevisa att det är SOL's IP
Hallå har ni inte ens läst aftonbladets artikel innan ni uttalar er??????

Det står ju att hon fått bilder från honom, att hon hade telefonnummer, med mera, och att de uppgifterna fåtts fram från hennes dator. Visst kan man hävda att det är planterade uppgifter, etc. Men så är det med alla bevis. Man går inte så mycket på om de är äkta eller inte i såna här fall, utan på hur pass trovärdiga de är att de är äkta eller inte. När hon både har en bild och ett gammalt telefonnummer till Littorin som han inte haft på flera år, så är det väldigt trovärdiga bevis. Hur skulle hon annars fått tag i ett telefonnummer som han använde för flera år sen? Och varför skulle hon anstränga sig så mycket för att sätta dit honom om det är en ren lögn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in