2010-07-10, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starvid
Så du tror han skulle avgått på studs och blivit satt i frysen av hela M om han varit oskyldig.

Mitt i en valrörelse är det inte ett orimligt scenario.
Citera
2010-07-10, 12:00
Medlem
Sven Otto Littorin har visat prov på en människosyn som en majoritet av befolkningen förkastar, många säger dessutom att det är typiskt moderater och nyliberaler att acceptera sexhandel, detta trots att Beatrice Asks haft en idé om att sända lila kuvert hem till avslöjade sexköpare.
Citera
Bannlyst
Varför har inte Littorin och statsministern talats vid sen i tisdags? Det är ju lite konstigt faktiskt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimpan
Lägg ner nu. Tragiskt med din polare, men regeringen kan knappast lastas för hans psykiska problem och det har definitivt inte med den här tråden att göra.

Vad är det för story med Macke73 polare?
Citera
2010-07-10, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starvid
Så du tror han skulle avgått på studs och blivit satt i frysen av hela M om han varit oskyldig.

Jag tror att han är så j*vla less man kan bli på alla rykten från media, en fruktansvärt svårlöst och psykiskt påfrestande vårdnadstvist som aldrig ser ljus, trött på sina arbetsuppgifter som minister. Allt tillsammans bildade säkert en situation som han kände att han inte vill leva med längre. Vad är enklast att ta bort från vardagen för att bli av med problem? Jo, jobbet.

Hur vet vi att han är utfryst av M? Det vi vet är att alla är tysta. Det är rykten som ingen vet om de är korrekta. Därav pratar ingen... det är två månader kvar till valet, varför skulle någon öppna käften innan de vet vad som är sant eller inte? :-)
Citera
Medlem
RaraAviss avatar
Citat:
Mitt i en valrörelse är det inte ett orimligt scenario.

Jo, det är faktiskt helt orimligt. Om SOL varit oskyldig hade givetvis FR backat upp honom till 110 %.
Citera
Medlem
Citat:
Lägg ner nu. Tragiskt med din polare, men regeringen kan knappast lastas för hans psykiska problem och det har definitivt inte med den här tråden att göra.
Kanske ett mönster som syns med ministrar som avgår p.g.a. moraliska tveksamheter...inte första M ministern under dessa 4 år som försvinner.
Citera
2010-07-10, 12:02
Medlem
knussligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnutteKragballe
Försvarar inte Sven-Otto Littorin, jag tror att han varit hos en hora men jag TROR INTE på Aftonbladets story, inser du inte skillnaden?

Nej, det gör jag inte, förklara gärna. Och att han varit hos en hora är väl tillräckligt illa? Andra detaljer i sammanhanget är väl rätt ointressanta.
Citera
2010-07-10, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JanHemming
Varför har inte Littorin och statsministern talats vid sen i tisdags? Det är ju lite konstigt faktiskt.

Säger nig mest att detta inte är allt, och att toppen av partiet inte ville ha en avgång under almedalsveckan.

Jag tror det kommer mera.
Citera
Bannlyst
Så hon höll på kundlistan i 4 år?
Citera
Medlem
Såja, då var drevet klart med FR, nu rusar de i riktning AB....
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JanHemming

Schlingmann städade bort Littorin så effektivt att t o m telefonnumret fösvann
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in