Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-12-08, 23:43
  #1
Medlem
Hej många som pundar blir smala. Jag vill tappa så mycket underhudsfett som möjligt. Har gått ner en del med vanlig hederlig lägga om kost/motion. Men det sista är svårt. Har drogat lite men är inte så hajj på området. Inga moralpredikningar nu eller råd om dieter.
Frågan är med vilken drog går man effektivast och säkrast ner i vikt?
Citera
2006-12-08, 23:59
  #2
Medlem
Nemesis1s avatar
Låt bli tjacket, det är bara en tillfällig lösning... Det ställer in dig på "svältläge", och kroppen kommer att spara så mycket fett den bara kan... Detta kommer den att forsätta med ännu då du slutat använda tjacket, och då kan det hända att du börjar väga mer än du gjorde innan kuren!

Nä, skall du banta, kör på cannabis... Det sätter igång metabolismen (ämnesomsättningen) riktigt ordentligt... Se bara till att inte skaffa onyttiga munchies, utan ät frukt och sånt istället... Då blir du nog smal"
Citera
2006-12-09, 05:57
  #3
Medlem
fnattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Låt bli tjacket, det är bara en tillfällig lösning... Det ställer in dig på "svältläge", och kroppen kommer att spara så mycket fett den bara kan... Detta kommer den att forsätta med ännu då du slutat använda tjacket, och då kan det hända att du börjar väga mer än du gjorde innan kuren!

Nä, skall du banta, kör på cannabis... Det sätter igång metabolismen (ämnesomsättningen) riktigt ordentligt... Se bara till att inte skaffa onyttiga munchies, utan ät frukt och sånt istället... Då blir du nog smal"

Jag vet inte... Under en 2-3 månads period för ett år sedan ungefär blev det väldigt många helger i rad med tjack och rejvande. Gick ner 10 kilo. Ingen snabb ökning efter, nu är jag upp 10 kilo igen men pga att jag äter jävligt onyttigt och mycket. Samt att jag inte tränar längre.
Citera
2006-12-09, 06:09
  #4
Medlem
A-Dmps avatar
Jag skulle rekommendera en eller två efedrin till morgonkaffet. Det är en början. Sen får du väl börja promenera eller något.
Citera
2006-12-09, 11:44
  #5
Medlem
Efedrin eller nåt annat innehållande ephedra alkaloider funkar bra..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback