2006-07-13, 15:58
Medlem
offe_mans avatar
ALF - s01e01 - A.L.F

Vad heter den låten som Alf och Lynn sjunger på i garaget?
"...Rollin, Rollin down the rail road..." eller skulle detta hamna i musikforumet?
Citera
2006-07-14, 09:20
Medlem
Darksidedesigns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niskalaukaus
Hej måste kolla upp det men det skulle nog mycket väl vara Survivors. Hittade den här sidan om serien. Nu är ju bara frågan om man ska våga försöka hitta en DVD för då är väl risken stor att man tycker den inte riktigt håller längre.

Får tacka så mycket Stockholmsnatt när jag kollar på bilderna så får jag en känsla av att det var den som jag var ute efter.

Har har du första säsongen på dvd på Discshop: http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php?lang=&id=38737&lang=se&subsite=movi es&&ref=
Citera
2006-07-15, 17:47
Medlem
Vad heter den tacknade serien?

Jag spelade lite GTA:SA multiplayer igår och började snacka med en kille där som skulle se på Simpsons. Vi diskuterade lite olika serier och han tipsade om en serie han tyckte var bättre än Simpsons, Family Guy, Futurama Suth Park m,m.. han rekommenderade mig att se den serien.

Nu har jag givetvis glömmt av va den hette... det skulle vara sjuk humor i den iaf.
Citera
2006-07-15, 17:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Permafrost
Var det animerat? Alfred J. Kwak

Där var den! Tack så mycket
Citera
2006-07-16, 11:53
Medlem
Kuggarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offe_man
Vad heter den låten som Alf och Lynn sjunger på i garaget?
"...Rollin, Rollin down the rail road..." eller skulle detta hamna i musikforumet?

Är det inte Proud Mary du tänker på?
Citera
2006-07-16, 12:10
Medlem
Rauzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armson
Jag spelade lite GTA:SA multiplayer igår och började snacka med en kille där som skulle se på Simpsons. Vi diskuterade lite olika serier och han tipsade om en serie han tyckte var bättre än Simpsons, Family Guy, Futurama Suth Park m,m.. han rekommenderade mig att se den serien.

Nu har jag givetvis glömmt av va den hette... det skulle vara sjuk humor i den iaf.
Om det var en tecknad serie så är det enda jag kan tänka mig American Dad (också av MacFarlane). Finns en dock-aktig serie som MacFarlane också har gjort som heter Robot Chicken.
Ingen av dom är bättre eller sjukare än Family Guy.
Citera
2006-07-16, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rauz
Om det var en tecknad serie så är det enda jag kan tänka mig American Dad (också av MacFarlane). Finns en dock-aktig serie som MacFarlane också har gjort som heter Robot Chicken.
Ingen av dom är bättre eller sjukare än Family Guy.

nej nej nej, den hette nått annat.
Citera
2006-07-16, 14:03
Medlem
offe_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuggarn
Är det inte Proud Mary du tänker på?

Du har så rätt så!
Tack!
Citera
2006-07-18, 04:03
Medlem
Ralph Wiggums avatar
Citat:
nej nej nej, den hette nått annat.
Tripping the rift?
Citera
2006-07-22, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralph Wiggum
Tripping the rift?

nope...
Citera
2006-07-22, 01:49
Medlem
Strifes avatar
Citat:
nope...
Inte Boondocks eller?
Citera
2006-07-23, 09:18
Medlem
Nån som kommer ihåg en teve-serie (mineserie? film?) som handlade om en pälsjägare i USA/Kanada, har bestämt för mig att hans namn var Pascal (pasqal?). Kommer inte ihåg så mycket men jag har för mig den utspelade sig under ganska många år och jag har för mig att han hade nån kompanjon som han skildes och sen återförenads med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in