"Celeb" heter den kort o gott, det bara måste vara den du tänker på eller hur? Har också nåt svagt minne av den, bla när han trippar på syra (eller någon sorts narkotika!) och ska slåss mot en lilafärgad fransktalande isbjörn hehe
För ett antal år sen så gick det en dokumentär om en kille som flyttade ut till ett gammalt halvruckel på kusten Wales/Skottland. Huset låg avigt till men nere vid vattnet. Under 6-9 månader någonting så var han självförsörjande med egna får och odlingar. Ett rent experiment.
Varsågod. Jag gillade också programmet och det var därför som jag kunde svara så snabbt.
Han gjorde även en andra säsong fast då var han ute på Hebriderna.
Jag söker ett avsnitt av ett tv-program som gick för kanske lite mer än 15 år sedan på ZTV. Man fick följa ett team som gick bakom kulisserna i olika porrfilmsinspelningar o så. Man fick se ganska mycket naket och hela programmet var på engelska vad jag minns. Någon som vet vad det kan ha varit för något?
Jag vet inte om detta är det rätta stället o fråga på men det handlar om ett simpsons avsnitt som min son gärna vill se men jag hittar den inte på Google.
Det ska föreställa en gammal tid på Simpsons, Homer hamnar i fängelset pga någon anledning o där träffar han Mr Burns som har gjort en utgång som leder ut till havet o sen vidare till en guld gruva o där ifrån är Homer rik o dödar Moe. Så vilket avsnitt är det?
Vill endast ha seriösa svar, ni som tänker skicka dryga svar behöver inte skriva alls!
Jag vet inte om detta är det rätta stället o fråga på men det handlar om ett simpsons avsnitt som min son gärna vill se men jag hittar den inte på Google.
Det ska föreställa en gammal tid på Simpsons, Homer hamnar i fängelset pga någon anledning o där träffar han Mr Burns som har gjort en utgång som leder ut till havet o sen vidare till en guld gruva o där ifrån är Homer rik o dödar Moe. Så vilket avsnitt är det?
Vill endast ha seriösa svar, ni som tänker skicka dryga svar behöver inte skriva alls!
Avsnittet där homer vill hämnas på den rika cowboy texas snubben men alla i familjen drar upp historier om hämnd och hur det aldrig slutat bra för att få homer att tänka om, prova att googla på "Simpsons revenge stories" eller nåt