2006-05-26, 10:08
Medlem
Da_Dudes avatar
Gamal serie som sändes med dinosaurier i?????

Hej nu har jag länge letat efter en serie som sändes när man va barn.
Den handlar om dinosaurier som lever som i ett familjeliv. Varje gång pappan kom hem i början på programmet så sa han alltid "Hunney i´m home" Dom er ut att vara gummifigurer eller människor med dinosaurie masker och dräkter...
Någon som vet...??????
Citera
2006-05-26, 23:02
Medlem
fistedsisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Da_Dude
Hej nu har jag länge letat efter en serie som sändes när man va barn.
Den handlar om dinosaurier som lever som i ett familjeliv. Varje gång pappan kom hem i början på programmet så sa han alltid "Hunney i´m home" Dom er ut att vara gummifigurer eller människor med dinosaurie masker och dräkter...
Någon som vet...??????

Dinosaurs.
http://www.imdb.com/title/tt0101081/
Citera
2006-05-28, 11:51
Medlem
Cpt Tuttles avatar
Jag undrar om ett program som brukade gå på TV4 på morgonen eller förmiddagen nån gång, lördag eller söndag var det, runt 1999. Nåt rymdprogram, där de byggt ett rymdskepp av en Chevrolet Impala, som var inklätt i tidningspapper... Har för mig att det var ett rätt humoristiskt program, som drev lite med allt rymdtjafs... Känns det igen av någon?
Citera
2006-06-01, 23:52
Medlem
South Park

Citat:
Ursprungligen postat av Art Vandelay
Jag skulle vilja ha fatt på ett south park-avsnitt. De sitter i klassrummet och läraren tycker judekillen är lite okoncentrerad. Cartman föreslår då att juden ska sättas i koncentrationsläger, någon som vet vilket avsnitt det är?

Det är avsnitt 11 i säsong 5. Det heter The Entity.
Citera
2006-06-01, 23:58
Medlem
S.p.u.n.g?

Vart kan man ladda ner SPUNG-avsnitten? Alltså den där ungdomsserien som
gick på SVT för en tid sedan. Hittar bara avsnitt 1 av säsong 2 och det pisses
me off!!
Citera
2006-06-05, 21:19
Medlem
Shuyins avatar
Hitler-serie

Hej,

Jag är tämligen säker på att det var förra måndagen runt klockan 12 på natten som jag såg en rätt så intressant tvådelar serie som handlade om Hitler, problemet var att det var bara första delen. Och jag antog att del 2 skulle sändas i natt men finner inget om det på tv.nu, skulle gärna vilja se den sista delen.

Det lilla jag vet är att han som spelade Hitler är mannen som är huvudperson i filmen "allt eller inget", Peter Stormare spelar någon nazist soldat (och gör det bra som vanligt).

Tack på förhand.
Citera
2006-06-06, 01:28
Medlem
Johnny Blades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Hej,

Jag är tämligen säker på att det var förra måndagen runt klockan 12 på natten som jag såg en rätt så intressant tvådelar serie som handlade om Hitler, problemet var att det var bara första delen. Och jag antog att del 2 skulle sändas i natt men finner inget om det på tv.nu, skulle gärna vilja se den sista delen.

Det lilla jag vet är att han som spelade Hitler är mannen som är huvudperson i filmen "allt eller inget", Peter Stormare spelar någon nazist soldat (och gör det bra som vanligt).

Tack på förhand.
Robert Carlyle heter han och serien heter Hitler: The Rise of Evil.
CD2 (vilket förhoppningsvis är del 2 av serien) kan du ladda hem här.
Citera
2006-06-16, 16:36
Medlem
Stockos avatar
Jag söker namnet på en tv-serie som gick på tv4 i slutet av 90-talet (tror jag). Handlade om en privatdetektiv på nån tropisk ö. Han hade hästsvans och gick alltid iklädd hawaiiskjorta. Tror han hette Nick.
Nån som vet vilken serie jag tänker på?
Citera
2006-06-17, 12:15
Medlem
Huzans avatar
för massa år sen, typ 15 kanske så gick det en amerikansk serie på tv om en pojke å hans familj som va vampyrer, pojken blev polare me en "vanlig" pojke..
INGEN jag pratat me kommer ihåg denna serie... nån som kan hjälpa mej, me bild el nåt???
Citera
2006-06-19, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stocko
Jag söker namnet på en tv-serie som gick på tv4 i slutet av 90-talet (tror jag). Handlade om en privatdetektiv på nån tropisk ö. Han hade hästsvans och gick alltid iklädd hawaiiskjorta. Tror han hette Nick.
Nån som vet vilken serie jag tänker på?

Visst hette den Tropical Heat han hade en assistent som var rödhårig och som man hade många drömmar om...
Citera
2006-06-19, 10:10
Medlem
dawgster69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dontomase
Visst hette den Tropical Heat han hade en assistent som var rödhårig och som man hade många drömmar om...

jepp hon var sjukt het....fast det man kommer ihåg bäst var väl hans 1.50 långa sidekick "spider" med en klockren tiokronors-glugg mellan framtänderna och ofta hade en spindel broderat på bröstet på piké-tröjan?
Citera
2006-06-19, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dawgster69
jepp hon var sjukt het....fast det man kommer ihåg bäst var väl hans 1.50 långa sidekick "spider" med en klockren tiokronors-glugg mellan framtänderna och ofta hade en spindel broderat på bröstet på piké-tröjan?

Ja han var cool men den rödhåriga är det som etsat sig fast i mitt minne mest.. Hmm undrar om man tycker hon är lika läcker idag..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in