2011-09-16, 16:29
Medlem
Jag borde veta detta men är det någon som kommer ihåg namnet på det där programet som dem letare reda på adopterade barns biologiska föräldrar?
Citera
2011-09-16, 20:32
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhoDoYouVoodoo
Jag borde veta detta men är det någon som kommer ihåg namnet på det där programet som dem letare reda på adopterade barns biologiska föräldrar?

Tänker du på Spårlöst på tv4?
Citera
2011-09-17, 12:48
Medlem
Dreamwings avatar
Söker en amerikansk dokumentär där ett gäng soldater som hade med nöd och näppe hade lyckats överleva krigen. Dokumentären hette typ "The day I lived" eller liknande, de beskriver alltså dagen de började leva på riktigt efter att ha undkommit döden. Någon som vet vad jag svamlar om?
Citera
2011-09-17, 21:54
Medlem
hansahooligans avatar
Jag letar efter namnet på en ungdomsserie som gick på 90 talet, kan gått på femman. den handlade om 5 eller 6 ungdomar som gick i college och bodde vägg i vägg. en av tjejerna var en blond brittisk, men serien var från usa.
Citera
2011-09-18, 15:01
Medlem
maitans avatar
söker en serie där dom beslagtagit en killes bil och han kommer till stället dom förvarar den på och blir hotfull varav 2 stora gubbar som verkar vara någon slags security kommer och sätter han på plats.

Kan vara samma serie som den när det är ett par kraftiga karlar som åker runt och bogserar bort bilar som dom failat att betala eller liknande
Citera
2011-09-18, 17:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maitan
söker en serie där dom beslagtagit en killes bil och han kommer till stället dom förvarar den på och blir hotfull varav 2 stora gubbar som verkar vara någon slags security kommer och sätter han på plats.

Kan vara samma serie som den när det är ett par kraftiga karlar som åker runt och bogserar bort bilar som dom failat att betala eller liknande

Går denna serie på TV4sport? Har också sett detta, det är folk som har varit kriminella förut har jag för mig men tar lagen i egna händer och skapar ett eget vaktbolag där man åker runt och sätter folk på plats.
Citera
2011-09-18, 18:47
Medlem
DelGriffiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maitan

Operation Repo?
Citera
2011-09-18, 18:51
Medlem
Söker en serie som handlade om en kille som hade "nanobots" eller något liknande i sig och han var en agent av något slag. minns tyvärr inge mer förutom att namnet på serien bestod av ett namn och siffror. Typ "Jake 07"
Citera
2011-09-18, 18:53
Medlem
DelGriffiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xaljon
Söker en serie som handlade om en kille som hade "nanobots" eller något liknande i sig och han var en agent av något slag. minns tyvärr inge mer förutom att namnet på serien bestod av ett namn och siffror. Typ "Jake 07"

Jake 2.0.
Citera
2011-09-18, 21:23
Medlem
Junkie76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hansahooligan
Jag letar efter namnet på en ungdomsserie som gick på 90 talet, kan gått på femman. den handlade om 5 eller 6 ungdomar som gick i college och bodde vägg i vägg. en av tjejerna var en blond brittisk, men serien var från usa.

Tror det kan vara denne.
Ganska kul, full med bra garv.
Ryan Reynolds första riktiga roll.

http://www.imdb.com/title/tt0137330/
Citera
2011-09-20, 10:08
Medlem
maitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DelGriffith
Operation Repo?

Kan vara den serien verkar vara rätt men får ta och kolla ordentligt sen, tack!
Citera
2011-09-20, 16:20
Medlem
Gammalt TV program?

Jag letar efter ett gammalt barnprogram, från 1996 och framåt, vet inte riktigt hur gammal jag var..
Men det handlade om ett gäng katter, varav den ena hette Hector, vad jag minns. Sen minns jag även en vit katt, men inga namn tyvärr. Minns att jag älskade serien, men vet inte vad den heter..
Hoppasn ågon kan hjälpa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in