2011-01-16, 01:24
Medlem
DelGriffiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Compoxid
Söker en Brittisk TV-serie som gick på förmiddagarna på någon utav de vanliga svenska kanalerna 1an 2an 3an 4an 5an.. ja ni fattar..

Gick iaf på tv för några år sen. Den handlar om en by, alla känner alla, det finns en pub där alla brukar samlas, det handlar även något om poliser, det finns en polisstation som försöker lösa fall i byn, småskit för det mesta. Den är väldigt gammeldags, de lever på sina bondgårdar.. om jag minns rätt även mycket otrohet och sånt.

Kan tyvärr inte ge bättre förklaring! Hoppas ni har några bra förslag att komma med! Jag lyckades luska fram att det inte är Morden i midsomer! :P

Heartbeat/Tillbaka Till Aidensfield?
http://www.youtube.com/watch?v=3pQshZcl_1o
Citera
2011-01-16, 01:38
Medlem
Compoxids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DelGriffith
Heartbeat/Tillbaka Till Aidensfield?
http://www.youtube.com/watch?v=3pQshZcl_1o

Du, min vän, är ett geni! Man tackar så jävla mycket!
Citera
2011-01-16, 09:11
Medlem
Califonien? Trodde först den hette Californication serien som jag söker alltså men de va de inte men kanske något snarlikt?

En skum man kommer till ett samhälle, där påverkar han på något skumt sätt olika personer.
Ett hotell har en framträdande roll, ett bögpar? en som inte vågar/kan surfa längre
en surftävling, boulbana?
Ja hm den gick för några år sen har jag för mig...
Citera
2011-01-16, 13:08
Medlem
Sliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sana
Califonien? Trodde först den hette Californication serien som jag söker alltså men de va de inte men kanske något snarlikt?

En skum man kommer till ett samhälle, där påverkar han på något skumt sätt olika personer.
Ett hotell har en framträdande roll, ett bögpar? en som inte vågar/kan surfa längre
en surftävling, boulbana?
Ja hm den gick för några år sen har jag för mig...

Kanske John from Cincinnati?
Citera
2011-01-16, 14:11
Medlem
JAAAAAAAAAA Tack
Citera
2011-01-16, 18:04
Medlem
Jag söker en serie där det handlar om kriminella irländare, relativt ny tror jag.. en utav skådespelarna hette "dokey"
Citera
2011-01-16, 18:13
Medlem
DelGriffiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonnzoer
Jag söker en serie där det handlar om kriminella irländare, relativt ny tror jag.. en utav skådespelarna hette "dokey"

Ett tips är att söka på "Characters" på IMDb.com om det är ett någorlunda unikt namn eller så använder man den alltid trogne Google.
Du söker The Black Donnellys iaf.
Citera
2011-01-16, 22:48
Medlem
Söker namnet på en brittisk (tror jag) tv-serie där en röd sportbilsl förekommer, bilen har plastkaross har jag för mig. Någon som vet?
Tack på förhand!
Citera
2011-01-17, 02:37
Medlem
jag söker en serie som gick på fyran i början av 00-talet eller i slutet av 90-talet

den handlade om ett par militärpiloter har jag för mig och deras utbildning
Citera
2011-01-17, 02:47
Medlem
DelGriffiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av capuT
jag söker en serie som gick på fyran i början av 00-talet eller i slutet av 90-talet

den handlade om ett par militärpiloter har jag för mig och deras utbildning

Ingen aning om detta stämmer men AFP: American Fighter Pilot, http://www.imdb.com/title/tt0314972/ ?

Om det inte stämmer så skriv gärna vad för typ av serie det var och från vilket land.
Citera
2011-01-17, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DelGriffith
Ingen aning om detta stämmer men AFP: American Fighter Pilot, http://www.imdb.com/title/tt0314972/ ?

Om det inte stämmer så skriv gärna vad för typ av serie det var och från vilket land.

ne det var inte den, det var ingen realityserie.

det var en vanlig serie, påminde lite om top gun om jag inte minns fel. den utspelade sig på en militärbas i usa någonstans, de hade "coola" smeknamn bland dessa piloter fanns det en eller två tjejer. en av killarna var "cool", hade motorcykel och sportbil.

det var typ tio år sedan så jag kan inte förklara mer i detalj, jag antar att serien inte var särskilt långlivad
Citera
2011-01-17, 03:41
Medlem
Pissmadames avatar
Är det nån som vet vilket Southpark avsnitt det är där Randy kommer på ett sätt att äta genom arslet och basa ur munnen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in