Jag är 20 år nu och minns att jag såg en serie när jag var liten. Kommer inte ihåg hur gammal jag var, utan vet bara att det var när jag var liten.
Jag minns inte så mycket av serien heller, och det är väl därför jag inte kan sluta fundera på vafan de var för serie.
Det är en tecknad serie.
Den handlade om nån liten flicka. Hennes pappa hade trillat ut ur en helikopter och jag tror han hade brutit i princip alla ben i hela kroppen.
Flickan bodde hos en annan familj undertiden pappa låg på sjukhus, och om jag inte missminner mej helt så var det denna familj som hade sett till att få pappan att trilla ur helikoptern. Tror det hade med pengar att göra.
Eller jag vet inte om det var en "familj" hon bodde hos, men det var nån gammal "dam", som var väldigt elak iaf. Jag tror hon hade en betjänt med.
Jag har nått svagt minne av två tama och lömska krokodiler som denna damen ägde oxå, dock kan jag blanda ihop detta från nån annan film.
Flickan hade nån liten speldosa, en sån man öppnar så är det en liten balettdansös som snurrar runt där i. Låten som spelades var Fur Elise, och jag tror även den var i introt till serien.
Det är möjligt att hon fått denna speldosa av sin pappa eller nått, för jag tror den betydde ganska mycket för henne.
Sen handlade det typ om att hon försökte fly eller nått...tror jag
Jag har funderat på detta i år och dar, men jag kommer fasen inte på vad det är för serie...