Är på jakt efter en serie som gick på TV4 förra sommaren (2008), vill minnas att den var brittisk. Huvudpersonerna var patologer, om jag inte minns fel.
Sluten på avsnitten var ganska sorgsna, även om fallen hade klarats upp.
Kommer inte ihåg något mer som stod ut direkt, hoppas det räcker för någon vänlig själ.
Har sånt jävla hjärnsläpp. Någon som kommer ihåg vad den där 80-90tals(?)serien som handlar om en svart familj med en unge som typ har glasögon, hängselbyxor, pratar helt sjukt och är värsta pajas?
Har sånt jävla hjärnsläpp. Någon som kommer ihåg vad den där 80-90tals(?)serien som handlar om en svart familj med en unge som typ har glasögon, hängselbyxor, pratar helt sjukt och är värsta pajas?
Räkna med bråk hette den på svenska. Family Matters på originalspråk.
Söker en svensk serie där dem testar på olika kampsporter. Har för mig det gick på TV6. En utav "programledarna" eller vad man skall kalla det, den som provar på sporterna är en rätt mager kille som ser ut att komma söder ifrån. Han är som sagt mager och lite halv-kort och har skägg. Någon som vet vilket jag menar?
Senast redigerad av Insuliin 2009-09-19 kl. 16:16.
söker en miniserie på typ 6 avsnitt om ett bankrån: bankrånarna barrikerar sig där inne och sen får man se hur det går. tror det utspelar sig under ett par dagar men är inte säker! endast en säsong har producerats! den är jäkligt spännande och man får följa båda sidornas arbete.
den gick för ett år sen i USA tror jag, men inte helt säker!
Senast redigerad av Mongoul 2009-09-20 kl. 10:11.