2006-12-07, 13:02
Medlem
36 cm, spänd givetvis.
Citera
2006-12-07, 13:08
Medlem
poko-pekkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
36 cm, spänd givetvis.
slog dig med en halv centimeter

har rätt grymma bulor till biceps. Är visserligen ganska så lång och smal, men tränar boxning som ett djur och du blir det resultat därefter
Citera
2006-12-07, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poko-pekka
slog dig med en halv centimeter

har rätt grymma bulor till biceps. Är visserligen ganska så lång och smal, men tränar boxning som ett djur och du blir det resultat därefter
damn!
Har också fått fina bulor efter mycket hängande i en drapperistång över dörrposten.
Citera
2006-12-07, 13:16
Medlem
poko-pekkas avatar
Citat:
damn!
Har också fått fina bulor efter mycket hängande i en drapperistång över dörrposten.
Hähä, den hamla godingen! Trodde folk inte tränade på det sättet längre, trodde att det tillhörde -80, början av -90 talet?
Citera
2006-12-07, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poko-pekka
Hähä, den hamla godingen! Trodde folk inte tränade på det sättet längre, trodde att det tillhörde -80, början av -90 talet?

Inte för mig Fast det är en rätt obekväm träning, jag är så lång att jag måste vika upp benen. skulle gärna ha en som sitter utanför karmen om du fattar. Typ fastsatt i taket eller nåt så man får större rörelsefrihet.
Citera
2006-12-07, 13:34
Medlem
Lous avatar
Citat:
damn!

hehe fina bulor, hade du inte 36 runt biceps sa du? :P

annars tycker jag också att 47+ e stort, och som sagt, så länge man inte e tokbulkad då alltså
Citera
2006-12-07, 13:38
Medlem
jaha jovissts avatar
Vad? Mätert ni spänd arm?
Självklart skall armen vara uträtad och kall, dvs innan den pumpats upp
Citera
2006-12-07, 13:45
Medlem
spliffsters avatar
Mäter 35 cm spänd. Av någon anledning har jag svårt att öka i massa på just överarmarna, tycker jag har stått stilla där länge och väl.
Citera
2006-12-07, 14:19
Bannlyst
41cm höger 40,5 vänster dock ej rippad just nu..
Citera
2006-12-07, 14:45
Medlem
puberts avatar
Att man har ökat sen man började träna. Skulle aldrig få för mig att sätta ett fast mått för vad som är stort oavsett person. Det är ju viss skillnad på en kille som 1,65 lång och har kassa gener och inga förutsättningar för att bli stor jämfört med en kille på 1,90, väger 95 kg utan träning och tillhör den genetiska eliten och dessutom kurar.

Nej, alla som har ökat bra utifrån sina förutsättningar har min respekt.

/en ödmjuk Pubert.
Citera
2006-12-07, 15:28
Medlem
magers avatar
kanske skulle vara intressant om alla skrev hur länge dom har tränat också, jag har tränat i nästan 3 månader o jag ligger på 36cm
Citera
2006-12-07, 15:29
Medlem
poko-pekkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mager
kanske skulle vara intressant om alla skrev hur länge dom har tränat också, jag har tränat i nästan 3 månader o jag ligger på 36cm
Beror på vad man definerar som träning, har alltid vart aktiv inom bla fotboll, handboll osv.

Men ser vi mer hårdträning så har jag kört boxning i 3.5 år och gymmat till och från i ett par år, aldrig kört riktigt seriöst på gymet, bara komplement till boxningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in